۲۱۶۸۰۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نظر اوباما درباره نژادپرستی در آمریکا

اوباما گفت: درست بعد از آنکه ۲۰ کودک شش ساله در مدرسه "سندی هوک" در شهر نیوتاون با اسلحه قتل عام شدند کنگره آمریکا هیچ کاری انجام نداد. این زمانی بود که من کاملا احساس انزجار کردم و بسیار منزجر شدم.

خبرگزاری ایسنا: اوباما گفت: درست بعد از آنکه ۲۰ کودک شش ساله در مدرسه "سندی هوک" در شهر نیوتاون با اسلحه قتل عام شدند کنگره آمریکا هیچ کاری انجام نداد. این زمانی بود که من کاملا احساس انزجار کردم و بسیار منزجر شدم.

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای گفت، مشکل نژادپرستی در آمریکا هنوز درمان نشده و آمریکا هنوز نتوانسته است بر تاریخ آکنده از نژادپرستی خود غلبه کند.

باراک اوباما،‌ رئیس جمهوری آمریکا درمصاحبه‌ای که پس از دستگیری یک فرد سفید پوست در ارتباط با حادثه تیراندازی علیه سیاه‌پوستان در کلیسایی در شهر چارلستون آمریکا، انجام داد گفت: هنوز مشکل نژادپرستی در آمریکا درمان نشده است.

وی تاکید کرد: مساله این نیست که استفاده از لفظ "کاکاسیاه" در فضای عمومی بی‌ادبانه است. این معیاری برای اینکه نژادپرستی وجود ندارد نیست. همچنین مساله مربوط به تبعیض آشکار نیز نیست. مسائلی که ۲۰۰ تا ۳۰۰ سال قبل اتفاق افتاده‌اند یک شبه به طور کامل از جوامع پاک نمی‌شوند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین تصریح کرد، از زمانی که وی از یک مادر سفیدپوست و یک پدر سیاه‌پوست زاده شد، نگرش ها درباره مساله نژاد به طرز چشمگیری بهبود یافته است اما میراث برده‌داری همچنان سایه‌ای طولانی داشته و این همچنان بخشی از دی.ان.ای است که به نسل بعد منتقل می‌شود.

اوباما همچنین از این بابت که نفوذ انجمن اسلحه آمریکا در کنگره اینقدر قدرتمند است که پس از حادثه کشته شدن ۲۰ کودک در یک مدرسه ابتدایی در ایالت کنتیکات در ۲۰۱۲ نگذاشت قانون محدودیت مالکیت اسلحه تصویب شود، اظهار ناراحتی کرد.

اوباما گفت: درست بعد از آنکه ۲۰ کودک شش ساله در مدرسه "سندی هوک" در شهر نیوتاون با اسلحه قتل عام شدند کنگره آمریکا هیچ کاری انجام نداد. این زمانی بود که من کاملا احساس انزجار کردم و بسیار منزجر شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      از کشته شدن انسانهای بی گناه توی عراق و سوریه و ایران و افغانستان و سایر نقاط جهان نیز منزجر شدی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج