جاباما
۲۱۶۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دمای تهران به ۴۰ درجه می رسد

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا همزمان با نخستین روز از تابستان جاری دمای ۸ استان کشور از جمله تهران به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا همزمان با نخستین روز از تابستان جاری دمای ۸ استان کشور از جمله تهران به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

احد وطیفه با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی مناطق هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، طی دو روز آینده در برخی نقاط جنوب غرب و جنوب، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط با پدیده گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز سه شنبه بر شدت وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور افزوده می شود ضمن اینکه در این روز در استان های سمنان، قم، مرکزی، تهران و البرز نیز در بعد از ظهر وزش باد و در برخی نقاط باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وطیفه تصریح کرد: در دو روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۴۰و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا همزمان با نخستین روز از تابستان جاری دمای ۸ استان تهران، البرز، خوزستان، سمنان، قم، لرستان، هرمزگان و یزد بالای ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد بود و خوزستان با ۴۶ درجه گرمترین استان کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج