جاباما
۲۱۷۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احمدی نژاد: هیچ تعهدی نمی دهم

رئیس جمهور که برای پاسخگویی به نمایندگان استیضاح کننده وزیر کار در مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود با تاکید بر آمادگی برای پاسخگویی به استیضاح کنندگان، سه بار تصریح کرد که دولت هیچ تعهدی در این خصوص نداده است.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور که برای پاسخگویی به نمایندگان استیضاح کننده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود با تاکید بر آمادگی برای پاسخگویی به استیضاح کنندگان، سه بار تصریح کرد که دولت هیچ تعهدی در این خصوص نداده است.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه با همراهی معاون اول، شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی دیگر از اعضای هیات دولت در محل مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با استقبال آقایان ابوترابی، حسینیان و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رو به رو شد، اما در آستانه ورود به صحن علنی مجلس شورای اسلامی آقای ابوترابی با اعلام اینکه تقاضای استیضاح از سوی عده ای از طراحان پس گرفته شده است، از رئیس جمهور درخواست کرد تا در صحن علنی حضور نیابد.

رئیس جمهور نیز با تاکید بر آمادگی برای پاسخگویی به استیضاح کنندگان، سه بار تصریح کرد که دولت هیچ تعهدی در این خصوص نداده است.

احمدی نژاد بار دیگر بر آمادگی خود برای پاسخگویی به استیضاح کنندگان تاکید کرد، اما با قطعی شدن خبر پس گرفته شدن استیضاح و بنا به درخواست آقای ابوترابی مجلس شورای اسلامی را ترک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج