جاباما
۲۱۵۷۹۴
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

وقتي به آلفا رومئو فكر مي كنيد، در وهله نخست چه رنگي در ذهن شما تداعي مي شود؟ كمپين جديد اين خودروساز لوكس ايتاليايي بر روي رنگ قرمز و نماد آن نزد مشتريان در سرتاسر جهان تمركز مي كند.

ام بی ای نیوز - مرضیه فروتن: وقتي به آلفا رومئو فكر مي كنيد، در وهله نخست چه رنگي در ذهن شما تداعي مي شود؟ كمپين جديد اين خودروساز لوكس ايتاليايي بر روي رنگ قرمز و نماد آن نزد مشتريان در سرتاسر جهان تمركز مي كند.

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

آژانس تبليغاتي Doner قبل از راه اندازي اين كمپين در رسانه هاي سنتي، آن را در اينستاگرام و توييتر برگزار كرد. در پي تشويق طرفداران آلفا رومئو به عكسبرداري از هر چيز مرتبط با رنگ قرمز، از آن ها خواسته شد تا اين تصاوير را با استفاده از هشتگ #MadeOfRed بفرستند. خواه اين تصوير يك دسته گل رز، شعله هاي فروزان آتش يا يك پروانه آماده پرواز باشد، ثبت ماهيت اين احساسات برانگيخته شده توسط رنگ قرمز در اين جا اهميت دارد. بهترين محتواي ايجاد شده توسط كاربران در اكانت رسمي آلفا رومئو براي ادغام در يك پالت "Made of Red" مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

انگيزه راه اندازي چنين كمپيني از هدف آلفا رومئو براي سبقت گرفتن از رقبا و تقويت روابط ميان طرفداران و برند سرچشمه مي گيرد. به گفته ديويد آمستل، مدير امور مشتريان گروه در Doner، آلفا رومئو در بازاري بسيار شلوغ با ديگران رقابت مي كند كه در آن جا گاهي اوقات براي رانندگان شناسايي خودشان با اين برند، نيز سخت است. آن ها از رسانه هاي اجتماعي به عنوان جايي براي مشاركت طرفدران و همچنين همكاري آن ها با برند بهره مي گيرند.
نيكي اوستن، مدير ارتباطات برند آلفا رومئو خاطرنشان كرد كه چگونه رنگ قرمز جزئي جدانشدني از هويت احساسي و آتشين آن به شمار مي رود و كمپين "Made of Red" نيز با هدف زندگي بخشيدن به احساسات متنوعي كه افراد هنگام رانندگي با يك خودروي آلفا رومئو با آن ها مواجه مي شوند، تلاش خواهد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج