۲۱۷۸۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یک رهبر جریان وفای اسلامی بحرین؛

اجرای طرح سعودی-آمریکایی توسط آل خلیفه

یکی از رهبران جریان وفای اسلامی بحرین گفت که بازداشت سیاستمداران انقلابی و معترض توسط رژیم آل خلیفه طرحی سعودی-آمریکایی برای خاموش کردن صدای اعتراضات در بحرین است.

خبرگزاری فارس: یکی از رهبران جریان وفای اسلامی بحرین گفت که بازداشت سیاستمداران انقلابی و معترض توسط رژیم آل خلیفه طرحی سعودی-آمریکایی برای خاموش کردن صدای اعتراضات در بحرین است.

«علی الیوسفی» یکی از رهبران جریان وفای اسلامی بحرین در گفت‌وگویی تداوم انقلاب ملت بحرین را دلیل صدور حکم حبس برای شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت شیعی الوفاق در این کشور خواند و گفت: رژیم آل خلیفه طرحی سعودی -آمریکایی به اجرا گذاشته تا با بازداشت سیاستمداران معارض در بحرین، مردم معترض را ساکت کند.

وی افزود: خواسته اصلی ملت بحرین سرنگونی رژیم آل خلیفه است چرا که این ملت مظلوم نمی‌تواند با نظامی همزیستی کند که روزانه انواع شکنجه‌ها و سرکوبگری‌ها اعم از بازداشت و حمله به منازل، مساجد و هر هتک حرمتی علیه مخالفان بکار بسته است.

الیوسفی گفت:فعالیت‌های اعتراضی همچنان در همه مناطق بحرین ادامه دارد در حالی که مقامات به هر وسیله‌ای برای مقابله با این تحرکات مردمی اقدام می‌کنند، اما این تخلفات رژیم آل خلیفه عزم واراده مردم را در تداوم اعتراضات مسالمت‌آمیز بیش‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: تداوم تظاهرات‌ها و تجمع‎های اعتراضی نشانه شکست آشکار همه وحشی‌گری اشغالگران سعودی و رژیم حاکم بر بحرین در حق ملت آن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج