۲۱۴۲۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نمایشگاه E۳ ۲۰۱۵ و ۱۵ بازی مهم آن

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید نام نمایشگاه E۳ حتماً به گوشتان خورده و هرسال منتظر برگزاری‌اش هستید.

وب سایت نیکو: اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید نام نمایشگاه E۳ حتماً به گوشتان خورده و هرسال منتظر برگزاری‌اش هستید، این نمایشگاه ۳ روزه به دلایل زیادی بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت گیم بوده و موفقیت‌های این صنعت در سال‌های گذشته به‌گونه‌ای وام‌دار E۳ است. در این مطلب به معرفی بازی هایی که در این نمایشگاه عرضه خواهند شد می پردازیم.

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

Fallout ۴ (بتسدا ـ کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

بعد از مدت‌ها انتظار بازی Fallout ۴ به‌صورت رسمی توسط بتسدا معرفی شد یک بازی با دنیای وسیع و حال و هوای آخرالزمانی که منتظران بسیاری در سراسر دنیا دارد سازندگان این بازی ستاره خود را برای معرفی هرچه بهتر به نمایشگاه E۳ خواهند آورد جایی که تمام علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های رایانه ای چشم بدان دوخته‌اند منتظران این بازی می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره تنظیمات، و همچنین انواع سلاح‌های موجود در بازی، وسایل نقلیه و رویارویی با دشمنان و هیولاهای بازی بدانند زیرا قرار است صدها ساعت از زندگی خود را صرف لذت بردن از آن کنند.

Deus Ex: Mankind Divided (اسکوئر انیکس ـ کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

یک بازی اکشن مخفی‌کاری که بازیکنان حتی درنبرد با غول‌های آخر بازی هم می‌توانند مخفی بمانند.Deus Ex: Mankind Divided در سال ۲۰۲۹ و دو سال پس از اتفاقات Human Revolution اتفاق می‌افتد. پس از حادثه‌ی Aug Incident که باعث مرگ میلیون‌ها نفر شد، گروه‌های مختلف در تلاش‌اند تا با ترفندهای روحی و روانی گروه‌های مختلف جامعه را همسو با خود کنند تا به اهداف خویش دست یابند. اطلاعات زیادی از این بازی تاکنون منتشرنشده است و اکنون در ذهن بسیاری از علاقه‌مندان این بازی با توجه به نمایشگاه پیش رو این است که آیا سازندگان قدرت‌های جدید این عنوان را به تصویر خواهند کشید.

Mass Effect ۴ (الکترونیک آر تز ـ کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

بازی Mass Effect ۴ عنوان بسیار بزرگی است که سازندگانش به خاطر آن یک همه‌پرسی از علاقه‌مندان قدیمی این بازی انجام دادند تا در خلق یک اثر متفاوت آنها را یاری کنند بازی که سازندگان آن اعلام کردند همه‌چیز را به‌صورت بنیادین در آن تغییر خواهند داد و این بار آنها با دنیایی بزرگ‌تر و کامل‌تر بازخواهند گشت با داستانی جدید و شخصیت‌هایی جدید و گرافیکی خیره‌کننده و فقط یک هفته مانده است تا آنها شعارهایی را که داده‌اند نمایش دهند.

XCOM ۲ (شرکت ۲K بازی ـ کامپیوتر، مکینتاش، لینوکس)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

عنوان یادشده کاری از شرکت ۲K Games است که ادامه ای بر نسخه اولیه این بازی بانام XCOM: Enemy Unknown یک بازی استراتژیک کلاسیک. داستان بازی ۲۰ سال آینده و رخدادهایی که پس از شکست انسان‌ها در برابر بیگانگان به وجود آمده را نشان می‌دهد.

Wattam (شرکت Funomena ـ پلی‌استیشن ۴)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

بازی تازه‌ی طراح خوش‌ذوق ژاپنی «کی تا تاکاهاشی»، به نام Wattam‌ این بازی داستان شهری خوشحال و رنگارنگ و شاد با مردمی جالب و خواستنی را روایت می‌کند که توسط شهردار و معاون‌های مورد اعتمادش رهبری می‌شود. اگر ساخته‌های قبلی این بازی‌ساز را بازی کرده باشید بدو نه تردید به طرفداران این «مکعب سبز» خواهید پیوست.

Last Guardian (سونی، پلی‌استیشن ۴)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

توسعه این بازی از سال ۲۰۰۷ اغاز شده و تا کنون بخاطر مشکلات بسیاری عرضه آن به تعویق افتاد حتما امسال انتظارها به پایان میرسد و تاریخ انتشار ان مشخص میشود .Team ICO کار توسعه این عنوان را در دست دارد و بدونه شک این عنوان اکشن ماجراجویانه یکی از برجسته ترین عناوین E۳ ۲۰۱۵ خواهد بود .

Legend of Zelda (نینتندو، Wii U)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

بازگشت بازی Star Fox و شاید هم شروع دوباره عنوان F-Zero این می‌تواند یک سال کلیدی برای نینتندو باشد. اما مهم‌ترین عنوانی که همه علاقه‌مند به دیدن آن در نمایشگاه پیش رو خواهند بود جدیدترین نسخه از بازی محبوب افسانه زل داست عنوانی که سال‌هاست علاقه‌مندان چشم‌انتظار نشسته‌اند تا از محیط‌های وسیع آن در کنار معماهای شیرین و داستان‌پردازی زیبای آن لذت ببرند اما نینتندو گفته بود که این عنوان را با خود به نمایشگاه نخواهد آورد و امید همه بر این است که نینتندو تصمیم خود را تغییر دهد.

Firewatch (کامپو سانتو ـ PC، مک، لینوکس)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

Firewatch بازی است از شرکت Campos Santos در سبک اول شخص باحال و هوایی رمزآلود مردی به نام Henry که از زندگی خود خسته شده و تصمیم به این گرفته است که باکار در یک برج دیده‌بانی از زندگی کسل‌کننده خود تا حد ممکن دور شود، وظیفه دارد از طبیعت محافظت کند و مطمئن شود در آن آتش‌سوزی رخ نداده است. گرافیک بازی بسیار هنری و گیم پلی خلاقانه ای دارد که زندگی یک محیط‌بان را با تمام دشواری‌ها و سختی‌های موجود در آن به تصویر می‌کشد و بسیار روشن است که تعداد کسانی که منتظر تجربه آن هستند کم نیست.

Persona ۵ (شرکت Atlus ـ پلی‌استیشن ۳, پلی‌استیشن ۴)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

عنوان Persona ۵ در شهر توکیو رس ما تأیید شد که در سال ۲٬۰۱۵ علاوه بر کنسول Playstation ۳، برای Playstation ۴ هم منتشر خواهد شد. اما اطلاعات بسیار محدودی تاکنون از بازی Persona ۵ منتشرشده است و صرفاً می‌توان گفت که محیط های آن مانند عناوین قبلی، در مدرسه صورت می‌گیرد اتفاقی که برای این سری بازی در سبک نقش‌آفرینی آن‌هم به سبک ژاپنی موضوعی کام لا عادی است. اما علاقه‌مندان منتظر هستند تا ببینند بخش‌های تیره ای که از این بازی در ذهن‌ها وجود دارد در این روی داد پیش رو روشن خواهد شد.

Lego Dimensions (شرکت Warner Bros ـ PC, PS, Xbox, Wii U)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

عنوان "Lego Dimensions" توسط Warner معرفی شد است.در این عنوان جدید دنیای لگو ها کاملاً به هم ریخته شده است؛ و این بار همه کاراکترهای معروف دنیای لگو ها با یکدیگر متحد شده‌اند تا بتوانند این هرج و مرج را پایان بخشیده و ویرانی‌ها را جبران کنند در این بازی، بازیکنان باید با استفاده از شخصیت‌ها و وسایل مختلف مثل Batman،Gandalf،Bad cop، ماشین زمان، Wonder Woman و Wyldstyle در برابر Lord Vortech مبارزه کنند.

Star Wars Battlefront(الکترونیک آر تز ـ کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

استودیو دایس اعلام کرد که ویدیوی گیم پلی بازی Star Wars Battlefront را در رویداد E۳ امسال نمایش خواهد داد. و بسیار جالب است که گیم پلی واقعی بازی را ببینیم. تا کنون تمام نمایش‌های این بازی حتی آن قسمت‌هایی که به‌عنوان بخش‌هایی از بازی منتشر شده بود حالت سینمایی داشت و جزییات گیم پلی را شامل نمی‌شد و کیفیت نسخه نهایی بازی را نمایش نمی‌دهد. استودیو دایس اطلاعات و ویژگی‌های جدیدی در بازی را اعلام کرد ازجمله حضور وسیله نقلیه AT-ST و قابلیت کنترل کردن آن‌ها در بازی، بازیکنان می‌توانند با دو وسیله Snowspeeders و Millennium Falcon پرواز کنند و بسیاری از علاقه‌مندان منتظر کسب اطلاعات دقیق‌تری از این بازی هستند.

No Man's Sky (سونی، پلی‌استیشن ۴)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

No Man's Sky به‌هیچ‌وجه حرفی برای ایراد گرفتن باقی نمی‌گذارد وصف این بازی و نمایش‌هایش در نوشتن متن جای نمی‌گیرید دنیای عظیم No Man's Sky به‌مرور در اطراف بازیکنان ساخته خواهد شد این عنوان که توسط است دیو Hello Games، به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا از محدودیت موجود در بازی‌های رایج فاصله بگیرد و درعین‌حال ارتباط بازیکنان را از یکدیگر قطع نکند. این بازی بیش از میلیاردها سیاره دارد. وسعت این بازی هر بازیکنی را بیتاب می‌کند تا برای ورود آن به نماش گاه اخیر و کسب اطلاعات تکمیلی لحظه‌شماری کند.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (شرکت Konami, عرضه می‌شود برای PC, PS, Xbox )

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

عنوان یادشده یک اکشن مخفی‌کاری به‌عنوان سری آخر از یک مجموعه محبوب در یک جهان باز با گستردگی فراوان است درحالی‌که سرشار از جزعی‌ات جالب است قهرمان داستان به دنبال گرفتن انتقام و کشف حقیقت میان خوب و بد است و ما را به بخش‌هایی از آفریقا و افغانستان می‌برد در محیط زیستی به وسعت ۲۰۰ برابر بزرگ‌تر ازآنچه در شماره قبل از آن دیدید تنها نام این عنوان برای علاقه‌مندان کافی ست تا بدانند با چه شاهکاری روبرو خواهند شد خالق این بازی Hideo Kojima همیشه چیزی را ساخته است که در لیست انتظار علاقه‌مندان قرارگرفته است علاقه‌مندانی که این روزها چشم به نمایش بازی محبوب خود در رویداد اخیر دوخته‌اند.

Uncharted ۴: A Thief's End (سونی ,پلی استیشن ۴)

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

Uncharted ۴: A Thief's End را می‌توان عنوان با گرافیک و خیره‌کننده دانست که به خوبی با یک گیم پلی جذاب و چالش‌برانگیز گره‌خورده است بر اصول گذشته خود پای بند است و هر بار با اضافه کردن بخش‌ها و توانایی‌های مناسب می‌تواند نظر هر بازیکنی را به‌سوی خود جلب کند. استودیو Naughty Dog درزمینهٔ ی داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی قدرت بالایی داشته و این بار هم می‌توان موفقیت این بخش از بازی را برای علاقه‌مندان خود تضمین کند اما یک موضوع بر همه آشکار است که این بازی از بسیاری موارد موجود در بازی قدیمی و کلاسیک Tomb Raider در ساخت خود بهره بره است و به‌گونه‌ای در تمام سالهای غیبت Lara Croft جایگزین مناسبی برای علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی شده است اما اکنون Lara Croft خود برگشته است در شماره جدیدی از بازی Tomb Raider آن هم با قدرت و جذابیتی بیشتر از همیشه٫ حال شرایط برای این عنوان در نمایشگاه امسال کمی متفاوت خواهد بود موضوعی که برای سازندگان این بازی هم بسیار روشن است این است که آنها باید بازیشان به‌واسطه یک نمایش خوب حضوری قدرتمند در بازار رقابت داشته باشد.

عینک هولولنز: فناوری واقعیت مجازی مایکروسافت

نمایشگاه E3 2015 و 15 بازی مهم آن

مایکروسافت در کنفرانس سالانه خود از هولولنز رونمایی کرد. محصولی که به گفته سازندگانش دنیا را دگرگون خواهد کرد. عینکی که با آن تصور می‌کنید در Matrix هستید. شما همه‌چیز را در واقعیت می‌توانید ببینید اما هولوگرام‌هایی نیز مقابل شما ظاهر می‌شود، در هرکجا که بخواهید مثلاً روی یخچال یا هرجایی که شما اراده کنید. جای این هولوگرام‌ها را می‌توانید تغییر دهید بنابراین تمام دنیای شما به یک کامپیوتر تعاملی تبدیل می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت هدست واقعیت مجازی خود را تکمیل کرده باشد و برای دفاع از تمام تلاش‌های خود با نمایشی قدرتمند حاضر شود چیزی که ارزش حرکت این صنعت را به سمت تحول داشته باشد آیا آنها از رقیبان خود بهتر عمل کرده‌اند و هزاران سؤال دیگر که همه را برای این تحول به سمت رویداد E۳ خواهد کشاند برای تماشای بازی‌هایی که تجربه جدیدی را در خود پنهان کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج