۲۱۶۵۸۰
۳ نظر
۵۰۳۰
۳ نظر
۵۰۳۰
پ

هرکول دوست داشتنی

او وسط مبارزه اش در سن آنتونیو، بی خیال حریفش شد و سراغ پسری رفت که از کنار رینگ محو مبارزه قهرمانش شده بود. این پسر اعلامیه ای همراه داشت که روی آن نوشته شده بود: «من سرطان را شکست می دهم.»

هرکول دوست داشتنی





هفته نامه زندگی مثبت: «خانواده و فامیل بودن تنها به اشتراک نام فامیلی و هم خون بودن نیست بلکه به کمک کردن به یکدیگر در شرایط بحرانی بر می گردد.» گوینده این جملات کسی است که قیافه و کارش اصلا به این حرف ها نمی خورد. جان سینا این جملات را در صفحه توئیتر خود نوشته. مردی که روی رینگ کشتی کچ به هیچ کسی رحم نمی کند. اما جان سینا بیرون رینگ یک آدم مهربان و خوش قلب است که آزارش به مورچه هم نمی رسد.

هرکول دوست داشتنی

خبرنگاران آمریکایی از او به عنوان ورزشکاری نام برده اند که نه تنها قهرمان دنیای کشتی کچ است بلکه بیرون از رینگ یک آدم فوق العاده دوست داشتنی محسوب می شود. جان سینا چند روز قبل با یک حرکت بسیار جالب ادعای خبرنگاران آمریکایی را تایید کرد. او وسط مبارزه اش در سن آنتونیو، بی خیال حریفش شد و سراغ پسری رفت که از کنار رینگ محو مبارزه قهرمانش شده بود. این پسر اعلامیه ای همراه داشت که روی آن نوشته شده بود: «من سرطان را شکست می دهم.»

این جمله آنقدر برای جان سینا ارزش داشت که او برای طرفدار نوجوانش یک سورپرایز ویژه در نظر گرفت. او پسربچه را روی رینگ آورد و نه تنها او را در آغوش گرفت بلکه کمربند قهرمانی اش را هم به این پسر داد تا شب رویایی این پسر تکمیل شود. این نکته ای است که جویی فرناندز، یکی از طرفداران کشتی کچ در صفحه توئیترش منتشر کرده است. او در مورد حرکت فوق العاده سینا نوشته: جان یکی کار بی نظیر انجام داد. اینکه بتوانی برای هواداران چنین کاری انجام دهی از آن اتفاق های لذت بخش است که دوست داری آن را ببینی.

هرکول دوست داشتنی

مردی با یک قلب مهربان

این اولین باری نیست که جان سینا به دلیل یک کار انسان دوستانه مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد. فوریه سال قبل هم کشتی کچ گیر سرشناس- که دستی در دنیای بازیگری هم دارد- سراغ کودکی رفت که آرزویش ملاقات با او بود. آن طور که سایت Make-A-Wish (سایتی برای برآورده کردن آرزوها) نوشته سینا یکی از افراد مشهوری است که خیلی ها دوست دارند او را از نزدیک ببینند و او هم تا امروز پاسخ ردی به درخواست هوادارانش نداده است.

هرکول دوست داشتنی

سینا طی ۱۰ سال گذشته بارها و بارها در پروژه های این مرکز همکاری داشته و شخصیت فوق العاده محبوبی برای بچه ها محسوب می شود. جاش دی برج، سخنگوی سایت برآورده کردن آرزوها در مورد محبوبیت جان سینا گفته: «او ارتباط عجیبی با بچه ها دارد و بچه ها متوجه این نکته شده اند که او هم روی رینگ هم بیرون آن می تواند کارهای فوق العاده یا انجام دهد. جان، یکی از مهربان ترین افرادی است که تا امروز دیده ام. کارهایی که او برای بچه ها انجام داده چیزی نیست که تاثیرش مقطعی و کوتاه مدت باشد بلکه او با محبتی که به بچه ها و به خصوص کودکان بیمار و نیازمند داشته، به نوعی آینده آنها را ساخته است.»

دی برج در تعریف از جان سینا به این نکته هم اشاره کرده که او در بسیاری از مواقع از لحاظ جسمی شرایط خوبی برای ملاقات با بچه ها نداشته اما هیچ وقت اجازه نداده که مصدومیت هایش باعث خراب شدن رویای بچه ها شود و به همین دلیل تحت هر شرایطی خودش را به آنها رسانده تا آرزویشان را برآورده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی این مرددددددددددددد

    • کشتی کج کار

      بیا با من کشتی بگیر فیتیله پیچت میکنم یه قفل گردنی روت انجام میدم ....

    • salmankhodashnas

      جان سینا اولا مسلمون است خیلی به بچه های مریض پاکستان کمک کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج