۲۱۷۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراف ناپدری سنگدل به قتل دختر یک ساله

مردي كه متهم است دختر يك ساله همسر صيغه‌اي خود را به قتل رسانده، در دادگاه كيفري استان البرز محاكمه مي‌شود.

شرق: مردي كه متهم است دختر يك ساله همسر صيغه‌اي خود را به قتل رسانده، در دادگاه كيفري استان البرز محاكمه مي‌شود.

اين مرد از دو سال قبل در بازداشت به سر مي‌برد و اتهام كشتن كودك يك ساله را گردن گرفته است. زن و مردي هراسان روز ۲۵ مرداد سال ۸۹ در حالي‌كه كودكي به نام مونا را همراه داشتند به بيمارستان امام حسن‌(ع) نظرآباد كرج رفتند و از پزشكان خواستند كودك بدحال را نجات بدهند.

تيم درماني قبل از آنكه بتواند براي دختربچه كاري انجام بدهد او جانش را از دست داد و از آنجا كه روي پيكر او آثار كبودي مشهود بود، موضوع به پليس اطلاع داده شد. ماموران بعد از حضور در بيمارستان، زن و مرد جوان را بازداشت كردند و به دستور بازپرس جنايي جنازه را به پزشكي قانوني انتقال دادند. مرد

۳۱ ساله كه يحيي نام دارد در تحقيقات با ابراز بي‌اطلاعي از علت مرگ مونا گفت: «من و مادر مونا با هم عقد موقت كرده‌ايم و روز حادثه همسرم و مادرش در خانه من ميهمان بودند. آخر شب مادرزنم خواست او را به خانه خودش برسانم. من هم مونا، مادر و مادربزرگش را سوار كردم و به راه افتادم.

در بين راه سوختم تمام شد و به يك پمپ گاز رفتم. از وقتي از خانه راه افتاده بوديم، مونا به‌شدت گريه مي‌كرد و هر كاري مي‌كرديم، آرام نمي‌شد تا اينكه وقتي در نوبت گاز بودم او از حال رفت، من هم ماشين را همان‌جا رها كردم و همراه همسرم، مونا را با يك تاكسي به بيمارستان رساندم و نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه او فوت شد.»

ماموران در ادامه مادر مونا به نام مريم را تحت بازجويي قرار دادند. اين زن ۲۰ساله گفته‌هاي شوهرش را تاييد كرد و گفت: «بعد از ازدواج با همسر اولم و تولد مونا به دليل اختلافاتي كه با او داشتم، طلاق گرفتم و دادگاه حضانت مونا را به من داد.

بعد از آن بود كه با يحيي آشنا شدم و چون احساس تنهايي مي‌كردم و از نظر مالي هم مشكل داشتم به پيشنهاد او براي ازدواج موقت جواب مثبت دادم. شب حادثه هم همراه مادر و دخترم در ماشين يحيي بوديم كه مونا ناگهان از حال رفت.»او درباره علت كبودي بدن فرزندش گفت: «چند روز قبل از اين حادثه، دخترم موقع بازي زمين خورد و به خاطر همين هم تنش كبود شد.»

مادر مريم نيز همان اظهارات داماد و دخترش را تكرار كرد اما بعد از اعلام نظريه پزشكي قانوني مشخص شد در معده مونا ماده مخدر وجود دارد به همين خاطر تحقيقات از سر گرفته شد و اين بار مادر مقتول عليه يحيي شكايت و او را به عنوان قاتل فرزندش معرفي كرد. زن ۲۰ساله به ماموران گفت: «بعد از ازدواج با يحيي فهميدم او مردي به‌شدت بداخلاق و عصبي است.

او من را بارها و بارها كتك زد و با دخترم هم رابطه خوبي نداشت. چند روز قبل از قتل، شوهر سابقم به من اطلاع داد دو ميليون تومان به حساب بانكي كه به نام مونا باز كرده بوديم، واريز كرده است وقتي اين موضوع را به يحيي اطلاع دادم او من را به باد كتك گرفت و مجبورم كرد اين پول را برداشت كنم و به او بدهم. بعد از آن ديگر اتفاق خاصي نيفتاد تا اينكه چند روز بعد از قتل، يحيي به من گفت او مونا را كشته است.

چند بار كه او به خاطر مصرف مشروبات الكلي از خود بي‌خود شده بود اين اعتراف را پيش من تكرار كرد و حالا از او شكايت دارم.»كارآگاهان بعد از اطلاع از جزييات ماجرا به بازجويي مجدد از يحيي پرداختند و او اين بار به كشتن دختر خردسال براي رهايي از مزاحمت‌هاي او اعتراف كرد.

به اين ترتيب پرونده تكميل شد و اكنون در اختيار قضات دادگاه كيفري استان البرز قرار گرفته و وي به زودي پاي ميز محاكمه مي‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج