۲۱۲۷۰۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

بهترین های ۲۰۱۴ پرده جادویی

باید اعتراف کنیم در سال ۲۰۱۴ سالن های سینمایی در سراسر جهان شاهدِ به روی پرده رفتن اثرهای خوبی از کارگردان های به نامی بوده اند که شاید تعداد کمی ( شایدم هیچکدام ) از آنها ماندگار شوند ولی به جرات می توان گفت ارزش دیده شدن را دارند.

وب سایت پزشک - سعید ضیاء: باید اعتراف کنیم در سال ۲۰۱۴ سالن های سینمایی در سراسر جهان شاهدِ به روی پرده رفتن اثرهای خوبی از کارگردان های به نامی بوده اند که شاید تعداد کمی ( شایدم هیچکدام ) از آنها ماندگار شوند ولی به جرات می توان گفت ارزش دیده شدن را دارند. اسم های زیادی را می توان در بخش پُرفروش ها دید ولی در اینجا می خواهیم به فیلم هایی اشاره کنیم که علاوه بر موفق بودن در گیشه های سینمایی, در بخش محتوا هم حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

مطمئنا خیلی از شما با رده بندی این پست موافق نخواهید بود و با توجه به مختلف بودن سلیقه ها هم این امر طبیعی است ( کما اینکه نظر من هم به طور کامل با این رنکینگ توافق ندارد ) ولی اگر به طور منصفانه به این آثار نگاه کنیم خواهیم دید که همه ی آنها ( چه انیمیشن و چه فیلم ) در نوع خودشان قوی هستند. با این مقدمه ی کوتاه به معرفی ۱۵ فیلم برتر سال ۲۰۱۴ می پردازیم و امیدواریم شما هم در بخش نظرات فیلم هایی که در این لیست نیستند و ارزش دیده شدن دارند را معرفی کنید و بگویید تا چه اندازه با این رده بندی موافقید.

رتبه ۱۵ - ۲۲ Jump Street

بهترین های 2014 پرده جادویی

خیابان جامپ شماره ۲۲ یک فیلم در سبک اکشن، زوج هنری، و کمدی به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این فیلم پیرو فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱ منتشر شده است. بنا بر باکس آفیس موجو این فیلم ۱۴مین فیلم پرفروش در آمریکا در سال ۲۰۱۴ میلادی بود.

رتبه ۱۴ - Birdman

بهترین های 2014 پرده جادویی

مرد پرنده‌ای یا فضیلت غیرمنتظرهٔ جهل فیلمی در ژانر کمدی-درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آلخاندرو گونزالز اینیاریتو است که در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شد. مایکل کیتون، زک گالیفیاناکیس، ادوارد نورتون، آندره‌آ ریسبرو، امی رایان، اما استون و نائومی واتس در فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیتون در نقش یک بازیگر هالیوودی است که مدت‌ها پیش با یک نقش ابرقهرمانی به شهرت رسیده است و در حال حاضر می‌خواهد با اجرای یک تئاتر اقتباسی از آثار ریموند کارور در برادوی، شهرت از دست‌رفته خویش را بازیابد.

مرد پرنده‌ای در افتتاحیه ۷۱امین جشنواره فیلم ونیز اکران شد. در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ به صورت محدود در ایالات متحده و در ۱۴ نوامبر، به صورت جهانی اکران گردید. این فیلم بیش از ۵۹ میلیون دلار فروش داشت. مرد پرنده‌ای عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد و توسط بسیاری از جمله هیئت ملی بازبینی فیلم و بنیاد فیلم آمریکا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ میلادی انتخاب شد. در هفتاد و دومین دوره جوایز گلدن گلوب نامزد دریافت ۷ جایزه شد که از این بین کیتون جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی یا درام را دریافت کرد و فیلم‌نامهٔ فیلم نیز جایزه بهترین فیلم‌نامه را به دست آورد. در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار، مرد پرنده‌ای با نامزدی در ۹ بخش، همراه هتل بزرگ بوداپست بیشترین تعداد نامزدی در این دوره را کسب کرد که از این بین موفق به دریافت چهار جایزهٔ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامهٔ غیر اقتباسی و بهترین فیلمبرداری شد.

رتبه ۱۳ - Big Hero ۶

بهترین های 2014 پرده جادویی

۶ ابر قهرمان یک فیلم در سبک موزیکال، علمی-تخیلی، و فانتزی به کارگردانی کریس ویلیامز است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. داستان فیلم در شهری در آینده به نام سان‌فرانسوکیو -ترکیبی از فرهنگ و جغرافیا و معماری دنیای شرق و غرب- اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان، نوجوانی به نام هیرو هامادا، اعجوبه دانش رباتیک، روزی به همراه برادر بزرگترش، تاداشی، به کالج می‌رود و آنجا عاشق چیزی که در آزمایشگاه می‌بیند می‌شود. او برای این‌که ثابت کند که لیاقت ورود به دانشگاه را دارد باید چیزی اختراع کند که در نوع خودش بینظیر باشد.

رتبه ۱۲ - Boyhood

بهترین های 2014 پرده جادویی

در ماه مه ۲۰۰۲ ریچارد لینکلیتر خبر از این داد که قرار است در تابستان آن سال در شهر زادگاهش، هیوستون، شروع به فیلمبرداری فیلمی بی‌عنوان کند. در این زمان لینکلیتر برنامه داشت که در بازه‌ای دوازده‌ساله هر سال عوامل را برای چند هفته جمع کرده و فیلمبرداری کند. در مورد دلیل این کار هم لینکلیتر اعلام کرده بود که «از خیلی وقت پیش می‌خواستم داستان روابط والدین و کودکی را بگویم که در آن با دنبال‌کردن کودک از کلاس اول تا پایان کلاس دوازدهم را بگوید و داستان را با رفتن کودک به کالج به پایان برسانم.

اما مشکل این است که بچه‌ها چنان تغییر می‌کنند که نمی‌شود آن را چندان عملی ساخت؛ ولی حالا کاملاً آماده‌ام که داستانم را با هر اتفاقی که برای این پسر می‌افتد سازگار کنم.» لینکلیتر سپس الار کولترین هفت‌ساله را برای نمایش شخصیت اصلی داستان استخدام کرد و به فیلمبرداری از او در طول دوازده سال از عمرش ادامه داد. پسرانگی درام حماسی آمریکایی‌ای است محصول سال ۲۰۱۴ به نویسندگی و کارگردانی ریچارد لینکلیتر و بازی پاتریشا آرکت، الار کولترین، لورلی لینکلیتر و ایتن هاک. این فیلم به طور مداوم در یک دورهٔ دوازده‌ساله با فیلمبرداری از الار کولترین که از کودکی به بزرگسالی می‌رسید، ساخته شده است. فیلمبرداری این فیلم در تابستان ۲۰۰۲ شروع و در اکتبر ۲۰۱۳ به پایان رسید.

این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس سال ۲۰۱۴ آمریکا منتشر شد و نمایش رسمی‌اش به میانهٔ سال ۲۰۱۴ محول گردید. پسرانگی همچنین در بخش اصلی جشنوارهٔ ۶۴ فیلم برلین در بخش رقابتی نامزد دریافت خرس طلایی بهترین فیلم بود و در نهایت خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی را برای «لینکلیتر» به ارمغان آورد و در جشنواره فیلم سیاتل نیز جایزهٔ بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگری را بدست آورد.

رتبه ۱۱ - Nightcrawler

بهترین های 2014 پرده جادویی

لوئیس بلوم یک دزد خرده پاست که از ساختمان‌های نیمه کاره در لس آنجلس آهن آلات می‌دزدد و آنها را می‌فروشد. اما یک شب که در خیابان قدم می‌زد به طور اتفاقی با گروهی از فیلمبرداران موسوم به «شبگرد» که در حال فیلمبرداری از یک صحنه دلخراش تصادف بودند آشنا می‌شود. لوئیس تصمیم می‌گیرد که اینکار را دنبال کند. او یک دوچرخه مسابقه می‌دزدد و آنرا در مغازه‌ای با یک دوربین فیلمبرداری و یک بیسیم پلیس عوض می‌کند و مشغول فیلمبرداری از صحنه‌های تصادف می‌شود. او روز به روز در این راه پیشرفت می‌کند و …

شبگرد یا خزنده شب یک فیلم جنایی به کارگردانی دان گیلروی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. ستاره فیلم جیک جیلنهال در نقش یک دزد است که از صحنه‌های تصادف و جرم و جنایت در لس آنجلس فیلمبرداری می‌کند و آنها را به شبکه‌های اخبار تلویزیونی می‌فروشد. ریز احمد، رنه روسو و بیل پاکستون، از دیگر بازیگران این فیلم هستند. شبگرد در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اکران شد. این فیلم در رشته بهترین فیلمنامه اورجینال یا غیر اقتباسی در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار نامزد شده است.

رتبه ۱۰ - Edge of Tomorrow

بهترین های 2014 پرده جادویی

داستان این فیلم درباره سربازی به نام ویل کیج (با بازی تام کروز) است که در آینده‌ای نزدیک پس از کشته شدن در جنگی علیه بیگانگان، بار دیگر زنده می‌شود و به موقعیت قبلی خود باز می‌گردد، این امر باعث می‌شود تا او با هر بار کشته شدن توانایی خود را نیز افزایش داده تا حتی بتواند به گونه‌ای سرنوشت خود را تغییر دهد.

لبهٔ فردا فیلمی آمریکایی در ژانر علمی تخیلی با بازی ستارگانی چون تام کروز و امیلی بلانت و محصول ۲۰۱۴ می‌باشد. این فیلم به کارگردانی داگ لیمان و اقتباسی از رمان ژاپنی فقط باید بکشی ازهیروشی ساکورازاکا می‌باشد. تمامی حقوق این انیمه در اواخر سال ۲۰۰۹ بصورت فیلم‌نامه ویژه به استودیو برادران وارنر فروخته شد و ویلیج رودشو هم به تهیه کنندگی این فیلم به برادران وارنر اضافه شد. در اواخر سال ۲۰۱۲ فیلمبرداری در استودیو لیوسدن برادران وارنر واقع در حومه لندن اغاز و حتی برخی صحنه‌ها در میدان ترافالگار هم فیلم گرفته شد. این فیلم در بیش از سی کشور شامل برزیل و بریتانیا در ۳۰ مه و باقی کشورها از جمله آمریکا در ۶ ژوئن ۲۰۱۴ اکران شده‌است.

رتبه ۹ - The Hobbit: The Battle of the Five Armies

بهترین های 2014 پرده جادویی

هابیت: نبرد پنج ارتش بخش سوم سه‌گانهٔ سینمایی هابیت است. تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این اثر توسط پیتر جکسون انجام شده است. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام اثر جی آر آر تالکین (۱۹۳۷) ساخته شده است. نام این فیلم در ابتدا هابیت: آنجا و بازگشت دوباره بود ولی پیتر جکسون در ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ اعلام کرد نام فیلم به هابیت: نبرد پنج ارتش تغییر کرده است.

داستان این فیلم در سرزمین میانه و شصت سال قبل از داستان ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد. قسمتهایی از فیلم نیز از ضمیمه جلد سوم سه‌گانه ارباب حلقه‌ها برداشت شده است. داستان این فیلم مربوط به بیلبو بگینز و دوستش گندالف جادوگر و سیزده ارباب دورف، برای گذر از سرزمین میانه و رسیدن به تنها کوه، بیرون کردن اژدهای اسماگ از اره بور، بیرون راندن سائورون از دول گولدور و نهایتاً نبرد پنج سپاه در کوه اره بور است. تقریباً نیمی از فیلم به سکانس نبرد پنج سپاه اختصاص یافته است. این فیلم به عنوان یکی از پر خرج ترین فیلم‌های جهان با بودجه۲۵۰ میلیون دلاری به حساب می آید.

رتبه ۸ - Whiplash

بهترین های 2014 پرده جادویی

شلاق فیلمی آمریکایی در ژانر درام محصول سال ۲۰۱۴ است. دیمین شزل این فیلم را بر پایه تجربیاتش در باند دبیرستان پرینستون نوشته و کارگردانی کرده است. مایلز تلر در نقش دانش‌آموزی بازی می‌کند که نوازنده‌ی درام است و سعی دارد تا استاد خودش، ترنس فلچر با بازی جی. کی. سیمونز را تحت تأثیر قرار دهد. پل رایزر و ملیسا بنویست از دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۴ اکران شد و از همان ابتدا مورد توجه مردم و منتقدین قرار گرفت. سونی پیکچرز حق انتشار جهانی آن را خرید. شلاق نامزد پنج جایزه در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم، جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ، جایزه اسکار بهترین صدابرداری و جایزه اسکار بهترین تدوین فیلم شد که فقط در بردن جایزه بهترین فیلم و جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی در این میان ناموفق بود. این فیلم با نظرات مثبت منتقدین روبه‌رو شد و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ میلادی شناخته می‌شود.

رتبه ۷ - The Hunger Games: Mockingjay - Part ۱

بهترین های 2014 پرده جادویی

عطش مبارزه: زاغ مقلد - بخش ۱ یک فیلم علمی تخیلی ماجرایی آمریکایی به کارگردانی فرانسیس لارنس و نویسندگی دنی استرانگ، بر اساس کتابی به همین نام نوشته سوزان کالینز است که در ۲۱ نوامبر سال ۲۰۱۴ اکران شده‌است. این فیلم اولین بخش از آخرین کتاب در سری سه‌گانه عطش مبارزه و مستقیماً ادامه فیلم عطش مبارزه: اشتعال می‌باشد. بازیگران قسمت قبلی جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، وودی هرلسون و لیام همسورف در این فیلم نیز ایفای نقش می‌کنند. بخش دوم فیلم نیز با نام عطش مبارزه: زاغ مقلد - بخش ۲ در دست ساخت بوده و قرار است در نوامبر سال ۲۰۱۵ اکران شود.

رتبه ۶ - Dawn of the Planet of the Apes

بهترین های 2014 پرده جادویی

طلوع سیاره میمون‌ها یک فیلم علمی-تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴، به نویسندگی مارک بامبک، ریک جافا و آماندا سیلور و به کارگردانی مت ریوز است. در این فیلم بازیگرانی همچون اندی سرکیس، جیسون کلارک، گری الدمن، کری راسل، توبی کبل و کدی اسمیت-مک‌فی ایفای نقش می‌کنند. این هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های سیاره میمون‌ها و دنبالهٔ فیلم ظهور سیاره میمون‌ها در سال ۲۰۱۱ است.

رتبه ۵ - X-Men: Days of Future Past

بهترین های 2014 پرده جادویی

مردان ایکس: روزهای گذشته آینده یک فیلم ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا به کارگردانی برایان سینگر است که بر اساس مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است. این هفتمین قسمت در سری فیلم‌های مردان ایکس است که مستقیماً ادامه نسخه مردان ایکس: آخرین ایستادگی در سال ۲۰۰۶ و مردان ایکس: کلاس اول در سال ۲۰۱۱ می‌باشد. در این فیلم ستارگانی همچون هیو جکمن، جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، هلی بری، آنا پاکوین، جنیفر لارنس، الن پیج، پیتر دینکلیج، پاتریک استوارت و ایان مک‌کلن ایفای نقش می‌کنند.

رتبه ۴ - Interstellar

بهترین های 2014 پرده جادویی

بین ستاره‌ای یا در میان ستارگان فیلمی حماسی علمی-تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است. متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای این فیلم دربارهٔ فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله‌ای سفر می‌کنند تا سیاره‌ای قابل سکنی بیابند. فیلم‌نامهٔ این فیلم را کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نوشته است. کریستوفر به همراه لیندا ابست و اما توماس تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشتند. فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است.

وارنر برادرز که پیش‌تر، تهیه‌کنندگی و توزیع برخی فیلم‌های نولان را بر عهده داشت، با پارامونت، استودیوی رقیب خود، مذاکره کرد تا آن‌ها هم روی این فیلم سرمایه‌گذاری کنند. لجندری پیکچرز نیز از سرمایه‌گذاران بود. سینکاپی و لیندا ابست پروداکشنز نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. نولان, هویته ون هویتما را به عنوان مدیر فیلمبرداری استخدام کرد، زیرا والی فیستر مشغول کارگردانی اولین فیلم خود برتری بود. برای فیلمبرداری، نولان از فرمت آنامورفیک ۳۵ میلی‌متری و آی‌مکس ۷۰ میلی‌متری استفاده کرد. فیلمبرداری در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۳ در آلبرتای کانادا، جنوب ایسلند و لس آنجلس انجام شد. شرکت دابل نگتیو مسئول طراحی و اجرای جلوه‌های ویژهٔ این فیلم بود. فرش قرمز بین ستاره‌ای ۲۶ اکتبر ۲۰۱۴ در لس آنجلس برگزار شد.

این فیلم در گیشه موفق بود و نظرات مثبت منتقدان را در پی داشت، آن‌ها بیشتر صحت علمی فیلم، موسیقی متن، جلوه‌های ویژه و بازی متیو مک‌کاناهی، ان هتوی و مکنزی فوی را تحسین کرده‌اند. در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار این فیلم نامزد دریافت ۴ جایزهٔ بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین طراحی صحنه، بهترین میکس صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین موسیقی فیلم شد و از این بین موفق به دریافت جایزه بهترین جلوه‌های ویژه گردید. بین ستاره‌ای همچنین برنده چند جایزه دیگر برای جلوه‌های ویژه، فیلمبرداری و موسیقی فیلم شده است.

رتبه ۳ - Captain America: The Winter Soldier

بهترین های 2014 پرده جادویی

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان نام فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است که بر پایهٔ شخصیت کاپیتان آمریکای کتاب‌های مارول کامیکس و به کارگردانی برادران روسو ساخته شده است. این فیلم، دنبالهٔ کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (۲۰۱۱) و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. فیلم‌نامهٔ این فیلم را کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته‌اند.

کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، کوبی اسمالدرز، فرانک گریلو، امیلی ونکمپ، هایلی اتول، رابرت ردفورد و ساموئل ال. جکسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم، کاپیتان آمریکا، عنکبوت سیاه و فالکون به دنبال گره‌گشایی توطئه‌ای هستند که علیه شیلد صورت گرفته است و در این بین، با یک آدم‌کش حرفه‌ای و رازآلود به نام سرباز زمستان روبه‌رو می‌شوند.

فیلم‌نامه در سال ۲۰۱۱ نوشته شد. برادران روسو در ژوئن ۲۰۱۲ برای کارگردانی این فیلم وارد مذاکره شدند و یک ماه بعد انتخاب بازیگران شروع شد. فیلم‌برداری در اوریل ۲۰۱۳ در لس‌آنجلس آغاز شد و بعد در واشنگتن و کلیولند ادامه یافت. با این که کارگردانان می‌خواستند از جلوه‌های ویژه کم‌تر استفاده شود، اما ۲٬۵۰۰ جلوهٔ ویژه برای این فیلم توسط شش کمپانی مختلف ساخته شد.

فرش قرمز کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان، ۱۳ مارس ۲۰۱۴ در لس آنجلس برگزار شد و ۲۶ مارس ۲۰۱۴ به صورت جهانی و ۴ آوریل ۲۰۱۴، به صورت ۲بعدی، ۳بعدی و آی‌مکس ۳بعدی در آمریکای شمالی اکران شد. این فیلم در گیشه و نظر منتقدان موفق بود و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه نیز شد. دنبالهٔ آن به نام کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی به کارگردانی برادران روسو در ۶ مه ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

رتبه ۲ - The Lego Movie

بهترین های 2014 پرده جادویی

فیلم لگو یک انیمیشن کمدی ماجرایی سه‌بعدی سال ۲۰۱۴ میلادی به کارگردانی و همکاری در نویسندگی فیل لورد و کریستوفر میلر و منتشر شده توسط برادران وارنر و با صدای کریس پرت، ویل فرل، الیزابت بنکس، ویل آرنت، نیک آفرمن، الیسون بری، چارلی دی، لیام نیسون و مورگان فریمن است. این فیلم بر پایهٔ اسباب بازی‌های لگو ساخته شده و شخصیت اصلی داستان یک کارگر ساختمانی ساده به نام اِمِت پیشگویی شده که جهان را در برابر رئیس تجارت که قصد دارد تمام مردم را با Kragle در جای خود بچسباند محافظت کند.

این فیلم در ۷ فوریه ۲۰۱۴ میلادی در سینماها اکران شد. این فیلم از لحاظ انتقادها و تجارت موفق بود و خیلی از منتقدان به سبک ظاهری، خنده دار بودن آن، صداگذاری و پیام دلگرم کنندهٔ آن توجه کردند. این فیلم در آمریکای شمالی بیش از ۲۵۵ میلیون دلار و در بقیهٔ نقاط ۲۰۶ میلیون دلار و در کل بیش از ۴۶۶ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

رتبه ۱ - Guardians of the Galaxy

بهترین های 2014 پرده جادویی

نگهبانان کهکشان فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا و به کارگردانی جیمز گان است. گان فیلم‌نامه را به همراهی نیکول پرلمن نوشته است. این فیلم بر پایه مجموعه کتاب‌های مصوری به همین نام که توسط کمپانی مارول کامیکس منتشر گردیده ساخته شده و استودیوی مارول تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته است. نگهبانان کهکشان دهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، لی پیس، مایکل راکر، کارن گیلان، جایمن هانسو، جان سی ریلی، گلن کلوز و بنیسیو دل تورو بازیگران این فیلم هستند. در نگهبانان کهکشان، پیتر کوییل گروهی از موجودات فضایی را شکل می‌دهد تا به دنبال شیئی قدرتمند بگردند.

فرش قرمز نگهبانان کهکشان ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۴ در هالیوود برگزار شد. ۱ اوت ۲۰۱۴ این فیلم در سینماهای ایالات متحده به صورت دوبعدی و سه‌بعدی اکران گردید. این فیلم در نظر منتقدان و گیشه موفق بود و موفق شد در سرتاسر دنیا بیش از ۷۷۴ میلیون دلار بفروشد. دنبالهٔ این فیلم قرار است ۵ مه ۲۰۱۷ منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      50سال دیگه دوبله میشن

    • مهدی

      Gone Girl ، Fox Catcher و PK هم فیلم های خوبی هستند

    • امین حاج آقاسی

      دوبله که چه عرض کنم اصلا فیلمنامه عوض میشه . فیلم تلویزیون داده که قاتل یک مرد است اما تو نسخه اصلی یک زن تو رختخواب مقتول را اغفال و میکشه !!!

    • بدون نام

      خیلی خیلی مسخره بود چون gonegirl نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج