۲۱۳۸۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۱۰ استان و نوار شرقی کشور درگیر گرد و غبار

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران مانند چندین روز گذشته امروز و فردا هم شاهد پدیده وزش باد و گرد و خاک خواهد بود، گفت: امروز ۱۰ استان و نوار شرقی کشور با گرد و غبار درگیر هستند.

خبرگزاری فارس: امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز بعد‌ازظهر در مناطقی از شمال شرق کشور افزایش ابر به همراه بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی از بروز پدیده افزایش ابر و بارش پراکنده از بعد از ظهر و اوایل شب امروز و فردا برای شرق و شمال هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال فارس خبر داد و گفت: در نواحی شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید به همراه گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز برای زابل طوفان گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، افزود: به دلیل ورود بادهای شدید در کشور عراق امروز کیفیت هوای خوزستان، ایلام و بوشهر کاهش می‌یابد.

نقشینه ادامه داد: امروز و فردا استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، سمنان، قزوین و اصفهان شاهد بادهای شدید لحظه‌ای و گرد و خاک خواهند بود. همچنین امروز شرق دریای عمان مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران امروز و فردا شاهد پدیده گرد و خاک خواهد بود، گفت: این پدیده در بعدازظهرها و اوایل شب‌ها در جنوب تهران شدیدتر خواهد بود. همچنین این استان تا اواخر هفته روند افزایشی دما دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش باران و بالا رفتن رطوبت هوا می‌تواند به کاهش گرد و خاک موجود در کشور کمک کند، گفت: اردبیل با دمای ۶ و اهواز با دمای ۴۷ به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج