۲۱۳۹۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«۲ OnePlus» در راه بازار +عکس

کمپانی چینی از عرضه محصول جدید خود با نام « وان پلاس۲» با قابلیت هایی مانند دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۵ اینچی تا اواسط سال جاری خبر داده است.

خبرگزاری مهر: کمپانی های فناوری به دنبال تولید و عرضه محصولات جدید و متفاوتی هستند تا بتوانند نگاه های مخاطبان بیشتری را با خود همراه سازند. کمپانی های چینی جزو بزرگترین کمپانی هایی محسوب می شوند که در این زمینه در حال فعالیت هستند.

اکنون این کمپانی چینی از عرضه محصول جدید خود و در ادامه سری محصولات OnePlus خبر داده که نسبت به محصول قبلی قدرتمندتر و با قیمتی مناسب تر عرضه خواهد شد. محصول جدید OnePlus ۲ نام دارد. بنا به گزارشات منتشر شده، این محصول تا اواسط سال جاری و در ماه جولای رونمایی خواهد شد.

«2 OnePlus» در راه بازار +عکس

از ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و اسنپدارگون ۸۱۰ و همینطور رم ۳ گیگاباتی را نام برد. از دیگر امکانات این گوشی هوشمند می توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی اشاره کرد.

OnePlus۲ با قمیتی در حدود ۳۲۲ دلار عرضه خواهد شد و می تواند رقیب جدی برای محصول جدید سونی یعنی Xperia Z۳+ یا محصول جدید اچ تی سی HTC One M۹ باشد.

«2 OnePlus» در راه بازار +عکس

محصول جدید در حالی عرضه می شود که محصول قبلی این کمپانی یعنی OnePlus One مدل ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۳۴۹ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمتی در حدود ۳۹۹ دلار به فروش رسید. این کمپانی چینی با عرضه سری اول محصولات خود نتوانست نگاه کاربران و مخاطبان را جذب کند اکنون باید دید آیا محصول جدید این کمپانی می تواند فروش خوبی را از آن خود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج