۲۱۷۴۱۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

بهشتی برای خرید تهرانی ها

خیلی وقت‌ها موقع خرید به این موضوع فکر کرده‌ایم که ای کاش مجموعه‌ای وجود داشت که می‌توانستیم همه خریدهایمان را با قیمت و کیفیت مناسب از یک محل تهیه کنیم.

بهشتی برای خرید تهرانی ها
برترین ها: خیلی وقت‌ها موقع خرید به این موضوع فکر کرده‌ایم که ای کاش مجموعه‌ای وجود داشت که می‌توانستیم همه خریدهایمان را با قیمت و کیفیت مناسب از یک محل تهیه کنیم. به همین دلیل است که در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، فروشگاه‌هایی در حاشیه شهر ساخته می‌شود تا کالاهای مختلف را در تنوع بالا و قیمت مناسب در یک مکان عرضه کنند. وجود فروشگاه‌هایی در حاشیه شهر، باعث می‌شود حجم ترافیک شهر و گرانی و بلاتکلیفی در انتخاب، کمتر آزارمان بدهد. جالب است بدانید اخیرا و برای اولین بار در تهران مجموعه‌ای با همین کاربرد، به نام «کالاشهر» راه اندازی شده است.

بهشتی برای خرید تهرانی ها

خرید جهیزیه چه آسان!
اگر می‌خواهید جهیزیه تهیه کنید و نمی‌دانید از کجا، حتما سری به کالا شهر بزنید. این مجموعه با در اختیار داشتن فضایی کم نظیر به عرضه کالاهایی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی، لوازم دکوری، کالای خواب و حمام و حتی پارچه‌های مختلف پرداخته است. همچنین علاوه بر امکان خرید کالایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می‌توانید هزینه را در اقساطی طولانی و بدون پیش پرداخت بپردازید.

دیگر نگران جای پارک ماشین نباشید!
یکی از استانداردهای ساخت چنین مجموعه‌هایی که از مرکز شهر فاصله دارند این است که فضایی برای رستوران، کافی شاپ و بازی کودکان وجود داشته باشد، که در این مجموعه این استانداردها لحاظ شده است. همچنین کالاشهر به دلیل وسعت کم نظیرش امکان استقرار بیش از ۳۰۰۰ ماشین در فضای پارکینگش را به صورت رایگان برای مشتریانش مهیا کرده است. این مهم باعث می‌شود تا شما بدون دغدغه از خرید کردن لذت ببرید.

چرا کالاشهر؟
به تمام مزایایی که این مجموعه دارد این را هم اضافه کنید: کالاشهر در چرخه فروش‌اش، بسیاری از واسطه‌ها را حذف کرده، به بیانی دیگر محل را برای حضور مستقیم تولیدکنندگان معتبر فراهم نموده است و توانسته شرایطی فراهم نماید تا قیمت‌های کالاها حتی از مراکزی که محصولاتی ارزان قیمت عرضه می‌کنند هم مناسب‌تر باشد! به همین خاطر است که قیمت‌ها در کالاشهر30 تا 40 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر است.

• فرش: فرش‌های آویخته از دارهای این سالن با کیفیت و قیمت‌هایی متنوع عرضه می‌شود تا همه بتوانند بسته به سلیقه و بودجه‌شان اقدام به خرید بکنند. هدف سالن فرش کالاشهر این است که بتواند به منحصر به فرد ترین مجموعه فرش ایران تبدیل شود. فرش‌های این سالن دارای حداقل 24 تا 36 ماه گارانتی می‌باشد. نکته جالب اینکه شما می‌توانید فرش‌های دست دوم منزلتان را به کارشناس این مجموعه نشان دهید تا قیمت کارشناسی آن را به شما اعلام و در مرحله بعد اگر تمایل داشتید فرش را از شما خریداری و به ازای آن کالای دیگری را به شما تقدیم نمایند.


بهشتی برای خرید تهرانی ها

• پارچه، کالای خواب و حمام و لوازم دکوری: هر آنچه از منسوجات خواب، حمام، آشپزخانه و دکوری می‌خواهید در این سالن وجود دارد. این سالن همچنین دارای کلکسیونی بی نظیر از حوله‌های ایرانی و خارجی می باشد. تمام این محصولات با استفاده از الیاف و نخ‌های مرغوب، ضد حساسیت و بادوام تولید شده است. همچنین اگر به دنبال پارچه‌های مختلف، ملحفه‌ای، چادری، فاستونی، مجلسی و... هستید حتما سری به این سالن بزنید و از قیمت‌ها و کیفیت بسیار مناسب آن شگفت زده شوید! در این سالن کالاهای بی نظیر با تنوعی بالغ بر ۳۰۰۰ مدل در دسترس شما می باشد.

بهشتی برای خرید تهرانی ها

• مبلمان: در این مجموعه سه سالن با وسعت ۵۵۰۰ متر به نمایش مبلمان اختصاص داده شده است. در این سالن‌ها امکان بازدید از ۲۰۰۰ مدل مبل فراهم شده است. در سالن‌های مبل کالاشهر، قیمت‌ها در یک فضای کاملا رقابتی تعیین می شود. زیبایی، کیفیت و قیمت مناسب برگ برنده بخش مبلمان این مجموعه است. همچنین انواع مبلمان راحتی، نیم ست، استیل و... در تنوعی بی نظیر موجود است. اگر نیت شما خرید مبلمان باشد، بعید به نظر می‌رسد که به این سالن‌ها سری بزنید و دست خالی از مجموعه خارج شوید.

بهشتی برای خرید تهرانی ها

• لوازم خانگی: حذف واسطه، در قیمت تمام شده لوازم خانگی بسیار تاثیر گذار است. در این سالن از برندهای مختلف ایرانی و خارجی کالاهایی با قیمت‌های مختلف وجود دارد. یخچال، گاز، تلویزیون و دیگر کالاهای مورد نیاز منزلتان را با قیمتی بسیار پایین‌تر از فروشگاه‌های دیگر، از کالاشهر خریداری کنید. کالاهایی با تکنولوژی جدید، حتی سریع‌تر از بازار در کالا شهر عرضه می‌شود. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های لوازم خانگی از برندهای مختلف را که هنوز در بازار موجود نیست، از این سالن خریداری کنید.

بهشتی برای خرید تهرانی ها

مهمانی بزرگ در کالاشهر

به مناسبت ماه رمضان هر شب بعد از افطار، مراسمی با حضور هنرمندان صدا و سیما در مجموعه کالاشهر برگزار می‌شود. این مراسم با حضور هنرمندانی مثل روزبه نعمت‌الهی، مجید اخشابی، فریدون بیگدلی و... برگزار می‌شود. از دیگر برنامه‌های کالاشهر برای این مراسم، حضور گروه‌های کودک شامل: عموهای فیتیله‌ای، محله رنگین کمان، پنگول و... گروه‌های تواشیح و بازارچه خیریه است.

شما خانواده‌های عزیز، حضور در این مراسم را مهمان کالاشهر هستید. (ورودی رایگان)

تلفن جهت هماهنگی: ۳۳۸۵۰۵۶۰


آدرس: اتوبان امام علی، بعثت شرق، جاده خاوران، بعد از بازار گل امام رضا، کالاشهر
تلفن: ۳۵۰۲۹

سایت: www.kalashahr.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج