۲۱۶۷۵۶
۲ نظر
۵۰۲۶
۲ نظر
۵۰۲۶
پ

۱۰ بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

یک مجله انگلیسی با بررسی وضعیت درآمد سالانه بازیکنان لالیگا، فهرستی از ۱۰ ستاره پردرآمد فصل گذشته را ارائه کرده که ۵ تای شان رئالی و ۵ تای دیگرشان بارسایی هستند.

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید


همشهری تماشاگر: فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ رقابت های فوتبال دسته برتر اسپانیا با قهرمانی بارسلونا به پایان رسید و رئال مادرید در رقابت با این تیم تسلیم شد اما اگر از جنبه قهرمانی و رقابت های ورزشی خارج شویم، فوتبال ابعاد دیگری هم دارد که یکی شان درآمد است. یک مجله انگلیسی با بررسی وضعیت درآمد سالانه بازیکنان لالیگا، فهرستی از ۱۰ ستاره پردرآمد فصل گذشته را ارائه کرده که ۵ تای شان رئالی و ۵ تای دیگرشان بارسایی هستند.

کریستیانو رونالدو

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

هم اسپانسرهای خوبی دارد و هم خوب تبلیغ می کند. رئال مادرید اگرچه فصل بدی را پشت سر گذاشت اما در عوض سال گذشته توانست برای دهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و همین موضوع می تواند خیلی اهمیت داشته باشد.

شماره ۷ با ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمد در سال در صدر فهرست پردرآمدترین بازیکنان لالیگا در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ ایستاده است.

گرت بیل

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

وقتی با انتقالش از تاتنهام به رئال مادرید رکورد را شکست، می توان انتظار هم داشت که او باید در ردیف پردرآمدترین بازیکنان لالیگا قرار بگیرد. ستاره ولزی رئال مادرید که شایعاتی هم مبنی بر فروش اش به گوش می رسد، ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در سال درآمد داشته است.

لیونل مسی

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

اگرچه طبق جدیدترین اعلام، او ارزشمندترین بازیکن جهان است و یک باشگاه برای خریدش از بارسلونا باید ۲۵۰ میلیون دلار کنار بگذارد اما لئو در لالیگای فصل پیش در رده سوم پردرآمدها قرار گرفت. او با ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در این رده قرار گرفت. شاید فصل بعد و با توجه به موفقیت های متعدد بارسا در فصلی که گذشت، وضعیت درآمد مسی بهتر هم بشود.

ایکر کاسیاس

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

این گونه که در خبرها آمده، گویا دیگر قرار نیست کاسیاس دروازه بان رئال مادرید باشد. او با این وضعیت دیگر قادر نخواهد بود رکورددار بازی در رئال مادرید باشد و به نظر می رسد رائول گونسالس بازیکنی است که کسی به این زودی ها به گردش نمی رسد. کاسیاس با ۱۰ میلیون و ۱۷۰ هزار دلار درآمد در سال، توانست پردرآمدترین دروازه بان لالیگا باشد.

نیمار

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

یکی از بهترین ستارگان جوان دنیای فوتبال نیمار جونیور است که به نظر فرصت زیادی دارد تا باز هم به فوتبالش ادامه داده و بهتر از اینها شود. نیمار با درآمد ۱۰ میلیون دلار در سال فصل بسیار خوبی را در بارسلونا سپری کرد و یکی از اضلاع مثلث MSN بود.

آندرس اینیستا

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

فوتبالش را از آکادمی بارسلونا شروع کرده و محصول باشگاه بوده است. حالا او یکی از ستارگان بی بدیل آبی اناری هاست که در موفقیت های چند سال اخیر تیمش نقش پررنگی را ایفا کرده است.

اینیستا با ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار درآمد در سال توانسته جایگاه قابل قبولی را در فهرست پردرآمدها به خود اختصاص دهد.

کریم بنزما

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

بد موقعی مصدوم شد و دست رئالی ها را در حساس ترین مسابقات فصل خالی گذاشت. بنزما که پس از رونالدو بهترین گلزن رئال مادرید در فصل گذشته بود توانست با ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار درآمد در سال در رده هفتم پردرآمدهای فصل پیش لالیگا قرار بگیرد. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که این مهاجم فرانسوی بارها ارزش های خود را در رئال مادرید به اثبات رسانده است.

دنی آلوس

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

فصل رویایی را با بارسلونا به پایان برده و حالا دوست دارد با تیم ملی برزیل هم موفقیت هایی را در کوپا آمه ریکا به دست آورده تا شاید غم ناکامی در جام جهانی از ذهنش برود. آلوس با ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمد در سال، یکی از پردرآمدترین برزیلی های فوتبال جهان محسوب می شود.

مارسلو

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

مدافع برزیلی رئال مادرید پس از سپری کردن یک جام جهانی بد، یک فصل بد را هم در رئال مادرید سپری کرد. مارسلو که عشق شماره ۱۲ است، بازیکنی با خصوصیت های تهاجمی است و به عنوان یک مدافع می تواند به خوبی به خط حمله هم اضافه شده و برای رئال مادرید یا برزیل گل هم بزند. او با ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار درآمد در سال توانست نفر نهم در لالیگا باشد.

ژاوی هرناندس

10 بازیکن پردرآمد لالیگا را بشناسید

کاپیتان پیشین بارسلونا اکنون در قطر است و می خواهد کارش را با تیم السد شروع کند. او که به سلطان پاس معروف شده، در تیکی تاکا نقشی مهم ایفا می کرد. هافبک ارزشمند بارسا که حالا باید نام او را در کنار تیم جدیدش بیاوریم با درآمد ۹ میلیون و ۳۶۰ هزار دلار در سال، به عنوان نفر دهم در میان پردرآمدهای لالیگا شناخته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      فصل رویایی را با بارسلونا به پایان برده و حالا دوست دارد با تیم ملی برزیل هم موفقیت هایی را در کوپا آمه ریکا به دست آورده تا شاید غم ناکامی در جام جهانی از ذهنش برود.


      اين گزارش مربوط به قرن چندمه

    • بدون نام

      عالی بود ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج