۲۱۲۸۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تبانی در مسابقات تنیس روی میز کشور

در مسابقات تنیس روی میز دسته برتر کشور و انتخابی تیم ملی اتفاقات بسیار عجیبی رخ داد.

خبرگزاری تسنیم: مسابقات تنیس روی میز دسته برتر و انتخابی تیم ملی در روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد در قزوین برگزار شد و در نهایت ۸ بازیکن برتر جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست آوردند.

در جریان برگزاری این مسابقات اتفاقات عجیبی رخ داد که روح ورزش را زیر سوال برد. در روز نخست بازی‌ها درگیری بین بازیکنان وجود داشت و این تنش به مسابقات صبح امروز (چهارشنبه) نیز کشیده شد. فراتر از این درگیری‌ها مسائل دیگری نیز به وجود آمد که بدون شک باید از سوی مسئولان فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

افشین نوروزی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در این باره گفت: بعد از سال‌ها حضور در این رشته ورزشی این برای اولین بار بود که این رفتارهای غیرحرفه‌ای دیدم که اصلاً دوستانه نبود. در ورزش برد و باخت وجود دارد و هدف از ورزش نیز دوستی است اما باید حرمت‌ها نگه داشته شوند.

وی افزود: باید بگویم که سالن مسابقات هرگز مناسب برگزاری نبود. به نظرم مسابقه انتخابی که شوخی نیست، چون ملی‌پوشان باید به مسابقات قهرمانی آسیا بروند. به نظرم یکسری بازی‌ها مشخص بود که تبانی است. بازیکنان نیز بارها به یکدیگر اعتراض می‌کردند.

این بازیکن ادامه داد: ضعف برگزار کننده مسابقات نیز در این وضعیت بی‌تأثیر نبود و عامل اصلی بود. رفاقت‌ها از بین رفت و از دست خیلی‌ها ناراحت شدم. به نظرم پوشیدن پیراهن تیم ملی به هر قیمتی ارزش ندارد. من در بیست سال حضورم در تنیس روی میز فقط یک اخطار گرفته بودم اما امروز کار به جایی کشید که راکتم را شکستم. چیزی که مشخص بود، این است که این کار قشنگی نیست. چه معنا دارد که یک بازیکن با یک نفر شل بازی کند؟ متأسفانه برخی از دوستان منتظر باخت من بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج