جاباما
۲۱۳۰۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مقایسه LG G۴ و Galaxy S۶ Edge

طی چند سال گذشته دو شرکت الجی و سامسونگ همواره در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر بوده اند، اما اگر از لحاظ موفقیت در رقم فروش به این دو شرکت نگاه کنیم، مسلما سامسونگ حرفی برای گفتن دارد.

وب سایت TOP IN EARTH - افسانه ربیعی: طی چند سال گذشته دو شرکت الجی و سامسونگ همواره در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر بوده اند، اما اگر از لحاظ موفقیت در رقم فروش به این دو شرکت نگاه کنیم، مسلما سامسونگ حرفی برای گفتن دارد.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

سامسونگ در نیمه اول امسال یکی از برندگان بزرگ بوده است، چرا که اخرین پرچمدار خط تولید این شرکت کره ای به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. بطور خاص، اسمارت فون باورنکردنی Galaxy S۶ edge با مشخصات بزرگ پر شده و از لحاظ عملکرد عالی است. بعلاوه اینکه از نمای منحصر به فردی برخوردار است و اینکه نمایشگر دستگاه به سمت دو لبه خمیده شده است. از سوی دیگر، پرچمدار الجی، G۴ در تمامی بخشها بدون شک جانشین شایسته ای بحساب می اید.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

بوضوح، این دو دستگاه اسمارت فون سامسونگ و الجی از لحاظ مشخصات غنی بوده و عملکرد قدرتمندی را دارند، اما کدام یک از این دو نسبت به دیگری برتری دارد؟

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

طراحی

با توجه به طراحی مجدد دراماتیک، دریافتیم که طراحی Galaxy S۶ edge جذاب تر بوده، تاحدودی به این دلیل که نمای جذاب و یونیکی را توسط نمایشگر dual-curved به ارمغان اورده است. در حوزه اسمارت فون، دستگاه سامسونگ از نمای بسیار متفاوتی از یک گوشی برخوردار است، که با ساختار پریمیوم تلفن تکمیل شده است. این گوشی از سطوح شیشه ای و قاب تر و تمیز فلزی ساخته شده است. Galaxy S۶ edge جمع و جورتر، سبکتر، نازک تر از رقیب بوده و برای مدیریت با یک دست اسانتر است.

از لحاظ کلی، تغییرات ناچیزی در طراحی کلی گوشی G۴ وجود دارد، همچنان شامل همان ساختار پلاستیکی از سلف خود است، درست است، نشانی از همان کیفیت دستگاه Galaxy S۶ سامسونگ را ندارد. با این حال، شرکت جهت زیباتر ساختن دستگاه کیس چرم گیاهی دباغی شده ای را در عوض طرح الگوی پلاستیکی سه بعدی ارائه داده است. از سبک دوخت Gütermann Mara در این کیس استفاده شده، با دوام احساس می شود و چرم نرم و صیقلی می باشد، درنتیجه به دستگاه الجی نمای پیچیده ای را می دهد.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

بدون شک از تکنولوژی خوشایندتری در دستگاه سامسونگ استفاده شده، کیس چرم الجی به عنوان ابزار جانبی درنظرگرفته شده و در درون جعبه گنجانده نشده است. هر دو گوشی دارای مشخصه بلستر IR برای ریموت جهانی هستند، اما Galaxy S۶ edge شامل مشخصه های کاربردی تر بیشتری مانند سنسور اثرانگشت، سنسور ضربان قلب، شارژ وایرلس، شارژر سریع می باشد.

در مقابل، تنها چیز قابل توجهی که در G۴ وجود دارد و Galaxy S۶ edge فاقد ان است، باتری قابل تعویض توسط کاربر و اسلات کارت microSD است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

صفحه نمایش

مطمئنا، دو نمایشگر حاضر در این رقابت، چه از لحاظ برگه مشخصات و چه استفاده در دنیای واقعی شما را ناامید نخواهند کرد. محصول سامسونگ به نمایشگر جدید ۵.۱ اینچی ۱۴۴۰x۲۵۶۰ (Quad-HD) Super AMOLED مجهز شده است. رزولوشن quad-HD در دستگاه الجی جدید نیست، چرا که G۳ اولین اسمارت فون ارائه شده با این میزان رزولوشن بود، اما G۴ نسخه جدیدی از نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۴۴۰x۲۵۶۰ IPS Quantum Display را داراست.

به لطف رزولوشن بی کم و کاست خودشان، جزئیات در دو نمایشگر فراوان است، گرچه محصول سامسونگ دارای تراکم پیکسل بهتر ۵۷۷PPI در برابر ۵۳۸ppi رقیب الجی خود است. صادقانه بگوییم، تفاوت ناچیز است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

نمایشگرهای AMOLED در گذشته به بیش از حد اشباع کردن رنگ ها مشهور بودند، در حالی که نمایشگرهای مبتنی بر تکنولوژی IPS-LCD تمایل به ارائه نمای واقع بینانه تر و طبیعی تر داشتند. حال شرایط فرق کرده است. نمایشگر Galaxy S۶ edge در بازتولید رنگ و دمای رنگ بهتر کار کرده است.

دمای رنگ ۶۸۰۰ کلوین نمایشگر سامسونگ به مقدار مرجع ۶۵۰۰ کلوین تقریبا نزدیک است، البته در زمانی که نمایشگر را به حالت basic تنظیم کرده باشید، در این حالت رنگ ها بیش از حد سرد یا گرم نبوده، بنابراین تن رنگ ها طبیعی است. در مقایسه، نمایشگر IPS Quantum Display دستگاه g۴ با دمای رنگ ۸۰۰۰ کلوین خود فوق العاده سرد ظاهر می شود، نقاط سفید بطور قابل توجهی دارای تن رنگ مایل به ابی هستند. ثانیا، اگر به نمودار وسعت رنگ نگاه کنید، بسادگی می بینید که نمایشگر Super AMOLED دستگاه Galaxy S۶ edge در شیب های مختلف بهتر قادر به تولید دقیقتر رنگ ها می باشد. از سوی دیگر، رنگ های تولید شده توسط G۴ اشباع شده تر هستند.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

از لحاظ ماکزیمم روشنایی، دستگاه سامسونگ به مقدار ۵۵۳ نیت و دستگاه الجی به مقدار ۴۵۴ نیت دست یافته است که فاصله زیادی با رقیب سامسونگی‌اش ندارد، بنابراین هر دو نمایشگر در فضای باز قابل مشاهده می باشند.

بدون شک از اینکه الجی نمایشگری با تن رنگ های سردتر را ارائه داده و رنگ های اشباع شده تری تولید می کند، هدفمند بوده است. درست است، در بازتولید رنگ دقیق نیست، اما برخی افراد این نوع نمایشگر که رنگ های پر جنب و جوش و غلو شده را ارائه می دهند نیز بیشتر می پسندند. در پایان یک روز کاری واقعا نیاز به تحسین سامسونگ است که علاوه بر ارائه نمایشگر غنی و با کیفیت quad-HD، به ارائه دو نمایشگر منحنی در لبه ها اقدام کرده است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

رابط کاربری و قابلیت ها

سامسونگ صادقانه روند ارائه تجربه های متنوع با قابلیت تاچویز را اغاز کرده، چنانکه نسخه جامع تکامل یافته ای از این نرم افزار را با دستگاه Galaxy S۴ ارائه داده بود، اما در پرچمدار ۲۰۱۵ خود یعنی Galaxy S۶ edge رویکرد کارامد، ساده و متعادلی را با نسخه جدید تاچویز دنبال کرده است. بطور مشابه، الجی هم همین مسیر را با تجربه اندرویدی سفارشی خود دنبال کرده است، چنانکه نرم افزار فعلی شرکت با مشخصه های کاربردی تری پر شده است. خوشبختانه، هر دو نرم افزار سفارشی شرکت بر فراز پلتفرم موبایل Android ۵.۰ Lollipop اجرا می شوند.

از لحاظ بصری، ما سبک مسطح تر و تمیزتر تجربه جدید LG UX ۴.۰ الجی را ترجیح می دهیم، چنانکه از سبک طراحی متریال برای ارائه رنگ های روشن با رابط کاربری استفاده کرده است. با وجود بروزرسانی، تاچویز Galaxy S۶ edge از لحاظ زیبایی شناسی بصری به اندازه کافی تغییر نکرده، گرچه نسبت به قبل ساده تر و تر و تمیزتر شده، اما سبک الجی با سلیقه تر است.

جالب است، هر دو به کاربر این اجازه را می دهند تا قالب های مختلف را دانلود و نصب نمایند. با این حال، ما پیاده سازی سامسونگ را ترجیح می دهیم، چرا که تغییرات بصری درون برخی از هسته سرویس ها و اپلیکیشن ها مانند phone dialer ،calendar ،clock و خیلی از موارد دیگر گسترش یافته است.

از لحاظ مشخصات، همه چیزهای ضروری اندرویدی در اینجا حاضر است، اما شامل چند مشخصه مشترک هستند، از جمله مشخصه مالتی تسکینگ که در هر دو تلفن ارائه شده و به کاربر امکان اجرای دو اپلیکیشن را در کنار هم و بطور همزمان می دهد. با بررسی عمیق تر رابط متوجه شده ایم که تاچویز پشتیبانی گسترده تری برای توسعه دیگر اپلیکیشن های third party دارد. هر کدام از این رابط ها دارای مشخصات منحصر به فرد خود هستند و برای هر نوع کاربری از جمله کاربران نیازمند به تنوع بیشتر نیز کاربردی می باشند.

با وجود تفاوت ها، هر دو TouchWiz و LG UX ۴.۰، قابلیت های ساده و معنی دار را برای کاربران خوش شانس به ارمغان اورده اند. گرچه قابل فهم بودن LG UX ۴.۰ را می پسندیم، دریافتیم که این نسخه نرم افزار در مقایسه با تاچویز، تا حدودی ملایم بوده و پیشرفت کمی داشته است، رابط تاچویز یک پلتفرم منسجم، غنی از مشخصات و از لحاظ زیباشناسی خوشایند می باشد. مثلا، اپلیکیشن های بیشتری در مشخصه Multi-Window تاچویز پشتیبانی می شود، حالت کاربردی تک دست one-handed وجود دارد.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

پردازنده و فضای ذخیره سازی

اصولا تلفن های بزرگ از لحاظ مشخصات سخت افزاری، شامل بهترین ها هستند. اگر به دو دستگاه مدنظر نگاه کنید، قطعا این موضوع را تایید خواهید کرد. اسمارت فون Galaxy S۶ edge سامسونگ به تراشه خانگی Exynos ۷۴۲۰ شرکت مجهز شده است. این تراشه هشت هسته ای ۶۴ بیتی بر اساس فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده، و تاکنون از لحاظ عملکرد ما را تحت تاثیر قرار داده است. این تراشه شامل چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۷ و چهار هسته ۱.۵ گیگاهرتزی Cortex-A۵۳ می باشد و قادر به استفاده هر هشت هسته بطور همزمان می باشد. این تراشه با پردازشگر گرافیکی توانمند Mali-T۷۶۰ و سه گیگابایت رم سریع LPDDR۴ RAM جفت شده است. این پیکربندی بنچمارک ها را درهم کوبیده، و در عملکرد سه بعدی و محاسباتی رکورد زده است، در نتیجه اینطور تفسیر می شود که در استفاده روزانه هم به همین اندازه خوب ایفای نقش کند.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

در حالی که همچنان پرابهت است، الجی تصمیم گرفته تا g۴ را به تراشه Snapdragon ۸۰۸ SoC کوالکام در عوض تراشه برتر Snapdragon ۸۱۰ شرکت مجهز نماید. تراشه ۶ هسته ۶۴ بیتی Snapdragon ۸۰۸ کوالکام شامل چهار هسته ARM Cortex-A۵۳ و دو هسته ARM Cortex-A۵۷ است که همچنان ثابت کرده است که یک سیستم موثر برای عملیات نرمال روزانه می باشد. با سه گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی Adreno ۴۱۸ GPU جفت شده است، عملکرد مناسب و قابل قبولی را با پردازشگر گرافیکی خود ارائه می دهد، گرچه به اندازه عملکرد S۶ edge روان نمی باشد.

این دو پرچمدار دارای حداقل حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت هستند، با هزینه بیشتر می توانید اپشن های با ظرفیت بالاتر را برای خود تهیه کنید. خوشبختانه، اسلات کارت microSD درون دستگاه g۴ برای تکمیل فضای حافظه داخلی وجود دارد، مشخصه ای که دستگاه سامسونگ فاقد ان است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

اینترنت و اتصالات

این دو دستگاه اسمارت فون پرچمدار تمامی ملزومات ضروری برای داشتن تجربه وبگردی به یادماندنی را ارائه می دهند. نه تنها انها قادر به مدیریت تمامی کنترل های ناوبری و بارگذاری بدون دردسر صفحات وب هستند، بلکه وب سایت ها به لطف رزولوشن quad-HD نمایشگر این دستگاهها زنده می باشد. در نهایت، تنها مشخصه متمایز کننده این دو دستگاه در این بخش، سایز نمایشگر انها می باشد.

هر دو گوشی Samsung Galaxy S۶ edge و LG G۴ شامل مشخصه اتصالات dual-band Wi-Fi ،Bluetooth ۴.۱ ،NFC ،GPS ،۳G و LTE می باشند، بعلاوه شامل کانکتور microUSB ۲.۰ برای شارژ و دیتا هستند. بلستر اینفرارد به منظور استفاده تلفن ها به عنوان ریموت جهانی در هر دو گوشی گنجانده شده است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

دوربین

الجی و سامسونگ در بخش دوربین ویژه کار کرده اند. اسمارت فون Galaxy S۶ edge سامسونگ شامل دوربین اصلی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل است، و سنسور Sony IMX۲۴۰ بکار رفته دارای سایز پیکسل ۱/۲.۶ اینچ و لنز دیافراگم عریض f/۱.۹ است، بعلاوه با مشخصه هایی مانند لرزشگیر اپتیکال، real-time HDR ،infrared white balance و ردیابی فوکوس خودکار برای فیلمبرداری تکمیل شده است. دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی راضی کننده است.


LG G4 الجی به سنسور دوربین جدید 16 مگاپیکسلی 1/2.6 اینچی با دیافراگم عریض f/1.8 مجهز شده، بعلاوه شامل لرزشگیر اپتیکال بهینه شده OIS 2، همان مشخصه فوکوس خودکار لیزری و سنسور 'color spectrum sensor' می باشد. جلوی دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسل با لنز دیافراگم f/2.0 تعبیه شده است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

با بررسی اپلیکیشن دوربین های مربوطه، مجموعه وسیعی از حالت های عکاسی راضی کننده برای دوستداران عکاسی وجود دارد، اما شامل حالت های دستی عکسبرداری هم می باشند. برای عکاسان جدی، سبک رابط دوربین G۴ بسیار شبیه به طرحی که ما در دوربین های DSLR پر از مشخصات دیده ایم. در حالی که هر دو دارای قابلیت تنظیم ایزو، تعادل سفید، فوکوس و جبران نوردهی می باشند، اما رابط دوربین الجی به کاربر امکان دسترسی به سرعت شاتر دوربین را می دهد، چیزی که به ندرت ارائه می شود.

جای تعجب نیست، کیفیت تصاویر این دو دستگاه ناامیدکننده نیست، تصاویر شفافی را در بهترین حالت ها ارائه می دهند. درکل، تصاویر گرفته در فضای باز، ماکرو و پانوراما با این دو دستگاه خوب مدیریت شده، بخصوص زمانی که شرایط نوری مطلوب باشد، اما پس از بررسی دقیق تر تصاویر به این نتیجه رسیدیم که Galaxy S۶ edge ذره ای جزئیات بیشتر را نسبت به رقیب تولید می کند. البته با مشاهده مستقیم به این موضوع پی نخواهید برد، مگر اینکه بر روی تصاویر زوم کنید و انها را با هم مقایسه نمایید.

تحت شرایط نوری کم، لنز دیافراگم f/۱.۸ و مشخصه جدید OIS ۲.۰ کمک می کند تا G۴ اندکی بهتر از رقیب باشد. خوشبختانه، نویزها بسختی در تصاویر این دستگاهها قابل مشاهده است، اما جزئیات ضبط شده S۶ edge محو شده بوده، در حالی که G۴ مقدار مناسبی از شفافیت جزئیات را حفظ می نماید.

تعیین برنده نهایی دشوار است. اگر به انتخاب ما باشد، G۴ را بر می گزینیم، چرا که تحت شرایط نوری کم عملکرد بهتری داشته، و امکان تنظیم سرعت شاتر را در حالت دستی می دهد.

اما فیلمبرداری، زمانی که نور کافی است، دشوار است که دستگاه برتر را اعلام کنیم، اما باید بگوییم که Galaxy S۶ edge در تنظیم فوکوس و ضبط صدای بهتر نیز ماهرانه تر کار کرده است. کیفیت ویدئوهای G۴ با رقیب سامسونگی‌اش همتراز است، اما صدای ضبط شده کمی نازک تر می باشد. تحت شرایط نوری کم، G۴ برنده است، چرا که Galaxy S۶ نویزها و عناصر تصنعی بیشتری را نشان می دهد و بطور کلی تمایل به تار شدن دارد.

چندرسانه ای

علاوه بر اپلیکیشن Google Play Music، هر دو دستگاه شامل موزیک پلیر شرکت های مربوطه هستند. ما نمی توانیم واقعا بگوییم که یکی از این دو نسبت به دیگری بهتر است، چنانکه توابع و طرح بندی هر دو اپلیکیشن بسیار متعارف بوده، اما اسپیکر G۴ میان این دو قوی تر است، چنانکه دارای قدرت پخش صدای ۷۹ دسی بل می باشد، در حالی که رقیب دارای قدرت ۷۵.۴ دسی‌بل است. بدون استفاده از هر گونه پیشرفت های صوتی و تنظیمات اکولایزر، کیفیت صدای این دو دستگاه کمی نازک و ملایم است.

نمایشگر این دو دستگاه برای تماشای انواع ویدئوها راضی کننده هستند، با پخش صاف و فاقد برفک. بعلاوه تولید رنگ های غنی و پرجنب و جوش این دو پانل واقعا مسحور کننده است. مشخصه کاربردی مالتی تسکینگ اجازه پخش ویدئوها را در پنجره جداگانه می دهد. البته نمایشگر سایز بزرگتر G۴ ممکن است جذابیت بیشتری داشته باشد.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

کیفیت تماس

در این بخش مشکلی با هیچ یک از تلفن ها نداریم، اما صدای ارائه شده توسط G۴ کیفیت متعادل تری دارد و اجازه مدیریت بهتر مکالمات را می دهد. صدای فس فس با گوشی اسمارت فون سامسونگ شنیده می شوند، در حالی که گوشی G۴ صدای بهتری را تولید می کند. در محیط های پرنویز خوشحالیم از اینکه اسپیکرهای این دو تلفن تن صدای به اندازه کافی قوی را تولید می نمایند.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

باتری

Galaxy S۶ edge دارای باتری به ظرفیت ۲۶۰۰mAh است که در تست باتری ما برای ۸ ساعت و ۱۱ دقیقه دوام اورده است. در حالی که G۴ با باتری بزرگتر ۳۰۰۰mAh خود در ازمون مشابه برای ۶ ساعت و ۶ دقیقه استقامت کرده است. البته توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت های نرم افزاری، پرچمدار Galaxy S۶ edge در میزان روشنایی ۱۸۰ نیت در عوض ۲۰۰ نیت نرمال ازمون تنظیم شده است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

برای شارژ ۱۰۰ درصد گوشی سامسونگ با شارژر سریع گنجانده شده به ۸۳ دقیقه زمان نیاز است، که فوق العاده سریعتر از زمان خسته کننده ۱۲۰ دقیقه گوشی G۴ است.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

نتیجه گیری

سامسونگ و الجی همواره در رقابت با یکدیگر بوده اند، اما شرکت کره ای سامسونگ ثابت کرده است که موفق تر است، البته این موفقیت از لحاظ امار فروش سنجیده شده است. پرچمداران ۲۰۱۵ این شرکت ها باز هم شما را ناامید نخواهند کرد.

ابتدا به قیمت دستگاهها نگاهی می اندازیم. گوشی LG G۴ تحت قرارداد برای مدل پایه پلاستیکی ۲۰۰ دلار فروخته می شود، در حالی که برای دستیابی به اپشن چرم پیچیده تر به سادگی می توانید با پرداخت ۱۰۰ دلار دیگر ان را برای دستگاه خود تهیه نمایید. در مقابل، گوشی Galaxy S۶ edge تحت قرارداد از طریق اکثریت حامل ها ۳۰۰ دلار فروخته می شود، که با پوشش چرم G۴ مطابقت خواهد کرد.

منصفانه نگاه کنیم، این دو تلفن کار خود را انجام می دهند، در اکثریت بخشها خیلی خوب بوده اند، بعلاوه بر روی کاغذ از مجموعه مشخصات قابل ملاحضه ای برخوردار هستند. با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر برای گوشی سامسونگ، نمای طراحی بهتر، شارژر وایرلس داخلی و سریع، سنسور اثرانگشت و ضربات قلب و همچنین رویکرد تازه نمایشگر dual-curved را بدست خواهید اورد.

در مقابل، LG G۴ به عنوان یک رقیب شایسته قابل تحسین است. با پرداخت ۲۰۰ دلار، نسبت به گوشی سامسونگ ۱۰۰ دلار صرفه جویی می کنید، گرچه در این حالت دستگاه با پوشش پلاستیکی خود از نمای کمتر پریمیوم برخوردار است. صرف نظر از این موضوع، عملکرد شرایط نوری کم دوربین و نمایشگر جدید پرجنب و جوش و درخشان IPS Quantum Display دستگاه G۴ ما را شگفت زده کرده است. در کل اینکه با انتخاب هر یک از این دو دستگاه اسمارت فون پرچمدار ناامید نخواهید شد.

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge

نقاط قوت اسمارت فون LG G۴

• عملکرد باورنکردنی دوربین در شرایط نوری کم
• باتری قابل تعویض و اسلات کارت microSD، کیفیت تماس بهتر
• استفاده از بهترین مواد چرم بر روی تلفن

نقاط قوت اسمارت فون Samsung Galaxy S۶ edge

• طراحی پریمیوم با نمای یونیک
• نمایشگر AMOLED، یکی از دقیق ترین ها از لحاظ نمایش رنگ است.
• شارژر وایرلس داخلی و سریع
• تجربه اندرویدی جامع
• وجود امکانات اضافی مانند اسکنر اثرانگشت و سنسور ضربان قلب

مقایسه  LG G4 و Galaxy S6 Edge
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج