۲۱۴۰۴۱
۸ نظر
۵۱۳۲
۸ نظر
۵۱۳۲
پ

بروکلین بکهامِ میلیاردر، گارسون رستوران!

اگر حوالی غرب شهر لندن زندگی کنید ممکن است یک روز صبح وقتی در یکی از کافه های نزدیک منزل تان لاته سفارش می دهید به شدت شوکه شوید چون بروکلین بکام، پسر دیوید بکام ستاره فوتبال، سفارش شما را سرو خواهدکرد!

بروکلین بکهامِ میلیاردر، گارسون رستوران!





مجله دیده بان - فرشته محمدی: اگر حوالی غرب شهر لندن زندگی کنید ممکن است یک روز صبح وقتی در یکی از کافه های نزدیک منزل تان لاته سفارش می دهید به شدت شوکه شوید چون بروکلین بکام، پسر دیوید بکام ستاره فوتبال، سفارش شما را سرو خواهدکرد! بروکلین که متولد چهارم مارس 1999 در انگلستان است به تازگی تولد 16 سالگی اش را جشن گرفت. او علاوه بر بازی در تیم آرسنال، دو سال است که کسب درآمد را به جای سرگرمی آخر هفته های خود انتخاب کرده است.

پدر او دیوید بکام ستاره اسبق فوتبال انگلستان و مادرش ویکتوریا بکام خواننده معروف گروه «اسپایس گرلز» و طراح مد و لباس است. با وجود ثروت 165 میلیون یورویی دیوید و ویکتوریا بکام، پسر 16 ساله آنها که از طریق شرکت در فشن شوهای مادرش به عنوان مدل، به چهره معروفی برای مردم انگلستان نیز تبدیل شده است، تعطیلات آخر هفته ها را در قبال دریافت یک حقوق حداقلی در یک کافه مشغول به کار است!

بروکلین بکهامِ میلیاردر، گارسون رستوران!

ظاهرا بروکلین با تشویق والدینش تصمیم گرفته به کار و کسب درآمد مشغول شود. شاید به این دلیل که هر دوی آنها موفقیت های خود را با تلاش زیاد به دست آورده اند. او دو سال گذشته را در این کافه کار کرده، ظرف شسته و از میهمانان کافه پذیرایی کرده است. دیوید بکام نیز در ویدیویی که سی ام مارس ۲۰۱۵ از او منتشر شده می گوید: «این روزها بچه ها مدام کفش و توپ و وسایل مدرن می خواهند.

وقتی بروکلیل ۱۴ ساله بود و وسایل جدید درخواست می کرد یک روز به او گفتم بهتر است خودش کار کند تا بتواند آنها را تهیه کند! بنابراین تصمیم گرفتیم برایش شغل آخر هفته تعیین کنیم. حالا او آخر هر هفته در یک کافه فرانسوی کار می کند و پول تو جیبی هفتگی خود را به دست می آورد. من یک میلیونر هستم اما ترجیح داده ام فرزندم از نوجوانی با کار آشنا شود.»

بروکلین بکهامِ میلیاردر، گارسون رستوران!

بکام دلیل این تصمیم را این طور توضیح می دهد: «من چهار فرزند بین سنین ۲ تا ۱۶ سال دارم. من و همسرم تنها می خواهیم فرزندان شادی داشته باشیم. معمولا نوجوان هایی که از طریق والدین ثروتمند خود به سادگی به پول و امکانات دسترسی دارند نوجوانان شادی نیستند! چون موجودیت آنها تنها با ثروت خانوادگی شان تعریف می شود نه شایستگی های شخصی. فرض کنید دخترم دوست دارد معلم شود.

اگر ایستادن در مقابل تعداد زیادی دانش آموز و کار تدریس، او را رضایتمندتر و شادتر می کند پس رسیدن به آن موقعیت یعنی موفقیت برای او. اما اگر من ۵۰ میلیون یورو به او بدهم که بیزنس خود را راه بیاندازد و او تمام روز مجبور باشد در اتاق کار خود بنشیند، همه چیز در نگاهش متفاوت خواهدشد و زندگی اش شکل دیگری به خود می گیرد. شکلی که من برای او تعیین کرده ام نه آن چیزی که توانایی های او را آشکار می کند.»

بروکلین بکهامِ میلیاردر، گارسون رستوران!

سوپراستار بازنشسته فوتبال در مورد فرزند بزرگش می گوید: «پسرم بروکلین به کارهای بیرون از خانه علاقه دارد. من هیچ وقت او را با سرمایه ای که دارم اغنا نمی کنم و همیشه می گویم که دنبال تلاش و پیگیری چیزی باشد که دوست دارد، نه دنبال حساب بانکی و سرمایه. این همان روشی است که خود من با آن بزرگ شده ام. من و همسرم فقط سعی می کنیم مانند والدین خانواده های دیگر در کنار فرزندان مان باشیم و از آنها حمایت کنیم. فقط همین.»

ویکتوریا بکام می گوید با این کار قصد دارد ارزش کار و کسب درآمد از راه تلاش را به پسر بزرگش بروکلین بیاموزد. او می گوید: «برای من و دیوید همه چیز در چهار فرزندمان خلاصه می شود و برایمان مهم است که اخلاق زندگی را بیاموزند و لذت کار و کمک کردن به دیگران را درک کنند.» درواقع آنها می خواهند مطمئن باشند که فرزندان شان نه تنها از پس هر کاری بر می آیند بلکه در هر شرایطی توانایی ادامه زندگی و حتی کمک کردن به دیگران را هم خواهندداشت.

بروکلین بکهامِ میلیاردر، گارسون رستوران!

بروکلین در این باره می گوید: «شغل آخر هفته های من که کارکردن در کافه Kitchen King است برای من به عنوان پسر دیوید بکام و ویکتوریا کمی چالش برانگیز هم بود. از آنجا که مراجعین یک کافه عموم مردم هستند هر اشتباه کوچک من، از افزودن شیر زیادی به لاته تا فراموش کردن پودر شکلات روی کاپوچینو می تواند به سرعت در سطح گسترده ای پخش شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بعد اینجوراقرادو طوری برا ما توصیف میکنن که ادم فکرمیکنه لاابالی ترین ادمهان درصورتی که بعضا خیلی هم خوشفکرن.

    • iq7

      یکی میشه پسر بکهام یکی میشه پسر قالیباف

    • بدون نام

      با آقا زاده های کشور خودمون مقایسه کنید.

    • بدون نام

      واقعا دیوید و ویکتوریا بکهام در نظرم آدمهای بزرگی اومدن چون میفهمن که چه چیزی برای زندگی مهمه

    • بدون نام

      واقعاپدرخوبیه بکام فکرنمیکردم اینطورآدم مثبتی باشه آفرین.پسرخوبی داره که به ثروت پدرچشم داشت نداره
      وخودش تلاش میکنه.قابل توجه بعضیهاکه کارنمیکنن

    • محمد

      پدر ومادر نمونه همينه.احسنت برشما.

    • بدون نام

      نتیجه یک زندگی سالم.

    • جلال

      یکی هم مثل من نه از اول نه از آخر ولی زندگی ادامه داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج