۲۱۴۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بابک جهانبخش با من و بارون می آید

بابک جهانبخش در سال جاری تصمیم دارد آلبوم جدید «من و بارون» را اواخر بهار ۹۱ به بازار موسیقی عرضه کند.

بابک جهانبخش با من و بارون می آید

تماشا: بابک جهانبخش خواننده خوب و خوش صدای موسیقی پاپ است که متولد اولین روز بهار است. این خواننده در سال گذشته کنسرت های متعددی در ایران برگزار کرد که استقبال بی نظیری داشت. بابک جهانبخش در سال جاری تصمیم دارد آلبوم جدید «من و بارون» را اواخر بهار 91 به بازار موسیقی عرضه کند.

بابک جهانبخش با من و بارون می آید

محمدرضا خانزاده، تهیه کننده و مدیر برنامه بابک جهانبخش گفت: «این آلبوم حدودا شامل ۱۲ قطعه است که آهنگساز تمام قطعات آن بابک جهانبخش است و از سوی موسسه فرهنگی-هنری اکسیر نوین منتشر خواهد شد».

او افزود: «بابک جهانبخش، کوشان حداد، هومن نامداری، پیام هوشمند، امیر فتحی و... تنظیم این آلبوم را برعهده دارند و محسن شیرآلی، یاحا کاشانی و بابک جهانبخش ترانه های این آلبوم را سروده اند».

خانزاده تصریح کرد که «من و بارون» نام یکی از قطعات آلبوم است که به احتمال زیاد نام آلبوم قرار خواهد گرفت.

او درباره تغییراتی که در این آلبوم ایجاد شده است اظهار داشت:

«به جرات می توان گفت این آلبوم یکی از قوی ترین کارهای بابک جهانبخش است که به سبک کارهای گذشته اوست اما با تنظیم های جدیدی که روی این آلبوم انجام شده کار را بسیار متفاوت تر از کارهای قبلی کرده است که فکر می کنم استقبال خوبی داشته باشد. این آلبوم یک آلبوم با حال و هوای بهاری است که از هر لحاظ نسبت به آلبوم های دیگر این خواننده متفاوت است».

خانزاده افزود: «بعد از انتشار آلبوم یعنی تقریبا اواخر خرداد ماه برنامه کنسرت های بابک جهانبخش برگزار می شود که اجراهایی در تهران همچنین تور کنسرت در ایران، آمریکا و اروپا خواهد داشت. البته لازم به ذکر است چون منتظر دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تاریخ این برنامه ها را بعدا اعلام خواهیم کرد».

او ادامه داد: «در سال گذشته بابک جهانبخش چند پیشنهاد کار بازیگری داشته ولی در حال حاضر تصمیمی در این باره گرفته نشده است. همچنین علاوه بر اجرای تیتراژ برنامه «نیم روز» و «عشق من و یاد من» که در حال پخش است چند پیشنهاد اجرای تیتراژ برنامه داشته اند که در حال مذاکره هستیم».

خانزاده ادامه داد: «بابک جهانبخش پیشنهاد برنامه رادیویی هم داشته است اما به علت اینکه تقریبا قرارداد کارهای سینمایی و تلویزیونی بسته شده است فعلا رادیو در اولویت دوم قرار دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج