۲۱۲۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقام از نامزد سابق با انتشار عكس‌ هاي شخصي

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري مردي خبرداد كه با انتشار عكس‌هاي نامزد سابق خود در شبكه اجتماعي موجب هتك حيثيت اين فرد شده بود.

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري مردي خبرداد كه با انتشار عكس‌هاي نامزد سابق خود در شبكه اجتماعي موجب هتك حيثيت اين فرد شده بود.

سرهنگ محمد مهدي كاكوان با بيان اينكه با مراجعه زني جوان به نام «شادي» به پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز، پرونده‌اي تحت عنوان «هتك حيثيت در فضاي مجازي» پيش روي كارآگاهان اين پليس گشوده شد گفت: شاكي در اظهارات خود عنوان كرد كه فرد يا افرادي با راه‌اندازي صفحه‌اي در يك شبكه اجتماعي (فيسبوك) ضمن بارگذاري عكس‌هاي شخصي اين فرد، شماره تلفن همراه اين فرد را نيز براي تماس در اختيار كاربران خاص قرار داده‌ بود.

وي با بيان اينكه كارآگاهان در بررسي‌ها به ردپاي مرد جواني برخوردند گفت: ماموران پليس فتا در بررسي‌هاي بعدي دريافتند اين مرد، نامزد سابق شاكيه بوده است.

كاكوان با بيان اينكه كاراگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه شاكيه با نامزد سابق خود دچار اختلاف است گفت: شادي در اظهارات خود عنوان كرد كه همزمان با انتشار عكس‌هاي وي در فيسبوك پيامك تهديدآميزي از سوي نامزدش براي وي ارسال شده است.

رييس پليس فتاي استان البرز با بيان اينكه كارآگاهان در تحقيقات دريافتند كه نامزد اين فرد در اين ماجرا نقش دارد گفت: نامزد سابق شاكيه با وجود انكار دست داشتن در اين ماجرا اظهارات ضد و نقيضي داشت كه سرانجام اين فرد در دام تناقض‌گويي‌هاي خود اسير شد و كارآگاهان با اخذ دستور قضايي كيس كامپيوتر و همچنين تبلت اين مرد را توقيف كردند.

كاكوان با بيان اينكه كارآگاهان در بررسي تبلت اين فرد عكس‌هاي منتشرشده در فيسبوك را يافتند گفت: سرانجام اين متهم پنج روز پس از تشكيل پرونده به بزه انتسابي اعتراف و انتقام از نامزد خود به دليل برخي اختلافات را انگيزه اصلي خود معرفي كرد.

كاكوان افزود: متهم به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام‌قضايي قرار گرفت.

وي در پايان با بيان اينكه هيچ‌گاه تصاوير و فيلم‌هاي شخصي خود را در فضاي مجازي به اشتراك نگذاريد و نسبت به تنظيم محرمانگي آن در سايت‌هاي اجتماعي هوشيار باشيد به كاربران هشدار داد كه ايجاد مزاحمت و هتك حرمت افرا د در فضاي مجازي از طريق انتشار اطلاعات شخصي افراد، دروغ بستن و تهمت زدن به ديگران جرم تلقي شده و پليس با اين افراد برخورد قانوني و قاطع خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج