۲۱۶۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در تماس تلفنی با توکلی؛

مرتضوی: در خانه هستم ، سرکار نمی روم

نماینده تهران در مجلس از تماس تلفنی مرتضوی خبر داد و گفت: مرتضوی با ما تماس گرفت و گفت در خانه هستم و قول می دهم سر کار نروم.

خبرگزاری مهر: نماینده تهران در مجلس از تماس تلفنی مرتضوی خبر داد و گفت: مرتضوی با ما تماس گرفت و گفت در خانه هستم و قول می دهم سر کار نروم.

با وجود اینکه طرح استیضاح وزیر کار از دستور کار مجلس خارج شد و نمایندگان زیادی نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند و شیوه طرح اسیتضاح را نادرست خواندند تذکرات در این باره در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس ادامه داشت.

مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در تذکری گفت: دقایقی پیش اس ام اسی برای نمایندگان ارسال شد که معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرده دولت هیچ تعهدی نسبت به استعفعای مرتضوی ندارد.

کواکبیان گفت: نباید طرح استیضاح وزیر کار از دستور کار خارج می شد یک ماه وقت ملک و مملکت را گرفته ایم و این همه موضوع رسانه ای مطرح شد هم اکنون نمایندگان استیضاح را پس گرفته اند.

پس از سخنان کواکبیان احمد توکلی با استناد به ماده ۷۷ آیین نامه داخلی مجلس برای دفاع از خود گفت: نمی خواهم بحث را کشدار کنم دوستان به ما اتهام سیاسی کاری و عمل مطابق با اهداف انتخاباتی می زنند اما من باید بگویم من همان رویه ای که در موضوع انتساب آقای ملک زاده و استیضاح آقای صالحی اتخادذ کردید در خصوص آقای مرتضوی و آقای استیضاح شیخ الاسلام هم رفتار کردید .

وی گفت: ما بر اساس اطمینان عقلایی که پیدا کردیم استیضاح را پس گرفته ایم درست است که پیامک آمده که معاون پارلمانی رئیس جمهور گفته دولت هیچ تعهدی نسبت به استعفای مرتضوی ندارد ، اما آقای مرتضوی با ما تماس گرفت و گفت در خانه هستم و قول می دهم سر کار نروم .

توکلی ادامه داد: امروز گرانی کمر مردم را می شکند و ما خودمان به دنبال دامن زدن به تنش ها نیستیم موضوعات مهم تری وجود دارد. در این بحث هم موضوع حقوق چند هزار نفر بود و همچنین بحث بر سر جایی بود که سالانه دهها هزار میلیارد گزارش مالی دارد موضوع استیضاح را مطرح کردیم .

توکلی گفت: پیش از عید نیز با آقای مرتضوی صحبت کردم و گفتم این کار را نکن که به ضرر تو و کشور است و پس از آن نیز به رئیس جمهور تذکر دادیم و سپس استیضاح را مطرح کردیم من علم غیب نداشتم که من را حکم قرار می دهند سپس پیش حداد می روند .

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس گفت: دوستان فرمودند ما سوء نظر داشتیم و عمل ما با حسن نیت نبوده است این بی انصافی است به من می آید که با دولت تبانی کنم؟ ما در جهت مصالح ملت تلاش می کنیم و می خواستیم از استیضاح به عنوان ابزار مقابل رئیس جمهور استفاده کنیم تا مرتضو ی در آن سمت نباشد حال که مرتضوی استعفا را قبول کرده چرا باید استیضاح را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: به من که در راه مبارزه ریش سفید کرده ام این گونه حرف ها را نزنید.

پس از این تذکرات محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی روز یکشنبه پس از لاریجانی عهده دار شد با انتقاد از توکلی و کواکبیان که خارج از دستور صحبت کردند گفت: از نمایندگان عذرخواهی می کنم که وقت مجلس گرفته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج