جاباما
۲۱۵۰۹۲
۱ نظر
۵۱۷۸
۱ نظر
۵۱۷۸
پ

خودروی جدید ۲۰۱۶ Pioneer ۱۰۰۰ UTV هوندا

۱۰۰۰ به پرچم‌دار جدید خط تولید Pioneer تبدیل شده است. قدرت این خودرو از یک موتور سیلندر دوقلوی ۹۹۹cc کاملا جدید تامین می‌شود که از سرسیلندر Unicam طراحی هوندا برای موتورکراس‌ها استفاده می‌کند.

وب‌سایت TopInEarth: سال گذشته هوندا به دلیل افزودن پدال شیفتر به خودروی Pioneer ۵۰۰ UTV جلب توجه زیادی نمود. اکنون این کمپانی از مدل قدرتمندتر و جدید ۲۰۱۶ Pioneer ۱۰۰۰ رونمایی کرده است. طبق اعلام هوندا، پرچم‌دار جدید UTVهای آن اولین نوع خود در صنعت به همراه یک جعبه دنده شش سرعته‌ی دو کلاچ اتوماتیک به شمار رفته و در اندازه‌ی موتور نیز پیشروی کلاس خود است. این UTV برای جاده‌های دارای گل و لای یک خودروی بسیار قدرتمند به شمار می‌رود.

خودروی جدید 2016 Pioneer 1000 UTV هوندا

خودروی جدید 2016 Pioneer 1000 UTV هوندا

۱۰۰۰ به پرچم‌دار جدید خط تولید Pioneer تبدیل شده است. قدرت این خودرو از یک موتور سیلندر دوقلوی ۹۹۹cc کاملا جدید تامین می‌شود که از سرسیلندر Unicam طراحی هوندا برای موتورکراس‌ها استفاده می‌کند. گیربکس شش دنده اتوماتیک دوکلاچ، گزینه‌ی پدال شیفترهای نصب شده روی چرخ را ارایه می‌دهد. علاوه بر حالت شیفت دستی، این UTV دارای حالت‌های استاندارد و اسپرت نیز است که حالت دوم حالت تهاجمی‌تری از رانندگی را ارایه می‌دهد. مدل انتخابی محور دو یا چهار چرخ، سیستم تعلیق کوتاه/بلند، و قفل دیفرانسیل عقب یا جلو به توزیع گشتاور و قدرت در این خودرو کمک می‌کنند. موتور ۱۰۰۰ از طریق یک شکاف هوای قرار گرفته در زیر کاپوت خنک می‌شود.

خودروی جدید 2016 Pioneer 1000 UTV هوندا

خودروی جدید 2016 Pioneer 1000 UTV هوندا

خودروی جدید 2016 Pioneer 1000 UTV هوندا

خودروی جدید 2016 Pioneer 1000 UTV هوندا

از تایرهای ۲۷ اینچی به همراه چرخ‌های ۱۲ اینچی فولادی در Pioneer ۱۰۰۰ استفاده شده است. با کمک سیستم تعلیق دوجناغ مستقل ۱۰.۵ اینچی جلو و ۱۰ اینچی عقب، سیستم side-by-side آن ۳۰.۵ سانتیمتر در بالای سطح زمین قرار گرفته و مقدار هوای کافی میان شاسی‌ها و موانع زمینی را فراهم می‌آورد. وزن این خودرو ۴۵۴ کیلوگرم بوده و قادر به یدک‌کشی ۹۰۷ کیلوگرم می‌باشد.

خودروی جدید 2016 Pioneer 1000 UTV هوندا

هوندا عرضه‌ی Pioneer ۱۰۰۰ را در دو اندازه‌ی مختلف هر کدام با دو تریم از فضل پاییز ۲۰۱۵ آغاز خواهد کرد. مدل پایه‌ی ۱۰۰۰ دارای فضایی برای سه نفر است و مدل ۱۰۰۰ EPS دارای سیستم فرمان الکترونیکی، پدال شیفتینگ، پیشرانه سه حالت، غربیلک فرمان مایل و پنل‌های رنگی است. ۱۰۰۰-۵، پنج نفر را در خود جای می‌دهد به طوری که سه نفر در صندلی جلو و دو نفر در صندلی پشت قرار می‌گیرند همچنین صندلی پشت در صورت عدم استفاده قابل جمع شدن می‌باشد. این مدل نیز دارای استاندارد پدال شیفتر می‌باشد. به مدل ۱۰۰۰-۵ Deluxe، چرخ‌های آلومینیومی ۱۴ اینچ، تایرهای شعاعی، چراغ‌های جلوی LED، و پنل‌های بدنه رنگی افزوده شده است. هوندا هنوز قیمتی را برای مدل‌های پرچم‌دار جدید UTV خود اعلام نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اريا

      به نظرمن موتورچهارچرخ خوبى است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج