۲۱۴۴۳۰
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

بررسی آئودی A۷ مدل ۲۰۱۵

موارد زیادی در خصوص آئودی A۷ مدل ۲۰۱۵ وجود دارد که می‌تواند توجه شما را به سوی خود جلب کند. سقف شیبدار این خودرو چشم‌ها را نوازش می‌دهد و تجربه یک رانندگی اسپرت در کنار پیشرانه کم مصرف دیزلی، مالک یک خودروی لوکس را به وجد می‌آورد

وب‌سایت یک خودرو: موارد زیادی در خصوص آئودی A۷ مدل ۲۰۱۵ وجود دارد که می‌تواند توجه شما را به سوی خود جلب کند. سقف شیبدار این خودرو چشم‌ها را نوازش می‌دهد و تجربه یک رانندگی اسپرت در کنار پیشرانه کم مصرف دیزلی، مالک یک خودروی لوکس را به وجد می‌آورد؛ به همین دلیل است که این مدل از آئودی در کلاس سدان‌های لوکس همچون نگینی می‌درخشد.

در زیر ظاهر زیبای این سدان آلمانی، دو پیشرانه شش سیلندر خورجینی بنزینی مجهز به سوپرشارژر و شش سیلندر خورجینی دیزلی مجهز به توربوشارژر قرار دارند که با ارائه عملکردی عالی و بی‌نظیر و مصرف سوخت بسیار کم، نظر خریداران را به سوی خود جلب می‌کنند. گفتنی است، پیشرانه دیزلی از نظر قدرت و شتاب تقریبا با پیشرانه بنزینی برابر است و به همین دلیل بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند با پرداخت مبلغی بیشتر در ابتدای کار، از پرداخت هزینه‌های بعدی در پمپ بنزین معاف شوند.

چنانچه به دنبال خودرویی هستید که بتواند از دیگر سدان‌ها سبقت بگیرد، آئودی S۷ و RS۷ گزینه‌های مطلوبی به شمار می‌روند، اما A۷ نیز به نوبه خود بسیار عالی و چشم‌نواز است.

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

در داخل کابین A۷، همانند دیگر رقبا، وسایل آسایش و راحتی سرنشینان فراهم شده است و چیدمان منطقی تجهیزات در کنار عملکرد ساده و کاربرپسند تکنولوژی‌های مورد استفاده، حس خوبی به بیننده منتقل می‌کند. با این وجود، سرنشینان قد بلند ممکن است به دلیل شیب سقف، هنگام نشستن در صندلی عقب کمی در مضیقه قرار بگیرند و از این نظر می‌توان گفت آئودی A۶ گزینه بهتری است. در این کلاس رقبای نام‌آوری وجود دارند که بررسی آنها نیز، خالی از لطف نخواهد بود. مدل‌های ۲۰۱۵ مرسدس بنز CLS Class و بی‌ام‌و سری ۶ گرن کوپه با برخورداری از پیشرانه‌های پر قدرت و طراحی زیبا از جمله هم‌رزمان A۷ به شمار می‌روند. پورشه پانامرا ۲۰۱۵ با وجود قیمت بیشتر، از جمله خودروهای رویایی افراد بسیاری در این کلاس محسوب می‌شود.

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

بررسی آئودی A7 مدل 2015

آئودی A۷ مدل ۲۰۱۵ در دو تیپ Premium Plus و Prestige برای هر دو پیشرانه به بازار عرضه می‌شود. تجهیزات استاندارد تیپ Premium Plus عبارتند از: رینگ‌های ۱۹ اینچی، سیستم Audi Drive Select جهت انتخاب حالت‌های مختلف برای فرمان و پدال گاز و گیربکس، سیستم ایمنی Audi Pre Sense Basic and Rear، هشدار نقاط کور، چراغ‌های جلوی اتوماتیک از جنس زنون، چراغ‌های عقب و حرکت در روز LED، صندوق پران برقی، برف پاک‌کنهای اتوماتیک، آینه‌های الکتروکرومیک، سانروف، سنسورهای پارک عقب و جلو، دسترسی و استارت بدون کلید، کنترل آب و هوای اتوماتیک چهار نقطه‌ای، تودوزی چرم، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن با قابلیت تنظیم در هشت حالت و حافظه برای صندلی راننده، نمایشگر هشت اینچی، دوربین دید عقب، GPS مجهز به کنترل صوتی، سیستم Audi Connect با قابلیت مسیریابی از طریق Google Earth و جستجو در گوگل و هماهنگ سازی اپلیکیشن‌های تلفن همراه، سیستم اطلاعات سرگرمی MMI، قابلیت اتصال تلفن همراه و سیستم صوتی مجهز به ۱۰ بلندگو و CD Player از طریق بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای و رابط iPod.

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

در تیپ Prestige موارد دیگری همچون چراغ‌های جلوی قابل تنظیم از نوع LED، تزئینات بدنه S Line، نورپردازی داخلی با استفاده از لامپ‌های LED، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه، فرمان برقی، نمایشگر مجازی و سیستم صوتی Bose با ۱۴ بلندگو نیز، به چشم می‌خورد. تجهیزات سفارشی این سدان زیبا و پر قدرت نیز، در پکیج‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ برای مثال، با سفارش پکیج Cold Weather، گرمکن صندلی‌های عقب و غربیلک فرمان و با سفارش پکیج Sport، رینگ‌های ۱۹ اینچی مخصوص و سیستم تعلیق اسپرت در اختیار شما قرار می‌گیرند. رینگ‌های ۲۰ اینچی و تزئینات مشکی براق برای جلوپنجره و اطراف پنجره‌ها، از جمله تجهیزات پکیج Black Optic محسوب شده و تنها بر روی خودروهای مجهز به پکیج Sport قابل سفارش می‌باشند.

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

پکیج Driver Assistance تجهیزاتی چون کروز کنترل قابل تنظیم، سیستم Audi Pre-Sense Plus حاوی سیستم کاهش برخورد از جلو به همراه ترمزهای اتوماتیک، دوربین دید از بغل برای عقب و جلو و سیستم هشدار عبور از خط را برای شما فراهم می‌آورد. تجهیزاتی که به صورت جداگانه برای Premium Plus عرضه می‌شوند، عبارتند از: چراغ‌های حرکت در روز LED به همراه سیستم صوتی Bose؛ رینگ‌های ۲۰ اینچی، تزئینات چوبی خاص و کیسه هوای جانبی عقب از جمله تجهیزاتی هستند که برای هر دو تیپ آئودی A۷ به صورت جداگانه قابل سفارش می‌باشند. گفتنی است، در تیپ Prestige امکان سفارش دوربین دید در شب مادون قرمز، درب‌های برقی و سیستم صوتی Bang & Olufsen با ۱۵ بلندگو نیز، به صورت جداگانه فراهم است.

قدرت و عملکرد موتور

بررسی آئودی A7 مدل 2015

کمپانی سازنده، مدل ۲۰۱۵ آئودی A۷ را با دو پیشرانه مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد: شش سیلندر خورجینی ۳ لیتری بنزینی مجهز به سوپرشارژر (۳.۰T) و شش سیلندر خورجینی ۳ لیتری دیزلی مجهز به توربوشارژر (TDI). پیشرانه بنزینی با تولید قدرتی معادل ۳۱۰ اسب‌بخار و گشتاوری در حدود ۴۴۰ نیوتن‌متر و پیشرانه دیزلی با تامین قدرتی معادل ۲۴۰ اسب‌بخار و گشتاوری در حدود ۵۸۰ نیوتن‌متر این سدان زیبای آلمانی را به پیش می‌رانند.

شایان ذکر است، تمامی تیپ‌های A۷ با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به بازار عرضه می‌شوند. در ارزیابی‌های صورت گرفته، آئودی A۷ ۳.۰T موفق شد طی ۵.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد که از حد متوسط این کلاس آن هم برای خودرویی با موتور شش سیلندر، سریع‌تر است؛ این مدت برای A۷ TDI حدود ۵.۸ ثانیه ثبت شده است که برای خودرویی با پیشرانه دیزلی بسیار عالی است. گفتنی است، سازمان EPA مصرف سوخت این سدان زیبا را با پیشرانه بنزینی حدود ۱۳ لیتر در سیکل ترکیبی (۱۵ لیتر در شهر و ۱۰لیتر در بزرگراه) و با پیشرانه دیزلی حدود ۹ لیتر در سیکل ترکیبی (۱۱ لیتر در شهر و ۷ لیتر در بزرگراه) تخمین زده است.

ایمنی

بررسی آئودی A7 مدل 2015

کمپانی آئودی با ارائه تجهیزاتی چون ترمزهای دیسکی ضدقفل، کنترل پایداری، هشدار نقاط کور، سنسورهای پارک عقب و جلو، کیسه هوای جانبی برای صندلی‌های جلو، کیسه هوای پرده‌ای و زانویی جلو به صورت استاندارد، ایمنی و آسایش را برای سرنشینان آئودی A۷ مدل ۲۰۱۵ فراهم آورده است. گفتنی است، کیسه هوای جانبی برای صندلی عقب، کروز کنترل قابل تنظیم، دوربین دید بغل و هشدار عبور از خط به صورت سفارشی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. سیستم Audi Pre-Sense که به صورت استاندارد در این خودرو عرضه می‌شود، در صورت تشخیص احتمال تصادف با هشدار به راننده، محکم کردن کمربندهای ایمنی و بستن شیشه‌ها، میزان آسیب‌های وارده را کاهش می‌دهد.

سیستم Pre-Sense Rear نیز به صورت استاندارد عرضه می‌شود و هنگام برخورد از عقب، با روشن کردن چراغ ترمز به رانندگان دیگر هشدار می‌دهد. لازم به ذکر است، با سفارش پکیج Driver Assistance و برخورداری از سیستم Audi Pre-Sense Plus، تمامی این امکانات به همراه محکم کردن کمربندهای ایمنی و فعال کردن ترمزها به منظور کاهش شدت تصادف در اختیار شما قرار می‌گیرد. در تست ترمز انجام شده، آئودی A۷ با هر دو پیشرانه دیزلی و بنزینی و با وجود رینگ‌های ۲۰ اینچی و تایرهای تابستانی موفق شد پس از طی مسافتی در حدود ۳۲ متر متوقف شود که اگرچه خوب است اما مطمئنا این مقدار با تایرهای چهار فصل و رینگ‌های کوچک‌تر که به صورت استاندارد عرضه می‌شوند، افزایش پیدا می‌کند.

طراحی داخلی و تجهیزات خاص

بررسی آئودی A7 مدل 2015

آن دسته افرادی که با شیوه طراحی داخلی کمپانی آئودی آشنا هستند، مطمئنا با دیدن کابین A۷ به وجد می‌آیند. طراحی فوق‌العاده زیبا در کنار کیفیت ساخت فوق‌العاده و استفاده از مواد مرغوب جذابیت را برای این سدان لوکس به ارمغان آورده است. سیستم نام آشنای MMI از طریق نمایشگر بازشو قرار گرفته روی داشبورد و اهرم‌ها و دکمه‌های موجود روی کنسول مرکزی به کنترل سیستم‌های صوتی، ارتباطی و مسیریابی می‌پردازد. همچنین، در نمایشگر لمسی موجود اعدادی به صورت پیش فرض برای ایستگاه‌های رادیویی وجود دارد و شما می‌توانید با وارد کردن اعداد و حروف به صورت دستی در سیستم مسیریابی، راحت‌تر به مقصد خود برسید. در مجموع می‌توان گفت، این سیستم با برخورداری از منوهای منطقی و گرافیک عالی، کاربران را تشویق به استفاده می‌کند؛ با این حال، سیستم‌های iDrive بی‌ام‌و و COMAND مرسدس بنز، از سادگی و روانی بیشتری برخوردارند.

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

سیستم Audi Connect نیز، با وجود ۳ گیگابایت حجم اینترنت و امکان اتصال ۸ دستگاه از طریق WiFi، حجم اینترنت اختصاصی برای Google Earth جهت مسیریابی و امکان جستجو در گوگل به کمک سرنشینان می‌آید. گفتنی است، اگرچه سیستم Google Earth بر روی کاغذ بسیار کاربردی به نظر می‌رسد اما در حقیقت کارایی چندانی ندارد؛ چرا که درک نقشه پیشرفته این برنامه در مقایسه با نقشه‌های معمولی، به تمرکز و دقت بیشتری نیاز دارد.

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

بررسی آئودی A7 مدل 2015

تا زمانی‌که افراد قدبلند قصد نشستن در A۷ را نداشته باشند، مشکلی وجود ندارد؛ فضای سر در قسمت جلو قابل قبول، اما در قسمت عقب به دلیل شیب سقف کمی محدود است؛ گفتنی است، فضای پا در تمامی قسمت‌ها مناسب است. طراحی هاچ‌بک A۷ قرار دادن چمدان‌ها و وسایل بزرگ‌تر در صندوق را بسیار آسان ساخته است؛ در حالت عادی فضایی در حدود ۶۹۴ لیتر در پشت صندلی عقب این سدان وجود دارد که این مقدار با تا کردن صندلی‌ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

تجربه رانندگی

بررسی آئودی A7 مدل 2015

صرف نظر از پیشرانه انتخابی، آئودی A۷ خودرویی پر شتاب است که در یک چشم بر هم زدن می‌تواند مسیری پر ترافیک را پشت سر بگذارد. آئودی A۷ TDI با ارائه عملکردی منحصر به فرد و حدود ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر در مقایسه با پیشرانه بنزینی، رانندگی بی‌نظیری را به عنوان یک خودروی دیزلی در اختیار شما قرار می‌دهد. سکوت حاکم بر کابین تنها با فشردن پدال گاز و افزایش دور موتور شکسته می‌شود. با وجود سیستم Drive Select، شما می‌توانید با انتخاب یکی از چهار حالت Comfort و Auto و Dynamic و Individual، میزان واکنش‌پذیری پدال گاز، تعویض دنده و واکنش‌پذیری فرمان را تغییر دهید. در مجموع می‌توان گفت، آئودی A۷ با ارائه قدرت و عملکردی قابل قبول به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح در کلاس سدان‌های لوکس به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج