۲۱۶۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شیوه جدید کمک به دیگران با طعم سرقت!

رييس پليس فتاي گيلان از دستگيري فردي كه با ظاهري آراسته و موجه با كمين در مقابل خودپردازهاي خلوت اقدام به خالي‌كردن حساب افراد ميانسال كرده بود، خبرداد.

ایسنا: رييس پليس فتاي گيلان از دستگيري فردي كه با ظاهري آراسته و موجه با كمين در مقابل خودپردازهاي خلوت اقدام به خالي‌كردن حساب افراد ميانسال كرده بود، خبرداد.

سرهنگ ايرج محمدخاني با اعلام اين خبر گفت: درپي ارجاع چند فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي تعدادي از شهروندان با هويت معلوم، مبني بر اينكه فردي ناشناس با ظاهري آراسته، به قصد كمك فريبشان داده و از حساب عابربانك آنان برداشت كرده، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات گيلان افزود: با تحقيقات از شكات و پي‌جويي‌هاي پليسي سرنخ‌هايي از سارق به‌دست آمد كه با انجام يكسري كار نامحسوس پليسي كارآگاهان پليس فتا هويت وي را شناسايي كرده و پس ازهماهنگي‌هاي قضايي در يك عمليات غافلگيرانه سارق را در يكي از محلات شهرستان رشت حين تردد دستگير كردند.

محمدخاني ادامه داد: سارق پس از دستگيري و انتقال به پليس فتا ابتدا منكر همه اتهامات شد اما وقتي با شواهد و قرائن موجود روبرو شد به ناچار لب به سخن گشوده و به بزه انتسابي اعتراف كرد.

وي متهم را ۳۹ ساله با مدرك ديپلم معرفي و خاطرنشان كرد: متهم با استفاده از ظاهري آراسته و موجه در مقابل خودپردازهاي خلوت كمين مي‌كرده و افراد ميانسال و ناآشنا به دستگاه ATM را شناسايي كرده و به قصد كمك به آنان كارت و رمزشان را گرفته و بعد از اخذ كارت و رمز آن، وقتي كارت را درون عابربانك مي‌فرستاد با دستكاري عابربانك، كارت متوقف شده و زماني كه قرباني به توصيه سارق براي رفع اشكال به شعبه مربوطه مراجعه مي‌كرده فرصت را غنميت شمرده و كارت را از دستگاه خارج و از محل متواري مي‌شد.

رييس پليس فتاي گيلان با اشاره به اينكه اين متهم حدود ۱۰ ميليون ريال از حساب چند شهروندان گيلاني برداشت كرده بود، افزود: اين متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا تحويل داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج