۲۱۲۸۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

هدیه تهرانی و مهناز افشار سریال باز شدند

در حالی که سال ۹۰ کاملا متعلق به «قهوه تلخ» و حواشی آن بود، امسال در حالی که عوامل سریال در سکوت به سر می برند دیگر محصولات مطرح شبکه خانگی با کلی خبر و حاشیه سال جدید را آغاز کرده اند.

هدیه تهرانی و مهناز افشار سریال باز شدند

هفت صبح: در حالی که سال 90 کاملا متعلق به «قهوه تلخ» و حواشی آن بود، امسال در حالی که عوامل سریال در سکوت به سر می برند دیگر محصولات مطرح شبکه خانگی با کلی خبر و حاشیه سال جدید را آغاز کرده اند.

چند روز پیش بود که روزنامه تماشا از قطعی شدن حضور هدیه تهرانی در فصل سوم قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم خبر داد تا پس از شوک حضور محمدرضا گلزار در شبکه خانگی مخاطبان با غافلگیری جدیدی مواجه شوند اما دیروز "بانی فیلم" علاوه بر تایید خبر حضور تهرانی در این مجموعه پرده از میزان دستمزد تهرانی برای این سریال هم برداشت: «400 میلیون و دو درصد از فروش کلی مجموعه»


هدیه تهرانی و مهناز افشار سریال باز شدند


این در حالی است که به نوشته "بانی فیلم" احتمال حضور هانیه توسلی و مهناز افشار دو سوپراستار دیگر سینما هم در فصل سوم قلب یخی محتمل است. از طرف دیگر داستان غیبت امین حیایی در مجموعه ساخت ایران (که برخلاف تصور نتوانست موج سری اول قلب یخی و مجموعه قهوه تلخ را حتی با توجه به حضور ستاره هایی چون حیایی و گلزار به راه بیندازد) خبر دیگری بود که حتی به جاهای باریک هم کشیده شد. شایعه شده بود که علت عدم حضور حیایی در این پروژه پناهنده شدن او به کشور انگلستان بوده که این شایعه به سرعت و با سیل تکذیبیه های مختلف از بیخ و بن ریشه کن شد.

هدیه تهرانی و مهناز افشار سریال باز شدند

در آخرین تکذیبیه هم منصور سهراب پور تهیه کنننده «ساخت ایران» حتی اختلاف حیایی با عوامل سریال را هم تکذیب کرده و به بانی فیلم گفته:

«شایعه خروج حیایی از سریال صحت ندارد و در حال حاضر تصویربرداری در لبنان در حال انجام است. ما به حیایی علاقه مندیم و به این زودی ها نیز دست از سر یکدیگر برنمی داریم و در کل هیچ مشکلی وجود ندارد.»

"سینما پرس" هم در خبری به نقل از مدیر روابط عمومی مجموعه «شام ایرانی» آورده، قیمت بانوان این مجموعه که با حضور بهاره رهنما، سحر زکریا، شقایق دهقان و لادن طباطبایی ساخته شده احتمالا تا دو هفته آینده مجوز خواهد گرفت و وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. البته به گفته حاجی بیگی برای سری های بعدی این مجموعه با تعدادی از آهنگسازان و ورزشکاران قرارداد اولیه بسته شده که پس از دریافت مجوز پخش سری بانوان احتمالا پیش تولید آن آغاز خواهد شد.

خبر جالب دیگری هم که ایسنا منتشر کرده ساخت مجموعه ای به نام «صدای ایده آل ایرانیان» است که به نوعی آکادمی موسیقی وطنی محسوب می شود. این مجموعه قرار است به سرپرستی محمدرضا چراغعلی و کارگردانی سعید مرادی و آباریس تنظیفی در ۱۲۰ قسمت ساخته شود و به زودی فراخوان عمومی این مجموعه از طریق سایت این برنامه اعلام خواهد شد. به نظر می آید منتظر برنامه جالبی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف

    • حسن71

      400 میلیون تومان چه خبره به اضافه 2% کل فروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج