۲۱۳۷۵۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تركيب ايده آل رافا بنيتز براى رئال مادريد

تابستانى بدون عنوان سبب ويرانى دوران فوتبال آنجلوتى شد تا وى بعد از دو سال مجبور به ترك مادريد شود، حال رافا بنيتز هدايت رئال مادريد را براى فصل بعد بر عهده گرفته و تصوراتى كاملا روشن در زمينه تركيب تيم خود براى رسيدن به موفقيت دارد.

طرفدارى: رافائل بنيتز بعد از دو سال حضور در ناپولى اين تيم را ترك كرد تا هدايت يكى از بزرگترين باشگاه هاى فوتبال جهان در پايتخت اسپانيا را عهده دار شود. وظيفه اين سرمربى اسپانيايى براى فصل بعد كاملا مشخص است و او بايد تا تابستان ۲۰۱۶ عناوينى را به ويترين افتخارات رئال مادريد اضافه نمايد. براى رسيدن به چنين هدفى بنيتز نيازمند جذب بازيكنان جديدى است و در چهار تا پنج پست نياز به تغييرات در تركيب رئال مادريد ضرورى به نظر مى رسد.

دروازه بان:

پيش از جدايى اجبارى آنجلوتى از رئال مادريد نيز اين باشگاه به دنبال جذب سنگربانى با كيفيت براى جانشينى ايكر كاسياس بوده است و به نظر در مادريد اعتمادى به كيلور ناواس براى محافظت از دروازه اين تيم در فصل آتى وجود ندارد. سران رئال مادريد به همين دليل از هفته ها پيش در پى جذب داويد دخيا براى اين پست بوده اند كه تمامى تلاش هاى آنها در اين زمينه با توجه به مخالفت باشگاه منچستريونايتد تا كنون با شكست مواجه شده است. اگر داويد دخيا قرارداد خود با شياطين سرخ كه در سال ۲۰۱۶ به پايان مى رسد را تمديد ننمايد، آن گاه سران منچسترى شايد مجبور شوند وى را به قيمتى مناسب به رئال مادريد در تابستان سال جارى واگذار نمايند.

خط دفاعى:

رئال مادريد براى سمت راست خط دفاعى خود پيش از اين دانيلوى برزيلى از پورتو را جذب نموده و همانند فصل قبل فابيو كوئنترائو پرتغالى يكى از كانديداهاى اصلى خروج از مادريد به حساب مى آيد و اين مدافع نيز خود مايل است براى برخوردارى از شانس بيشتر بازى،‌ به تيمى ديگر ملحق شود چون در مادريد با وجود مارسلوى برزيلى وى تنها انتخاب دوم در كادر مادريدى ها محسوب مى شود.

منچستر يونايتد براى جذب كوئنترائو اعلام آمادگى نموده اما سران مادريدى هنوز به اين درخواست پاسخ واضحى نداده اند چون هنوز جانشينى مناسب براى اين مدافع پرتغالى نيافته اند. خوزه گايا از والنسيا و داويد آلابا از بايرن مونيخ از بازيكنان مورد علاقه مادريدى ها براى بازى در پست دفاع سمت چپ بوده اند اما آنها در جذب اين دو بازيكن تا كنون ناكام مانده اند، گايا به تازگى قرارداد خود با والنسيا را تمديد نموده و داويد آلابا نيز اعلام كرده كه آينده خود را تنها در مونيخ مى بيند. فليپه لوئيز از چلسى نيز از ديگر بازيكنان بازيكنان مورد علاقه رئال مادريد بوده، اما وى اعلام كرده كه در صورت ترك لندن تنها مايل به پيوستن به اتلتيكومادريد، تيم سابق خود مى باشد. به نظر مى رسد كه رئال مادريد حال با تداوم چنين شرايطى تنها مجبور به حفظ كوئنترائو به عنوان ذخيره مارسلو باشد.

خط ميانى:

پيوستن سامى خديراى آلمانى به يوونتوس قطعى شده و لوكاس سيلوا ديگر هافبك تدافعى مادريدى ها كه در زمستان گذشته به كادر تيم اضافه شد نيز تا كنون نتوانسته انتظارات را از خود برآورده سازد. به همين دليل جذب هافبكى با كيفيت و قابليت بالا در تصاحب و تقسيم توپ از سوى رئال مادريد كاملا منطقى به نظر مى رسد، پل پوگبا از يوونتوس يكى از گزينه هاى اصلى مادريدى ها براى بازى در چنين پستى است، در زمينه جذب ماركو وراتى از پاريس سن ژرمن نيز گمانه زنى هاى فراوانى در هفته هاى اخير وجود داشته و حتى برخى از مطبوعات اسپانيايى جذب اين هافبك توانمند ايتاليايى را قطعى ارزيابى نموده اند.

بى ترديد پاريسى ها به همين سادگى اجازه خروج وراتى را صادر نخواهد كرد، اما مطبوعات اسپانيايى ادعا نموده اند كه پاريس سن ژرمن براى جذب پوگبا با يوونتوس به توافق رسيده و به همين دليل جدايى وراتى از پاريس براى آنها موضوعى حل شده است. اين مطبوعات همچنين پيوستن سامى خديرا به يوونتوس را قطعه تكميلى پازل اين مثلث نقل و انتقالات ارزيابى كرده اند.

البته رافا بنيتز در صورت ناكامى در جذب وراتى نيز از بازيكنان با كيفيتى براى بازى در خط ميانى برخوردار است و با وجود بازيكنانى نظير تونى كروس، لوكا مودريچ، رودريگوئز، ايسكو و بازگشت كازيميرو از پورتو رافا بنيتز براى چيدمان خود در خط ميانى با مشكلى مواجه مواجه نخواهد شد.

خط حمله:

در فاز تهاجمى نيز از نظر رافا بنيتز نياز به تغييراتى در تيم ضرورى است. كريس رونالدو و گرت بيل در فصل آتى نيز در كناره هاى زمين حضور خواهند داشت، اما بنيتز به فكر اضافه نمودن مهاجم نوكى كارآمد به كادر رئال مادريد است. روزنامه اسپانيايى AS در اين زمينه گزارش داده كه از نظر بنيتز، بنزماى فرانسوى در چيدمان ۱-۳-۲-۴ مورد نظر او كاربرى لازم را ندارد و به عقيده اين سرمربى اسپانيايى مهاجمى نظير آلوارو موراتا مى تواند به خوبى انتظارات وى را در خط حمله تيم برآورده سازد. اين مهاجم ۲۲ ساله كه تابستان گذشته از همين تيم رئال مادريد با مبلغ بيست و دو ميليون يورو به يوونتوس پيوسته بود، فصلى فوق العاده را در تورين سپرى نموده و مادريدى ها با پرداخت مبلغى در حدود سى ميليون يورو خواهند توانست مهاجم جوان خود را به پايتخت اسپانيا بازگردانند.

بر خلاف نظر بنيتز اما فلورنتينو پرز مايل به جذب سرخيو آگوئرو از منچسترسيتى به جاى موراتا براى خط حمله رئال مادريد است. اين مهاجم آرژانتينى اما به نظر مايل به ترك منچستر نيست و حتى در صورت توافق وى، مادريدى ها مجبور خواهند بود مبالغى بسيار زياد را براى جذب وى هزينه نمايند. همچنين به نظر مى رسد كه چيچاريتوى مكزيكى نيز كه به صورت بازيكنى قرضى به مادريد آمده بود، در تابستان برنابئو را ترك خواهد نمود، اين بازيكن مكزيكى در اين زمينه مى گويد:"رئال مادريد تمايلى به خريد من ندارد، اگر آنها من را مى خواهند بايد در اين زمينه با باشگاه هاى ديگر به رقابت بپردازند."

با اين تفاسير تركيب رويايى رافا بنيتز براى فصل بعد به اين صورت به نظر مى رسد:

تركيب ايده آل رافا بنيتز براى رئال مادريد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر مال چهارسال پیشه که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج