۲۱۷۱۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یگان پهپادهای ارسال مرسوله در amazon.com

برترین خرده فروشی اینترنت، آمازون، اعلام کرده بود که قصد دارد بسته های پستی خریداران را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) در امریکا ارسال کند که با موافقت نیرو هوایی ارتش،FAA به نظر می‌رسد این آرزو خیالی نیست.

یگان پهپادهای ارسال مرسوله در amazon.com





برترین ها: غول خرده فروشی اینترنت قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد، تا ارسال بسته های پستی خریداران سایت آمازون را از طریق پرنده های بدون سرنشین (پهپاد)، و ظرف نیم ساعت انجام دهد. این قضیه برای فعالان فناوری و کسب و کار، به عنوان آرزوی دست نیافتنی جف بزوس، مؤسس آمازون قلمداد شد، اما در چند روز اخیر، مجدداً رسانه ها به بررسی این آرزوی عجیب جف بزوس پرداخته‌اند.

یگان پهپادهای ارسال مرسوله در amazon.com

به گزارش برترین ها ، اظهارات هفته گذشته یکی از مقامات عالی رتبه نیروی هوایی ارتش امریکا MICHAEL WHITAKER,، در کنفرانسی خبری با عنوان "نسل بعدی خدمات هوایی تجاری"، درباره نهایی شدن قوانین مربوط به استفاده های تجاری از هواپیماهای بدون سرنشین تا سال آینده در ایالات متحده خبر داد و سبب شد تا بار دیگر، رویای دیجیتالی و هوایی مؤسس آمازون، در کانون توجهات رسانه ها قرار بگیرد. این اظهارات که در پرتال testimony.ost.dot.gov/ ارائه شد نشان می‌داد که نیروی هوایی امریکا قصد دارد تا با همکاری سازمان های مختلف از جمله ناسا، نسل های جدید قابلیت های هوایی در سطح تجاری و نظامی را ارائه کند.

پیش تر توسط مقامات رسمی اعلام شده بود که استفاده کنندگان از پهپاد های تجاری، تنها قادرند تا مسافتی که پهپاد ها را با چشم می‌توانند رصد کنند تحت قوانین Visual Flight Rules (VFR)، مورد استفاده قرار داده و حق به پرواز درآوردن این پرنده ها برای مسافت های طولانی را ندارند. موضوعی که می‌تواند، آرزوی جف بزوس رو همچنان در هاله ای از ابهام فرو ببرد. از سوی دیگر، پهپاد های تجاری نمی‌توانند بالاتر از ۴۰۰ پا پرواز کنند و این قضیه سبب می‌شود تا نیروی هوایی بخاطر مخاطراتی که پهپادها برای هواپیماهای تجاری می‌توانند ایجاد کنند، محدودیت های بیش تری برای کاربرد این ابزار در حمل و نقل هوایی منظور کند. ماه گذشته میلادی، نیروی هوایی ارتش، ۲۵ گزارش از خلبانان دریافت کرد که اعلام کرده بودند، پهپادهایی را بدون کنترل در فرودگاه ها و فضای دید پروازی آن ها مشاهده کرده‌اند.


با وجود آینده پر ابهام استفاده از پهپادهای تجاری در حمل و نقل مرسولات خرده فروشی آمازون، این شرکت سال گذشته میلادی، بخش هوایی خود موسوم به Amazon Prime Air راه اندازی کرد که می‌کوشد تا برنامه ها و بسترهای لازم برای استفاده از ارسال مرسولات با سیستم های هوایی سریع را در دستور کار قرار بدهد. به همین منظور، دفاتر توسعه ای در بریتانیا، آمریکا و سرزمین های اشغالی ایجاد شده است.

یگان پهپادهای ارسال مرسوله در amazon.com
(تصویر سرویس پرایم ایر آمازون)

نهم جولای 2014، جف بزوس مدیر آمازون، نامه ای به امضای پائول میسنر، معاون امور بین المللی خود، برای مایکل هورتا، فرمانده نیروی هوایی آمریکا فرستاد و خواستار فراهم شدن تسهیلاتی برای ارسال مرسولات این شرکت از طریق پهپاد ها شد. در این نامه هفت صفحه ای، به دلایل و نیازمندهای چشم انداز آینده آمازون برای استفاده از این سرویس اشاره گردید در این نامه، پست الکترونیک prime ‐ air ‐ exemption@amazon.com جهت تعامل الکترونیکی با آمازون اعلام شده بود.

یگان پهپادهای ارسال مرسوله در amazon.com
(تصویر صفحه اول نامه درخواست آمازون از فرمانده نیروی هوایی مبنی بر استفاده از پهپاد)

آمازون با ارائه شیوه های خلاقانه و نوآورانه در ارائه خدمات به جامعه میلیونی کاربرانش، تلاش می‌کند تا تبلیغات و بازاریابی غیر مستقیم را در دستور کار قرار بدهد. این سایت اخیراً نیز اعلام کرده بود که قصد دارد تا برای کلیه کاربران سایت، ارسال رایگان محصولات خریداری شده در پرتال آمازون را در سراسر آمریکا انجام دهد. به نظر می‌رسد، رویاهای جف بزوس، هیچ گاه دور از واقعیت نبوده است و باید منتظر ماند تا سال آینده میلادی، تا سرانجام این طرح را شاهد بود. گفتنی است، شرکت آمازون یکی از برترین کارآفرینان دیجیتال در جهان است که در فهرست 20 برند معتبر جهان قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج