۲۱۷۸۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جزییات دادگاه زنی که با تبر کشته شد

روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران درباره دومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتلان زن دارابکلایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران درباره دومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتلان زن دارابکلایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

عصر چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال بود که زن جوان ۲۱ ساله به نام خدیجه در روستای دارابکلای میاندورود برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شد، اما به دست دو یا سه جوان که به نظر مسافرکش بودند به قتل رسید.

قتل این زن که مادر یک کودک دو ماهه است، باعث تجمعات مردم و اهالی روستا محل سکونت وی در اعتراض به ناامنی در مسیر ساری-نکا شده بود، قاتلان دو هفته پس از حادثه دستگیر شدند. اما هفته جاری رئیس کل دادگستری مازندران به رد هر گونه رفتار باندی و نقشه قتل از پیش تعیین شده، قتل زن دارابکلایی را ناشی از بی‌عقل قاتلان بیان کرد.

وی گفته بود جلسات رسیدگی به اتهامات این قاتلان با دقت و نظارت ویژه در حال رسیدگی است و حالا دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای گزارشی از روند دادگاه دوم این متهمان را ارائه کرده است.

دادگستری مازندران در این اطلاعیه آورده که دومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتلان زن دارابکلایی صبح پنجشنبه چهارم تیرماه برگزار شد.

در این اطلاعیه آمده که این جلسه با حضور متهم ردیف اول، (ع.ب) همراه با وکیل تسخیری و متهم ردیف دوم، (م.ر.ش) همراه با وکیل انتخابی او و خانواده مقتوله خدیجه رمضانی به همراه وکیل آنان در شعبه اول کیفری ۲ استان، با حضور سه قاضی از ساعت ۱۰ صبح امروز تشکیل و تا ساعت آخر وقت اداری امروز ادامه یافت.

براساس این گزارش در این جلسه ابتدا دادستان عمومی و انقلاب نکا ضمن قرائت کیفرخواست متهمان از دادگاه تقاضای مجازات متهمان را درخواست کرد. سپس پدر، مادر و همسر مرحومه یک به یک با قرار گرفتن در جایگاه شکات از دادگاه اشد مجازات متهمان را درخواست کردند.

در ادامه متهم ردیف اول با تشریح جزئیات حادثه گفت: تمام ضربات چاقو و تبر را خودم به مقتوله وارد کردم.

در ادامه جلسه متهم ردیف دوم نیز به بیان اقدامات خود در این پرونده پرداخت که نهایتا، پس از شور قضات، کاظم‌زاده رئیس دادگاه شعبه اول کیفری ۲ استان اعلام کرد: با توجه به اینکه اصل جسد بنا به راهنمایی و اظهارات متهمان و تشریح صحنه قتل توسط آنان کشف شده، بقایای جسدی بوده است که احیانا مورد طعمه حیوانات قرار گرفت و فقط دو فک، جمجمه و چند قطعه استخوان و لباس و کفش مقتوله کشف شده و با عنایت به ضرورت تشخیص حتمی و اطمینان کامل این امر که بقایای جسد مشکوفه متعلق به خانم خدیجه رمضانی دارابی است، دادگاه با نظریت اکثر اعضا به این نتیجه رسیده که آزمایش DNA از بقایای جسد باقی مانده مقتوله در پزشکی قانونی صورت گیرد، تا پزشکی قانونی با قید فوریت حداکثر دو هفته نسبت به اعلام نتیجه آزمایش DNA اقدام کرده و دادگاه در اسرع وقت، آخرین دفاع متهمان را برگزار و نسبت به صدور حکم اقدام کند.

در این جلسه نظر به اهمیت این موضوع دو تن از معاونان رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج