۲۱۵۵۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازداشت مرد برقع پوش در انگلیس

پلیس انگلیس گزارش داد همزمان با شناسایی و عملیات خنثی سازی یک بسته مشکوک در مرکز شهر واتفورد، یک مرد برقع پوش در ارتباط با این حادثه دستگیر شده است.

خبرگزاری ایرنا: پلیس انگلیس گزارش داد همزمان با شناسایی و عملیات خنثی سازی یک بسته مشکوک در مرکز شهر واتفورد، یک مرد برقع پوش در ارتباط با این حادثه دستگیر شده است.

پلیس «هارتفورشایر» در بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال اعلام وجود یک بسته مشکوک در مرکز شهر واتفورد، واقع در ۲۵ کیلومتر شمال غرب لندن، نیروهای ویژه خثنی کننده بمب ضمن حضور در محل، اقدام به انتقال بسته یاد شده و منفجر کردن آن در محلی مطمئن کردند.

پلیس هارتفورشایر بدون اشاره به ماهیت بسته یاد شده، گفت همزمان با عملیات نیروهای ویژه برای خثنی سازی این بسته مشکوک، یک مرد برقع پوش مظنون که در حال حمل یک ساک ویژه کودکان بود، در محل حادثه شناسایی و دستگیر شد.

در بیانیه پلیس آمده است: این بسته مشکوک در بعد از ظهر روز پنجشنبه از سوی متخصصان خثنی کننده بمب ارتش، به صورت کنترل شده منفجر و تخریب شد.

در ادامه این بیانیه، از مردم خواسته شده است که تا پایان عملیات پلیس و امن بودن مرکز شهر واتفورد، از ورود به این منطقه خودداری کنند.

منابع انگلیسی نیز گزارش دادند به دنبال اعلام وجود یک بسته مشکوک در برابر هتل «تراول لودج» در مرکز شهر واتفورد، پلیس ضمن تخلیه مردم ، اقدام به بستن مراکز خرید در این منطقه کرد.

این منابع عنوان کردند، همزمان با عملیات پلیس، یک مرد سفید پوست که دارای حجاب کامل و پوشیه بود در نزدیکی محل حادثه دستگیر شد هر چند هنوز مشخص نیست که آیا بسته مشکوک متعلق به وی بوده است یا نه.

به گفته این منابع، این برای دومین بار در پنج سال گذشته است که چنین بسته های مشکوکی در شهر واتفورد یافت می شود.

پلیس انگلیس تاکنون در مورد هویت مرد حجاب دار دستگیر شده که تصاویر آن در شبکه اجتماعی به نحو گسترده ای منتشر شده است، سخنی نگفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج