۲۱۳۴۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طلسم آلبوم «ایرج» کی شکسته می شود؟

سراغ چند آلبوم پر سر و صدا و پرخبر رفتیم که پیش بینی می شد در انتهای سال گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر شوند ولی به دلایل نامعلوم این اتفاق نیفتاد تا علامت سوال های مخاطبان موسیقی در این باره بیشتر و بیشتر شود.

طلسم آلبوم «ایرج» کی شکسته می شود؟

تماشا: در ادامه بررسی آلبوم هایی که به رغم نهایی شدن مجوزشان هنوز در بازار موسیقی کشور منتشر نشده اند، سراغ چند آلبوم پر سر و صدا و پرخبر رفتیم که پیش بینی می شد در انتهای سال گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر شوند ولی به دلایل نامعلوم این اتفاق نیفتاد تا علامت سوال های مخاطبان موسیقی در این باره بیشتر و بیشتر شود.

«قصه زندگی» ایرج و همه حاشیه هایش

طلسم آلبوم «ایرج» کی شکسته می شود؟

استاد حسین خواجه امیری (ایرج) را قطعا می توان یکی از پرخبرترین چهره های موسیقی در سال گذشته لقب داد. کسی که پس از سال ها قرار است شاهد حضورش در عرصه موسیقی باشیم و آثار امروزی ترش را بشنویم.

اخبار انتشار آلبوم این هنرمند باسابقه از اواسط سال گذشته در رسانه ها منتشر شد و حتی قرار نشست خبری و رونمایی از آلبوم «قصه زندگی» نیز گذاشته شد که در آخرین لحظات بنا بر دلایل نامعلوم این نشست لغو و انتشار این آلبوم در هاله ای از ابهام قرار گرفت. روزها گذشتند و خبری از انتشار این آلبوم نشد و تهیه کنندگان آن نیز در سکوت خبری فرو رفتند تا حساسیت ها نسبت به آلبوم یکی از استادان آواز ایران بیشتر شود.

"رامین بصیرت نیا"، تهیه کننده این آلبوم با پیگیری های خبرنگار تماشا بالاخره حاضر به گفت و گو در مورد این آلبوم و زمان انتشار آن شد و در این باره گفت:«متاسفانه برخی حاشیه ها باعث شدند که سوءتفاهم هایی در مورد آن به وجود بیاید و همین باعث تاخیر در زمان انتشارش شود. ولی با تلاش تیم کاری ما همه این مشکلات مرتفع شده اند و قطعا «قصه زندگی» در سه ماهه اول سال و با تیراژ بالا در سراسر کشور منتشر خواهد شد».


«یه دنیا حرفِ» نزده...

طلسم آلبوم «ایرج» کی شکسته می شود؟

اولین آلبوم "مهدی یغمایی" به نام «یه دنیا حرف» قرار بود در هفته آخر بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود که ظاهرا بروز برخی مشکلات ناخواسته باعث شد انتشار این آلبوم نیز به تعویق بیفتد.

تهیه کننده این آلبوم درباره «یه دنیا حرف» می گوید:«هیچ مشکل خاصی نیست. همه مجوزهای این آلبوم اخذ شده و قطعا در بهار امسال این آلبوم را نیز وارد بازار خواهیم کرد. برای ساخت و تولید این آلبوم دقیقا دو سال و پنج ماه وقت صرف شده و از بین ۴۰ قطعه تولیدی برای آن، نهایتا ۱۰ قطعه انتخاب شده است.»

خود یغمایی درباره این آلبوم اعتقاد دارد:«خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده ام، فقط امیدوارم وسواس های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. از تهیه کننده آلبوم بسیار ممنونم که در تمام مراحل از من پشتیبانی و حمایت کردند. در این آلبوم سعی کرده ام که یک مهدی یغمایی جدید باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حميد رضا دراني بخش

      ببينيم آخرش اين آلبوم ايرج منتشر ميشه يانه ميگذارند مردم كمي حال كنند ونفسي بكشنند ياعلي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج