جاباما
۲۱۵۵۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارنظر دین محمدی درباره ایگور استیماچ

مربی تیم فوتبال امید استقلال اعتقاد دارد، ایگور استیماچ می‌تواند در تیم بزرگسالان این باشگاه موفق باشد.

خبرگزاری تسنیم: سیروس در مورد ایگور استیماچ، سرمربی اهل کرواسی که گزینه مدنظر مسئولان باشگاه استقلال برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه است، گفت: شناختی از این مربی ندارم ولی می‌توانم بگویم که کرواسی مربیان خوبی دارد، مربیانی چون میرسلاو بلازویچ و برانکو ایوانکویچ که در ایران کار کردند و عملکرد خوبی داشتند. به اعتقاد من، استیماچ هم می‌تواند در استقلال موفق شود و عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در مورد اینکه زمان برای آغاز کار استقلال در فصل جاری از دست رفته است، تصریح کرد: هیچ تیمی کارش را آغاز نکرده است که بخواهیم نگران باشیم. بحث اصلی نقل‌وانتقالات است که باید هر چه زودتر بازیکنان موردنظر را جذب کنند. قبول دارم که زمان برای استقلال گذشته است اما مشکل اصلی استقلال از زمان بحث خصوصی‌سازی آغاز شد. در نهایت هم وزارت ورزش و جوانان بار دیگر مسئولیت باشگاه را برعهده گرفت.

دین‌محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های هیئت مدیره استقلال برای هدایت این تیم امیر قلعه‌نویی است، گفت: در این مورد نظری ندارم.

مربی تیم فوتبال امید استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود از اظهارنظر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه محسن کریمی را او به فوتبال معرفی کرده، ناراحت است، عنوان کرد: تنها صحبتم این است که کریمی از هوا نیفتاده و دو سال بود که در تیم‌های جوانان و امید استقلال بازی می‌کرد. نتیجه‌ حرفم این است که او محصول آکادمی استقلال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج