۲۱۶۰۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نامادری، متهم به قتل دختر ۱۶ساله

زني كه متهم است دختر ۱۶ساله شوهرش را به قتل رسانده است در حالي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود كه مصرانه مدعي است جنايت كار او نيست.

شرق: زني كه متهم است دختر ۱۶ساله شوهرش را به قتل رسانده است در حالي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود كه مصرانه مدعي است جنايت كار او نيست.

فروردين سال گذشته وقتي مردي ميانسال هراسان با مركز فوريت‌هاي پليسي تماس گرفت و از مرگ مشكوك دختر نوجوانش خبر داد گروهي از ماموران به خانه اين مرد در پاكدشت رفتند و بعد از رويت جسد تحقيقات خود را در اين‌باره آغاز كردند.

جنازه مريم در اتاق خودش روي تخت رها شده بود و آثار ضرب و جرح روي پيكرش ديده نمي‌شد. پدر مريم اولين نفري بود كه تحت بازجويي قرار گرفت. او گفت: «من در محل كارم بودم كه همسرم با من تماس گرفت و گفت حال مريم خراب شده و هرچه صدايش مي‌زند، جواب نمي‌دهد.

سراسيمه خودم را به خانه رساندم و فهميدم دخترم فوت شده است.»ماموران وقتي فهميدند همسر پدر مريم، زن دوم او است وي را نيز تحت بازجويي قرار دادند. اين زن كه سودابه نام دارد با ابراز بي‌اطلاعي از چگونگي مرگ دخترخوانده‌اش گفت: «من در خانه مشغول انجام كارهايم بودم و مريم هم در اتاقش خوابيده بود.

چند بار صدايش زدم اما جواب نداد براي همين به اتاقش رفتم و ديدم بي‌حال است و بلافاصله با شوهرم تماس گرفتم.»ماموران بعد از انجام تحقيقات اوليه بدون اينكه فردي را در اين رابطه بازداشت كنند جنازه را به پزشكي قانوني انتقال دادند. اين درحالي بود كه كسي علت مرگ مريم را نمي‌دانست.

چندي بعد متخصصان سازمان پزشكي قانوني با انجام آزمايش‌هاي تخصصي علت مرگ دختر ۱۶ساله را انسداد مجاري تنفسي اعلام و خاطرنشان كردند فردي اين نوجوان را خفه كرده است به همين دليل بار ديگر پدر و نامادري مريم را تحت بازجويي قرار دادند. پدر مقتول گفت: «زمان حادثه من در محل كارم بودم و هيچ اطلاعي از چگونگي وقوع حادثه ندارم.»

سودابه نيز در بازجويي‌ها اتهام قتل عمدي دخترخوانده‌اش را رد كرد و گفت: «من مشكلي با مريم نداشتم و دليلي نداشت كه بخواهم او را بكشم. روز حادثه وقتي ديدم مريم از خواب بيدار نمي‌شود نگرانش شدم.

او عادت داشت صبح‌ها ديروقت بيدار مي‌شد اما آن روز خوابش خيلي طولاني شده بود براي همين چند بار صدايش زدم و وقتي جوابي نشنيدم به اتاقش رفتم و خودم را در برابر پيكر بي‌جان او ديدم.»

اين زن در حالي اتهام قتل را انكار مي‌كرد كه در زمان وقوع حادثه او و مريم در خانه تنها بودند به همين دليل بازپرس پرونده وي را مجرم شناخت و بعد از صدور قرار مجرميت پرونده در اختيار نماينده دادستان قرار گرفت تا او نيز در اين خصوص اظهارنظر كند.

نماينده دادستان بعد از بررسي مدارك موجود در پرونده با نظر بازپرس موافقت و با اعلام اينكه سودابه قاتل مريم است براي وي كيفرخواست صادر كرد به اين ترتيب پرونده به دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد و سودابه به‌زودي در شعبه ۱۱۳ محاكمه خواهد شد تا در برابر اتهام قتل از خودش دفاع كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج