۲۱۶۴۵۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

زمان پرداخت معوقات بازنشستگان

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت قطعی معوقات فروردین ماه بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی در ماه جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت قطعی معوقات فروردین ماه بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی در ماه جاری خبر داد.

محمد حسن زدا افزود: معوقات بازنشستگان در ماه های اردیبشت و خرداد ماه پرداخت شده و بازنشستگان فقط معوقه فروردین را از سازمان تامین اجتماعی طلب دارند.

وی گفت: مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان با حقوق تیر ماه آنان به حسابشان واریز خواهد شد و این موضع قطعی شده اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: پرداخت معوقات بازنشستگان ۳۵۰ میلیارد تومان بار مالی دارد که به محض تامین این مبلغ، پرداخت معوقات آغاز خواهد شد.

زدا با اشاره به اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، تاکید کرد: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۱۷ درصد و مابقی بازنشستگان نیز در سال جاری ۱۵ درصد افزایش یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت بغیر از پرداخت معوقات بازنشسته ها کاره دیگه ای هم بلده ؟ همش بازنشسته ها ، اه اه ول کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما تو کره ماه زندگی می کنی فکر کنم. این حرفت یعنی چی ؟ یعنی بازنشسته ها به خاطر شما باید حقوق نگیرن ؟ درضمن اگر سواد درست و حسابی دارید متن خبرو بخون از فروردید تا الان پرداخت نشده... یعنی بدقولی شده نگفته که چند باره پرداخت شده که شما جو گیر شدی.
        با این طرز فکر خدا به داد پدر و مادرتون برسه وقتی که پیر بشن. فکر نکنم زحمت خونه سالمندان رو هم به خودتون بدین احتمالا اموالشونو تصاحب و ....

    • بدون نام

      بازنشستگان فرهنگی که یک سال است باز نشست شده اند هنوز پاداش خود را دریافت نکرده اند .چرا بسیاری از ارگانها همزمان با بازنشستگی کارمندانشان پاداش انها داده می شود اما در اموزش وپرورش بعداز یکسال به صورت اقساطی طوری که نه چشمشان ببیند نه دلشان واریز می کنند .البته به نظر میرسد بادرج خبرهایی مثل خبر بالا که مربوط به بازنشستگی تامین اجتماعی میشود به گونه ای سعی در سیاه نمایی نیز می شود چون اموزش وپرورشی ها جزء بازنشستگان کشوری می شوند که تا حالا ناله های انان هیچ اثری نداشته است.

    • ahmad

      امروز که ۳۱ تیر ماه میباشد و بر طبق گفته اقای زدا بنده که بیستم هر ماه حقوق میگیرم علاوه بر تاخیر دو روزه در دریافت حقوق از معوقه فروردین هم خبری نبود پول ندارین بدین اختلاس شده یا هر چی لا اقل الکی دل مردمو خوش نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج