۲۱۷۸۳
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

کوتاه و خواندنی:

چگونه یک لپ تاپ مناسب خریداری کنیم؟

خیلی از مردم ترجیح می دهند با شناخت کامل و درست قدم به بازار بگذارند و دقیقا همان وسیله ای را بخرند که برایشان ساخته شده است. نکات زیر موقع خریدن لپ تاپ به شما کمک خواهد کرد.

چگونه یک لپ تاپ مناسب خریداری کنیم؟

هفت صبح: ممکن است به پشتوانه حساب های بانکی تان بخواهید وارد نزدیک ترین فروشگاه شده و خیلی سریع اولین لپ تاپی را که فروشنده پیشنهاد می دهد، بخرید. هر فروشنده ای از این روش استقبال می کند.

با این حال ما حدس می زنیم همه چنین وضعیتی ندارند. خیلی از مردم ترجیح می دهند با شناخت کامل و درست قدم به بازار بگذارند و دقیقا همان وسیله ای را بخرند که برایشان ساخته شده است. نکات زیر موقع خریدن لپ تاپ به شما کمک خواهد کرد.

چگونه یک لپ تاپ مناسب خریداری کنیم؟

طراحی

مهم ترین نکته در انتخاب یک لپ تاپ طراحی آن است. شما همواره دوست دارید لپ تاپی خریداری کنید که زیبا و با قدرت باشد. برای این امر کارشناسان پیشنهاد می کنند از مدل هایی استفاده کنید که در آنها از فلز استفاده شده است.

برای مثال لپ تاپ Dell XPS ۱۳ از جنس آلومینیوم و کربن است و طراحی بسیار زیبایی دارد. همین امر باعث مقاومت بالا و زیبایی آن شده است. همچنین هنگام کلید لپ تاپ دارای چراغ باشد زیرا به شما در شرایطی که نور زیادی در اختیار ندارید، بسیار کمک می کند.


صفحه نمایش

به غیر از اینکه باید به سایز صفحه نمایش با توجه به نیاز خود دقت کنید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کیفیت و رزولوشن صفحه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال یک کیفیت 900×1600 به مراتب بهتر از 768×1399 است زیرا جزییات بیشتری را می توانید در آن ببینید.


پورت های مناسب

از دیگر نکاتی که باید حتما به آن توجه داشته باشید پورت ها و ورودی هایی است که روی دستگاه شما نصب شده است. برخی از شرکت ها برای اینکه مدل هایی با طراحی نازک تر داشته باشند، تعدادی از این ورودی های موردنیاز را نصب نمی کنند. در این بخش نیز باید به کاری که می خواهید انجام دهید، دقت کنید. برای مثال اگر لپ تاپ خود را برای ارایه پروژه ای نیاز دارید، باید توجه داشته باشید که ورودی VGA یا HDMI برای اتصال به ویدئوپروژکتور داشته باشد.


عمر باتری

هنگام خرید بیشتر وسایل الکترونیکی، ما به عمر باتری و مقدار شارژی که نگه می دارد باتوجه به خواسته ای که از آن وسیله داریم، توجه می کنیم. باتوجه به اینکه بیشتر لپ تاپ های جدید قابلیت تعویض باتری ندارند، باید به عمر باتری آنها توجه بیشتری کنیم.


تاچ پد

یکی از مهم ترین بخش های یک لپ تاپ صفحه لمسی (Touch Pad) آن است که در بیشتر اوقات قوتی شما موس در اختیار ندارید به کمک شما می آید. جدیدا شرکت های سازنده این صفحات را بدون دکمه می سازند تا طراحی خود را زیباتر جلوه بدهند. کیفیت ساخت این تاچ پدها متفاوت است. شما که غریبه نیستید ما اخیرا با مدل های زیادی رو به رو شده ایم که تاچ پدشان خیلی زود از کار افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      جالب بود ولی چقدر تبلیغ کردید با یه خبر!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      پاسخ ها

      • Omid

        حسن 71 بازتو اومدی؟

    • نیل ابی

      سلام میشه یه کمک به من بکنید وبگید من چه لب تاپی بخرم برای کارهای گرافیکی وخرکار باشه -برای کارهایی مثل فتوشاپ واتوکد وکارهای دیگروسنگین تا2تومن یه کم بالاتر-مدلش رو باتوضیح بگید لطفا

    • سجاد

      متشکرم از این که صادقانه اطلاع رسانی کردید من میخوام لپ تابی بخرم بیشتر برای برنامه و بازی همچنین کیفیت سخت افزاری و ظاهری خوبی داشته باشه با یک میلیون پانصد بهترین لپ تابی که میتونم بگیرم چیست؟ ممنون

    • ندا

      سلام میشه یه لپ تاب خوب به من معرفی کنید که من بتونم کارای حسابداریم را راحت باهاش انجام بدم و تقریبا 8ساعت در روز پشت سر هم روشن باشه آسیبی نبینه و بتونم در وقتای آزادم هم باهاش بازی و داخل اینترنت رفتن و کارای فتو شاپ پیش پا افتاده وکارای متفرقه دیگه ای را انجام بدم.ممنون

    • افسانه

      سلام
      من حسابدارم.میشه لپ تابی بهم معرفی کنید که بدرد کارم بخوره،تقریبا" روزی 8الی9 ساعت کار کنه
      تشکر

    • بدون نام

      سلام من واسه کارهای دانشگام یه لب تاب ارزون می خوام و از اون جایی که مبتدی هستم یه چیزی می خوام که این جوریا خراب نشه
      لطفا راهنمایی کنید

    • Farzane

      سلام.میشه یه لب تاپ خوب از مارک اچ پی یا لنووا به من معرفی کنید برای کار حسابداری میخام!!

    • amir67

      چگونه با مدل های لپ تاپ اشنا شویم؟

    • رویا

      سلام خسته نباشید.میشه.لطف کنیدبرام یه لپ تاپ خوب معرفتی .واس اموزشی ویادگیری میخوامم همم دیدن عکس فیلم.با1500تومان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج