۲۱۳۹۰۸
۱۱ نظر
۵۰۵۱
۱۱ نظر
۵۰۵۱
پ

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

سریال شمعدونی در مدت پخش خود توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند. سریالی به کارگردانی «سروش صحت» که توانسته نقش های خوبی را برای بازیگران سریالش درنظر بگیرد...

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!





مجله خانواده سبز - سیما جفاکش: سریال شمعدونی در مدت پخش خود توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند. سریالی به کارگردانی «سروش صحت» که توانسته نقش های خوبی را برای بازیگران سریالش درنظر بگیرد...

نگار عابدی: من اسم سروش صحت را که شنیدم، با اشتیاق فراوان رفتم دفتر آقای محسن چگینی، تهیه کننده سریال شمعدونی و مطمئن بودم که حتما با گروه شمعدونی کار خواهم کرد. طنز سروش صحت را می شناختم. سریال های قبلی اش را دیده بودم.

مجری: نگار عابدی بسیار تئاتر هست و واژه فرد «خاک صحنه خورده» برای شما صدق می کند.

محمد نادری به شوخی گفت: برای همین که خانم عابدی زیاد خاک صحنه خوردند، اسم هم دارند!! (خنده)

نگار عابدی گفت: آقای نادری، البته از پیشکسوتان سن داری هستند!! که خوب به هر حال خیلی دیر کشف شدند!! (خنده)

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

تماس ۱۲ نیمه شب

محمد نادری: من قبل از سریال شمعدونی در حوزه تصویر دو تا تله فیلم بازی کرده بودم، و قبل از آن هم تئاتر و نوشتن و یک سری از این طور کارها، تا این که در یک تماس تلفنی از سوی یک دوست در ساعت ۱۲ نیمه شب... او به من گفت که سروش صحت یکی از بازیگران اصلی اش را هنوز انتخاب نکرده، فردا صبح برو سروش صحت را ببین. من هم رفتم چون سروش صحت قبلا از من اجرا ندیده بود، قرار شد یکی از سکانس های کار را آنجایی که مربوط به قبولی دختر هوشنگ در دانشگاه هست را بازی کنم، سروش به من گفت که این سکانس را برای ما بازی کن ما از تو بازی ندیدیم.

من هم این سکانس را بازی کردم. بعد از این جریان، من رفتم سر کاری که داشتم انجام می دادم کوچه مروارید که یک مجموعه عروسکی است. بعد عصر همان روز گروه سریال شمعدونی با من تماس گرفتند و گفتند بیا برای تست گریم. بعدازظهر همان روز، رفتم برای تست گریم. گفتند آقای چگینی تهیه کننده سریال و آقایان محراب و پیمان قاسم خانی هم آمدند تا آنها هم، تست تو را ببینند. یکی بار دیگر من آن صحنه را بازی کردم و به من گفتند که عالی است، از نظر ما خوب است، ولی باید مدیران سیما هم نظر دهند.

این طور که گفتند من فکر کردم که تستم قبول نشده، چون ما هم در کار خودمان (تئاتر) تست می گرفتیم، وقتی خوشمان نمی آمد، می گفتیم بروید باهاتون تماس می گیریم. بعد من رفتم مشغول ضبط مجموعه کوچه مروارید شدم. فردای همان روز تماس گرفتند و گفتند که تست تو قابل قبول هست و خلاصه این که همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

هر دو تئاتری هستیم

نگار عابدی: در حالی که ما هر دو تئاتری هستیم ولی خیلی جالبه که با هم، هیچ تجربه تئاتر مشترکی نداشتیم. دورادور همدیگر را می شناختیم و هیچ وقت پیش نیامد که باهاشون همکاری کنم.

محمد نادری: اما من همیشه می رفتم و اجراهای خانم عابدی را تماشا می کردم. بارها و بارها... یکی از نقش های خانم عابدی نقش خیلی خوبی بود که برای همان نقش جایزه هم گرفت.

نگار عابدی: شیرین سریال شمعدونی، خیلی ایرانی هست و فکر می کنم که ما در خانواده های ایرانی حداقل یک یا دو نفر شخصیت مثل «شیرین» سریال شمعدونی داشته باشیم.

محمد نادری در این مورد گفت: من موافق نیستم که در هر خانواده ای شخصیتی مثل شیرین وجود داشته باشد. ما، در خانواده خودمان چنین شخصیتی نداریم. (خنده)

نگار عابدی با طنز گفت: آقای نادری استثنا هستند. (خنده)

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

من شبیه شیرین نیستم

نگار عابدی: من زیاد به شخصیت شیرین نزدیک نیستم چرا که من بدجنس نیستم.

محمد نادری: نه؛ واقعا شخصیت نگار عابدی با شخصیت شیرین سریال شمعدونی خیلی تفاوت دارد، خیلی با هم فاصله داشتند. خانم عابدی تحصیل کرده هستند. برخلاف شیرین سریال شمعدونی، و لازم هست که جدا از شوخی بگویم که گروه سریال شمعدونی یکی از بهترین و درجه یک ترین گروه هایی بود که من حداقل با تجربه کم این صمیمت را جلوی دوربین سریال شمعدونی حس کردم...

محمد نادری: در هر صورت این تفاوت با نقشی که ما بازی می کنیم خیلی زیاد هست. درسته که ما به عنوان بازیگر وقتی بازی می کنیم بخشی از خودمان را استفاده می کنیم اما این بخش فیزیکال ما هست، من محمد نادری هستم با این فیزیک. حالا درسته در کار شمعدونی ۱۵،۱۶ کیلو چاق تر بودم، اما در هر صورت بخشی از خودمان را بای می کنیم. اما این به آن معنی نیست که روحیات خودمان، نگاه خودمان، رفتار خودمان، ایدئولوژی خودمان، حتما همانی باشد که در آن نقش هست، مثلا این تفاوت برای خانم عابدی نسبت به نقش شیرین به خوبی مشخص است.

• محمد نادری: من از پایان تصویربرداری سریال شمعدونی که بهمن ماه سال گذشته تمام شد تا حالا ۱۶ کیلو از وزنم را کم کردم.

• کار جدید نگار عابدی: سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی است که سریالی بسیار متفاوت و البته دیدنی است که به احتمال زیاد پخش آن بعد از ماه مبارک رمضان، از شبکه یک سیما خواهدبود.

انتقاد می کنند که چرا؟

نگار عابدی: بعضی وقت ها، بعضی از بیننده های خیلی خوب ما، آنقدر تحت تاثییر یک شخصیت قرار می گیرند که فکر می کنند واقعا خصوصیت خود بازیگر مثل همان نقشی است که بازی می کند. انتقاد می کردند که چرا شما انقدر بداخلاق هستید، چرا این شخصیت را دارید، سعی کنید شخصیت تان بهتر باشد. من هم توضیح می دادم که من دارم نشان می دهم که شخصیت های این طوری چطور می توانند تاثیر منفی داشته باشند و ما این طوری نباشیم.

نگار عابدی: تئاتر عشق و علاقه من هست. اولین خانه ای که کارم را در آن شروع کردم و خیلی هم در آن خانه باقی ماندم و مقاومت کردم که از آنجا خارج نشوم تئاتر بوده، ولی با تجربه دو سریالی که بازی کردم، سریال های «دودکش» و «شمعدونی»، از فضای تلویزیون خوشم آمد، منتهی به شرط این که کارهایی باشد که با یک گروه خوبی و یک کارگردان خوب و نویسنده های خوبی مثل ایمان صفایی در ارتباط و همکار باشم.

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

آرزوی ما

آرزوی نگار عابدی: در همین لحظه تنها آرزویی که با حجم عظیمی دارد ذهن مرا پر می کند، این است که آرزو می کنم مرتبه بعدی که جلوی دوربین قرار می گیرم یا روی صحنه می روم بتوانم خیلی خیلی بیشتر از این نظر مخاطبان را تامین کنم. بتوانم دل شان را شاد کنم یا تاثیری روی آنها بگذارم که تاثیر مثبتی بر روی زندگی شان داشته باشد و این موضوع یک ترسی را در وجودم آوردم، چرا که احساس می کنم مسئولیتم خیلی زیاد هست.

آرزوی محمد نادری: آرزوی من این است که حال همه ما خوب باشد. می دانم یک موقع هایی زندگی یک سختی هایی دارد، فشارها و استرس هایی دارد، اذیت می شویم، گرانی هایی هست، وضع اقتصادی ممکن هست که بد باشد، گردوغبار و ریزگرد در آسمان است، آلودگی هوا، بحران آب، همه این مشکلات هست، می دانم خیلی سختی ها بر ما وارد می شود، اما سعی کنیم که با تمامی این مشکلات نسبت به همدیگر مهربان باشیم. بقیه چیزها خودش حل می شود.

نادری: کوچه مروارید مجموعه ای هست که خیلی دوستش دارم به خاطر این که از بدوتولدش درگیرش بودم. آنجا اول به عنوان نویسنده و سپس صداپیشگی یکی از عروسک ها با من بود و در مرحله بعدی کارگردانی هنری کار را برعهده داشتم. مجموعه ای فوق العاده دوست داشتنی شده. سی دی های کوچه مروارید منتشر شده، یک کار دوست داشتنی برای کودکان که ما چنین کارهایی را کمتر داشتیم.

محمد نادری با طنز گفت: من بچه بودم که می رفتم نمایش های خانم عابدی را تماشا می کردم و فکر کنم اولین کارش را با مرحوم دکتر نوشین بودند که کار می کردند. (خنده)

تهیه کننده: از همه ممنونم

هادی قندی تهیه کننده جوان این برنامه ۵ سال است که خوشاشیراز را تهیه می کند. او دوست داشت در مورد این برنامه استانی که طرفداران زیادی دارد و هر جمعه از ۱۰ صبح آغاز می شود، به مواردی اشاره داشته باشد. او می گوید من شروع کارم در شبکه فارس با مهندس کشفی مدیرکل مرکز فارس آغاز شد که انصافا همیشه از ما حمایت کرد و همیشه حواسش به ما بود و همیشه دلش برای خوشاشیراز می تپید. دقیقا حس می کردم که یک نفر هست که مثل خودم به همین اندازه روی خوشاشیراز حساس و برای برنامه نگران هست.

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

پس از مدتی از رفتن ایشان، جناب آقای سهرابی مدیریت جدید صداوسیمای مرکز فارس آمدند. پس از این که آقایان سهرابی و نبوی زاده به مرکز فارس آمدند خیلی استرس داشتم. یک جاهایی فکر می کردم که باید بروم یا باید خداحافظی کنیم. شاید دیگر نتوانم ادامه دهم، ولی انصافا بعد از دو- سه جلسه ای که با آقای سهرابی مدیرکل جدید مرکز فارس گذاشتم، خیلی انرژی خوبی از ایشان گرفتم و حس کردم که آقای سهرابی هم همین حس را دارند و دلشان با برنامه خوشاشیراز هست... اتفاق بسیار خوبی که مرا برای ادامه خوشاشیراز شدیدا دلگرم کرد و سعی کردم با قدرت بیشتری ادامه بدهم.

همین با آمدن مهندس نبوی زاده معاونت جدید سیمای مرکز فارس که ایشان هم از جنس خودم هست، به دلگرمی من اضافه شد. ضمن این که از دیگر مدیران خوب مرکز فارس چون آقایان خلیفه، رجبی، آزادی و لطف الهی و دوست خوبم امیر غالب زاده نهایت تشکر را دارم و همچنین مدیران استانی، استاندار فارس جناب آقای سید محمد احمدی و شهردار محترم شیراز جناب آقای علیرضا پاک فطرت که همیشه برنامه خوشاشیراز را حمایت کردند، به طوری که آمدن استاندار فارس در برنامه و اینکه به گفته خودشان خوشاشیراز را هر هفته می بینند، اتفاق بسیار خوبی برای من و همکارانم بود... جا دارد از همه این عزیزان تشکر داشته باشم.

محمد نادری متولد سال ۱۳۵۷، ده ساله بود که پدرش در سال ۱۳۶۷ فوت می کند. سه برادر هستند و یک خواهر و محمد فرزند دوم است. خواهر و یکی از برادرانش ازدواج کرده اند...

بمباران اطلاعاتی

محمد نادری: سبک زندگی ما طی سال های اخیر تغییر کرده و ما به نوعی در بمباران اطلاعاتی قرار گرفتیم. در گذشته فرصت مناسبی در اختیار افراد قرار داشت تا بتوانند با یک اثر به طور حسی ارتباط کامل برقرار کنند و بعد بتوانند، با آن خاطره بسازند. اما این روزها سوال بسیاری از افراد این است که چرا کارهایی که مربوط به گذشته است خاطره ساز می شود اما کارهای امروزی خاطره ای را برای ما ایجاد نمی کند. شاید دلیل اصلی این موضوع به خاطر این است که فرصت این خاطره سازی دیگر به ما داده نمی شود. هنوز کتابی را تموم نکرده ایم که فیلم جدید از راه می رسد. آن را تماشا نکرده ایم که فلان آلبوم موسیقی از راه می رسد. طبیعی است که در چنین شرایطی ما اصلا فرصت خاطره سازی نداریم و بیشتر آثار کنونی هم به خاطره تبدیل نمی شوند.

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

ارتباطات مجازی در خانواده ها

محمد نادری: طی سال های اخیر، شکل ارتباطی در میان خانواده ها، تا حدی زیادی تغییر کرده و با ورود شبکه های مجازی، افراد خانواده تا حد زیادی نسبت به هم دور شدند. معمولا در خانه ها، پدر و مادر و بچه ها سرگرم کار با تلفن های همراه شان هستند. اما در سریال «شمعدونی» ما شاهد آن هستیم که اعضای خانواده با وجود بروز هر مشکل و اتفاقی، باز هم در کنار هم هستند و به نوعی، درب خانه های شان، به روی یکدیگر، باز است.

یک خبر خوب: هادی قندی دوست خوب مان تا چندی دیگر پای سفره عقد می نشیند تا زندگی جدیدی را در کنار همسر نازنینش آغاز کند. امیدواریم که آنها سال های سال، در کنار یکدیگر روزهای شیرینی را تجربه کنند. این وصلت فرخنده را به هادی و همسرش تبریک عرض می نماییم.

ماجرای کل کل نگار عابدی و محمد نادری

نگار عابدی: ماجرای کل کل من و آقای محمد نادری که بعد از برنامه «خوشاشیراز» هم حسابی روی زبان ها افتاد به یک سال گذشته و در حین فیلمبرداری کار باز می گردد. هر یک از ما تا به امروز فکر می کنیم که تیکه هایی که طرف مقابل مان به ما می اندازد بی مزه است. اما همچنان این موضوع ادامه دارد. بی شک، بخشی از این مسئله به موضوع پشت صحنه شمعدونی باز می گردد. آنجا جو صمیمی حاکم بود و باعث شد، همه ما به خواهر و برادرهای صمیمی بدل شویم و خوشبختانه این رابطه صمیمانه همچنان ادامه پیدا کرده و نه تنها صمیمیت ما نسبت به هم کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است. در جایی هم گفته بودیم که برای دور هم جمع شدن مدام دنبال بهانه می گردیم. درست مثل امروز...

محمد نادری: در ادامه حرف های نگار خانم عابدی باید بگویم، همان طور که ایشان گفت: خوشبختانه جو صمیمانه، بین اعضای گروه حاکم بود و همین موضوع، باعث می شد، افراد با هم صمیمی شوند و با یکدیگر شوخی کنند و در این بین، شوخی های مان هم زبانزد شد. هرچند که ایشان خودشان می دانند که درمورد بامزه یا بی مزه بودن شوخی های مان، مردم باید قضاوت کنند.

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

حرکت به سوی داشتن یک خانواده خوب

نگار عابدی: خوشبختانه مردم تا حد زیادی با سریال «شمعدونی» ارتباط برقرار کردند و آن را دوست دارند. در طی زمانی که سریال پخش می شود و به کوچه، خیابان و بین مردم می روم، متوجه می شوم که آنها با چه جزییاتی «شمعدونی» را زیر نظر گرفته اند. مدتی قبل با امیر کاظمی که در سریال، نقش پسر «محمد نادری» را بازی می کند به اداره مالیات رفتیم.

بیرون از اداره وقتی چند کودک ما را دیدند، به امیر می گفتند تو که از تکنولوژی خوشت نمی آید، برای چی الان تلفن همراه دست گرفتی...، در حین پخش سریال، بعضی ها این نقد را داشتند، خانواده ای که در این اثر به تصویر کشیده می شود اعضایش تا حدی رفتار متشنجی دارند. درحالی که من فکر می کنم آن چیزی که در «شمعدونی» به تصویر کشیده شده، برگرفته از رفتاری است که در جامعه وجود دارد و از برخی از افراد سر می زند!! فراموش نکنید، اگر ما یک مشکل را هرچقدر هم اگر کوچک باشد نشان ندهیم، نمی توانیم آن را حل کنیم.

بسیاری از مشکلاتی که در این سریال نشان داده ایم، برگرفته از اتفاقاتی است که پیرامون ما وجود دارد و بسیاری از ما درگیر آن هستیم. حال در این سریال، با زبانی شیرین آن را نشان دادیم، تا بلکه از این طریق، هم آگاهی افراد نسبت به این مشکلات بیشتر شود و به فکر رفع آن باشند و هم با خندیدن به آن، جلوی زهر این اتفاقات تلخ گرفته شود. درواقع به نظر ما انتقادی بر شمعدونی وارد نیست.

لذت تماشای سریال «اوشین» دور هم

محمد نادری: فکر می کنم نسل ما، آخرین نسلی بود که در دوران کودکی وقتی مهمان به خانه شان می آمد، کفش های شان را قایم می کردیم تا نروند...! اما این روزها شرایط زندگی با ورود ماهواره، اینترنت، شبکه های مجازی و به دنبال آن کوچک تر شدن خانه ها و بزرگ تر شدن شهرها تغییر کرده و افراد از یکدیگر دور شدند و دیگر آن صمیمیت گذشته بین آدم ها وجود ندارد. در حالی که در گذشته، حتی فصل ها هم برای ما معنای خاص خودش را در ارتباط گیری با افراد فامیل و همسایه ها داشت.

به طور مثال در یک فصل «رب» پخته می شد، فصل دیگر آب غوره یا آب لیمو گرفته می شد و همین موضوعات بهانه می شد تا افراد کنار هم قرار بگیرند، هیچ وقت یادم نمی رود، وقتی کم سن و سال بودم و قطعی برق در کوچه ها نوبتی بود، همین موضوع باعث می شد همسایه ها برای تماشای سریال های پرطرفداری مثل «اوشین»، برنامه ریزی کنند و هرهفته به خانه کسی که برق داشت، می رفتند و سریال را دور هم تماشا می کردند. به هر حال کودکی ما در چنین شرایطی گذشت و شاید به همین خاطر است که اکثر ما خاطرات خوب و شیرینی از آن دوران داریم.

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

چرا عرشیا گستاخ است!

نگار عابدی: بعضی ها این نقد را نسبت به کاراکتر «عرشیا» در سریال شمعدونی دارند که او گاهی گستاخ می شود، رفتارهایی را نشان می دهد که بزرگ تر از سنش است. شاید بخشی از این موضوع به نوع تربیت عرشیا بر می گردد و این که پدر و مادر او، در این اثر نسبت به ساعت خواب، نوع ادبیات و معاشرت های او دقت کافی ندارند، در صورتی که این روزها در برخی از خانواده های جوان، این اتفاق می افتد که بچه ها پا با پای بزرگ ترها، بیدار هستند و خب، طبیعی است که این موضوع روی بچه ها تاثیر زیادی می گذارد. چرا که آنها ناخودآگاه وارد معاشرت های بزرگ ترها می شوند. فیلم و سریال هایی را تماشا می کنند، که برای سن آنها ساخته نشده و در مهمانی هایی حضور پیدا می کنند که صرفا متعلق به بزرگ ترهاست... در حالی که نسبت به تربیت بچه ها باید دقیق بود و مانع از این اتفاق شد.

تربیت دخترم

نگار عابدی: این که می پرسید خودم تا چه حد، نسبت به تربیت دخترم دقیق هستم، باید بگویم تمام سعی من بر این است که نسبت به این مهم بی تفاوت نباشم. من از همان ابتدا سعی کردم برای خواب و تغذیه دخترم برنامه داشته باشم و اجازه ندهم تا دیروقت بیدار باشد، چرا که معتقدم این بیداربودن ها باعث می شود، او ناخودآگاه قاطی مسائل و مشکلات بزرگ ترها شود و این موضوع در نهایت روی او تاثیر منفی بگذارد، ضمن این که بسیاری از پزشکان و متخصصان بر این باورند که رشد و سلامت بچه ها، نسبت به خواب مفید و کافی آنها در ساعتی مناسب است.

در حالی که بسیاری از اطرافیانم، نسبت به تاکید من برای خواب زودهنگام خرده می گرفتند و می گفتند «من بیش از اندازه روی این موضوع حساس هستم و تاکید دارم» در حالی که فکر می کنم اگر خلاف این، عمل کنم، در حق بچه ام ظلم کرده ام؛ حق او نیست که در کودکی وارد مسائلی شود که به لحاظ سنی اش، ارتباطی با او ندارد. بعضی از پدر و مادرهای جوان، برای این که راحت تر به فعالیت های دیگرشان برسند، بچه ها را تا دیروقت پا به پای خودشان می کشانند، من واقعا با این شیوه تربیتی مشکل دارم. چرا که فکر می کنم باعث بروز یک سری از ناهنجاری ها می شود، فکر می کنم؛ بخشی از دلیل این که دخترم «اِما» آرام است، به خاطر این است که شب ها زود می خوابد و صبح ها هم زود از خواب بیدار می شود.

ماجراهای کل کل هوشنگ و شیرین شمعدونی!

برای تربیت بچه ها باید وقت گذاشت

محمد نادری: من هنوز خودم پدر نشدم، به همین خاطر نمی توانم در این مورد اظهارنظر قطعی داشته باشم. اما آن چیزی که به ذهنم می رسد و در پیرامونم می بینم، این است که پدر و مادرهای امروزی، در خیلی از موارد حوصله این را ندارند که با بچه های شان وقت بگذرانند و خب، طبیعی است در زمانی که شما وقت کافی برای پرورش موضوعی نمی گذارید، نباید منتظر یک محصول عالی باشید.

لذتهای دوران کودکی

نگار عابدی: من اهل شهر اهواز هستم، به همین خاطر دوران کودکی ام در این شهر زیبا گذشت. زندگی در جنوب، حس و حال کم نظیر خاص خودش را دارد. در آن دوران اطراف خانه های ما پر از چمن بود و همین موضوع باعث می شد تا حسابی بازی کنیم. من جزو آن دسته از افرادی هستم که دوران کودکی ام، حسابی به من خوش گذشته و تا جایی که می توانستم بچگی کردم. این موضوع روی روحیه من تاثیر مثبت به سزایی داشت.

یادم می آید پدرم هم روی زود خوابیدن من و برادرم در دوران کودکی تاکید زیادی داشت. در آن مقطع من و برادرم، هم اتاق بودیم و هیچ وقت یادم نمی رود، هروقت پدرم به ما خاموشی می داد و از ما می خواست که بخوابیم، اما ما پاورچین پاورچین به پشت درب می آمدیم و لای درب را کمی باز می کردیم و از آنجایی که تلویزیون دقیقا رو به روی در قرار داشت، برنامه ها را یواشکی تماشا می کردیم!! معمولا هم پدرم خیلی زود مچ ما را می گرفت، ما هم چاره ای جز خوابیدن نداشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سریال ضعیف با بازی های سطح پایین،کارگردانی بد،هنرپیشه های ضعیف مخصوصا کاراکتر هوشنگ،واقعا حیف پولی که صرف این کار شد.

      پاسخ ها

      • ali

        اتفاقا عالی بود...........بعد مدتها یک فیلم به معنای طنز واقعی دیدیم....................

      • user

        حالا مثلا درحاشیه خیلی جذاب بودوسطحش بالا بود؟با اون بازیگرهای بی مزه اش

      • کاربر قدیمی

        کم لطفی می کنید و کارهای سروش صحت طنز خاص خودش را دارد و طبیعتاً مخاطب خودش را .

    • بدون نام

      ازنگاراصلا خوشم نمیاد

    • javad

      چرا سروش صحت بافیلماش زن ذلیلی و دعوای عروس و خواهر شوهر وعروس و مادرزن رو رواج میده. مگه سریال پایتخت که رابطه هما وفهیم یا هما و نقی اونطوری بود چی کم داشت؟سروش صحت توی چارخونه و ساختمان پزشکان و پزمان و شمعدونی داره فرهنگ سازی غلط میکنه.

      پاسخ ها

      • سید امین

        جواد جان سروش صحت چیزی بلد نیست جز این دعواهای خاله زنکیش

      • فری

        رواج نداده ...انتقاد کرده.طنز ینی انتقاد

    • محمد

      واقعا متاسفم برا سروش صحت مگر قراره توی خانواده ها یکی حاکم باشه یکی محکوم یعنی هیچ خانواده سازگاری پیدا نمیشه اینهمه بی احترامی قاب قبول نیست

    • مجید

      تبریک
      تبریک به هوشنگ،تبریک به سروش،تبریک به همه
      واقعا طنز عالی بود
      من خیلی دوست دارم یکبار هم که شده سروش صحت را از نزدیک ببینم
      چون خیلی جذابه
      احساس من بهش خیلی نزدیکه وفکر میکنم خیلی خاکی باشه

    • طرفدار درجه یک محمدنادری

      استاد نادری بهترینن....با یک بازی خودشون رو در دل همه جا کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج