۲۱۶۳۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ورود پرچم دار جدید ال جی به بازار +عکس

گوشی G۴ پرچم دار کمپانی کره ای ال جی که به دلیل بدنه چرم متفاوت از سایر مدلهای این برند است وارد بازار ایران شد؛ این گوشی با پرچم دارهای سامسونگ، اچ تی سی و هوواوی قابل مقایسه است.

خبرگزاری مهر: گوشی G۴ پرچم دار کمپانی کره ای ال جی که به دلیل بدنه چرم متفاوت از سایر مدلهای این برند است وارد بازار ایران شد؛ این گوشی با پرچم دارهای سامسونگ، اچ تی سی و هوواوی قابل مقایسه است.

ورود پرچم دار جدید ال جی به بازار +عکس

به گزارش خبرنگار مهر، جدیدترین مدل گوشی ال جی با نام G۴ که از لحاظ طراحی و ویژگی تفاوتهایی را با مدل قبلی این برند یعنی G۳ دارد وارد بازار ایران شده و حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان با بدنه چرمی و حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با بدنه سرامیک قیمت داده می شود.

این گوشی دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F۱.۸ است که باعث می‌شود نسبت به مدل G۳ تا ۸۰ درصد نور بیشتر به حسگر برسد. ماژول دوربین نوآورانه با نمایشگر IPS Quantum همراه شده است تا از همه لحاظ از نمایشگر خلاقانه Quad HD که در G۳ ارائه شده بود بهتر شود. دوربین این مدل با دوربین سامسونگ گلکسی اس ۶ و هوواوی P۸ و نیز اچ تی سی m۹ قابل مقایسه است.

برای گرفتن عکسهای سلفی نیز دوربین جلو این مدل، ۸ مگاپیکسلی و قابلیا گرفتن ۴ عکس متوالی را به فاصله ۲ ثانیه دارد و با دوربین هووای P۸ قابل مقایسه است.

ورود پرچم دار جدید ال جی به بازار +عکس

این گوشی هوشمند در شش رنگ از چرم طبیعی دست‌دوز تولید شده است و به غیر از چرم، این مدل در رنگهای سفید سرامیکی (Ceramic White) خالص با الگوهای سه‌بعدی، خاکستری متالیک (Metallic Gray) و طلایی درخشان (Shiny Gold) نیز طراحی شده است.

ال جی در این مدل طرحی نو در طراحی گوشی های خود داشته به نحوی که به جای صفحات و بدنه تمام فلزی و صاف یکنواخت، مدل محدب یا CURVE را با هدف امنیت و راحتی در هنگام در دست گرفتن در G۴ امتحان کرده و مدعی شده که این ویژگی در سقوط از مقابل، ۲۰ درصد نسبت به گوشی‌های صاف دوام بیشتری دارد.

ال جی G۴ اولین گوشی تلفن همراه هوشمندی است که از نمایشگر جدید ۵/۵ اینچی IPS Quantum Display استفاده می‌کند و این درحالی است که مدلهای برندهای دیگر نمایشگرهای ۵ و ۵.۱ اینچی دارند.

باطری قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگیهای این مدل است که از پردازنده Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۸ و سیستم عامل Android ۵.۱ Lollipop استفاده می کند و ۱۵۵ گرم وزن دارد.

ورود پرچم دار جدید ال جی به بازار +عکس

نگاهی به ویژگیهای گوشی اسند P۸ کمپانی چینی هوواوی

اسند P۸ با حافظه ۱۶ گیگابایتی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار قیمت داده می شود؛ این گوشی که از بدنه کاملا یکپارچه فلزی بهره می برد دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی است و ۱۴۴ گرم وزن دارد.

هوواوی در این گوشی با تقویت دوربین جلویی به ۸ مگاپیکسل و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش گیر تصویر لیزری، آن را مناسب برای عکاسی حرفه ای و سلفی با کیفیت و نیز قابل مقایسه با ال جی و سامسونگ مطرح کرده است؛ این گوشی از نظر پردازنده از یک چیپ ست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی به نام HiSilicon Kirin ۹۳۰ استفاده کرده و بر روی آن از پردازنده پرقدرتی استفاده شده که قادر است با حداکثر سرعت ۲ و ۱.۵ گیگاهرتز دستورات را پردازش کند.

صفحه نمایش این مدل ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، رم این گوشی به ۳ گیگابایت رسیده و با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود؛ همچنین باتری گوشی جدید هوواوی به ظرفیتی ۲۶۰۰ میلی آمپرساعت رسیده و از سیستم عامل اندروید ۵ Lollipop بهره می برد.

ورود پرچم دار جدید ال جی به بازار +عکس

نگاهی به ویژگیهای پرچم دار HTC با دوربین ۲۰ مگاپیکیسلی

جدیدترین عضو خانواده One از کمپانی HTC با نام HTC One M۹ نیز به تازگی وارد بازار ایران شده است که حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود؛ این مدل دارای دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت تصویر ۴K است که از این حیث از جدیدترین مدل ال جی و هوواوی یک سر و گردن بالاتر به نظر می رسد. دوربین جلویی این مدل نیز مجهز به UltraPixel™ است و عکاسی در نور کم را آسان می‌کند.

ورود پرچم دار جدید ال جی به بازار +عکس

HTC One M۹، که با بدنه‌ کاملا آلومینیومی در رنگ های نقره ای با لبه های طلایی، خاکستری مفرغین و طلایی با لبه های براق طراحی شده از جدیدترین چیپ ست اسنپ‌داراگون ۸۱۰ ، جدیدترین نسخه‌ اندروید و جدیدترین نسخه‌ رابط کاربری سنس بهره می برد و از این جهات با مدل جدید ال جی، هوواوی و نیز سامسونگ گلکسی اس۶ قابل مقایسه است.

وزن این گوشی یک سیم کارته ۱۵۷ گرم است و از این حیث ال جی G۴ کم وزن تر به حساب می شود. همچنین صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچی نیز از گوشی جدید ال جی کوچکتر است. البته مدل گلکسی اس ۶ نیز در همین اندازه، طراحی شده اما ۱۳۸ گرم وزن دارد.این مدل گوشی دارای سیستم عامل Android ۵.۰ Lollipop مانند P۸ و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی است که از نظر باتری ضعیفتر از ال جی است.

نگاهی به ویژگی های گلکسی اس ۶

گلکسی اس ۶ - Galaxy S۶ مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی است، صفحه‌نمایش و قاب پشت پرچم دار سامسونگ از شیشه و قاب دور آن‌ از آلومینیوم ساخته شده است. این مدل مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و پنج مگاپیکسلی در جلو دستگاه، با قابلیت عکاسی به صورت HDR است که با دیافراگم f۱.۹ امکان ثبت تصاویر روشن، حتی در تاریک‌ترین نقاط را نیز فراهم می‌کنند که از این لحاظ با ال جی قابل مقایسه است.

ورود پرچم دار جدید ال جی به بازار +عکس

پشتیبانی از سیستم عامل Android ۵.۰ Lollipop و باتری ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت از دیگر ویژگیهای این مدل است؛ پرچم‌دار سامسونگ با حافظه ۳۲ گیگابایتی حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت داده می شود و در دو نوع فلت و محدب طراحی شده که از نظر طراحی نیز با هوواوی G۴ متفاوت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج