۲۱۷۰۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خفه کردن زن میانسال توسط برادرزاده کینه جو

از مدتي قبل با عمه‌ام بر سر مسايل مختلف اختلاف داشتم و از او كينه به دل گرفته بودم براي همين دنبال فرصتي مناسبي مي‌گشتم تا از او انتقام بگيرم، به همين دليل عمه‌ام را خفه كردم و از خانه او گريختم.

شرق: جواني كه عمه‌اش را به قتل رسانده بود اختلافات قديمي را انگيزه‌اش از اين جنايت اعلام كرد.

مردي ميانسال روز ۲۲ فروردين امسال به پليس آگاهي رشت رفت و از ناپديد شدن خواهرش خبر داد، او گفت: «خواهر ۵۵ ساله‌ام به نام مرضيه در يك آپارتمان به تنهايي زندگي مي‌كند و امروز يكي از همسايه‌هايش خبر داد، دو روز است از او خبر ندارد و كسي مرضيه را در ساختمان نديده است.

من هم نگران شدم و با او تماس گرفتم ولي تلفنش را جواب نداد براي همين تصميم گرفتم پليس را باخبر كنم.»ماموران بعد از شنيدن اظهارات اين مرد راهي خانه خواهرش شدند و بعد از شكستن در، داخل آپارتمان رفتند و خود را در برابر پيكر بي‌جان مرضيه ديدند كه در سالن خانه روي زمين افتاده بود و قاتل يا قاتلان مقداري از اسباب و اثاثيه منزل را روي جنازه انداخته بودند.

كارآگاهان براي رازگشايي از اين جنايت به بازرسي از خانه پرداختند و دو نكته برايشان به اثبات رسيد؛ نخست آنكه قتل با انگيزه دزدي صورت نگرفته است و ديگر اينكه قاتل يا قاتلان از پيش مرضيه را مي‌شناختند و به واسطه اين آشنايي به راحتي و بدون هيچ مقاومتي از سوي مقتول وارد آپارتمان او شده و دست به جنايت زده‌اند.

افسران جنايي در ادامه به تحقيق از همسايگان مقتول پرداختند و همه آنها گفتند مرضيه زن آرامي بود و رفت و آمد چنداني نداشت فقط هر از گاهي برادرزاده‌اش به ملاقات او مي‌آمد. همين اظهارات سبب شد پسر جوان كه نادر نام دارد به صورت نامحسوس زيرنظر گرفته شد و كارآگاهان وقتي به رفتارهاي وي شك كردند با دريافت حكم قضايي او را بازداشت كردند.

نادر در بازجويي‌هاي اوليه سعي داشت خودش را بي‌گناه معرفي كند اما ضد و نقيض‌گويي‌هايش باعث شد در بن‌بست قرار بگيرد و بعد از چند جلسه بازجويي به كشتن مرضيه اقرار كند.

اين جوان در اعترافاتش به كارآگاهان گفت: «از مدتي قبل با عمه‌ام بر سر مسايل مختلف اختلاف داشتم و از او كينه به دل گرفته بودم براي همين دنبال فرصتي مناسبي مي‌گشتم تا از او انتقام بگيرم، به همين دليل روز حادثه وقتي موقعيت را مناسب ديدم عمه‌ام را خفه كردم و از خانه او گريختم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج