۲۱۷۹۳۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دعای مرضیه برومند برای فرزند مهناز افشار

مرضیه برومند که زنگ افتتاح نمایش «اسم» لیلی رشیدی را می‌زد در سخنانی مطرح کرد: لیلی (رشیدی) بچه تئاتر است و خیلی در این سالها به تئاتر وفادار بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مرضیه برومند که زنگ افتتاح نمایش «اسم» لیلی رشیدی را می‌زد در سخنانی مطرح کرد: لیلی (رشیدی) بچه تئاتر است و خیلی در این سالها به تئاتر وفادار بوده است.

این هنرمند با اشاره به اظهارات چند روز قبل لیلی رشیدی مبنی بر اینکه "نمی‌داند می‌تواند کارگردانی تئاتر را ادامه بدهد"، تاکید کرد:ولی من مطمئن هستم با عشق و شناختی که او نسبت به تئاتر دارد،موفق می‌شود و این راه را ادامه خواهد داد.

برومند در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: وضعیت تئاتر خصوصا وضعیت سالن‌های تئاتر علی رغم هشدارهایی که قبل از بازسازی تئاتر شهر دادیم، باز هم این بازسازی بدون برنامه شروع شده است و نمی‌دانم تا کی می‌خواهد این سهل‌انگاری ادامه داشته باشد.

این فعال تئاتر عروسکی از خطر غلبه‌ی اقتصاد بر تفکر در تئاتر ابراز نگرانی کرد و گفت:متاسفانه اقتصاد در تئاتر از تفکر داره مهم‌تر می‌شود در حالیکه ویژگی اصلی تئاتر تفکر است و بعد اقتصاد.

مرضیه برومند در بخش پایانی سخنانش گفت: یک حرفی مدت‌هاست که روی دلم مانده است، در نشست مطبوعاتی مدیرسابق مرکز هنرهای نمایشی که درباره وضعیت تئاتر برآشفته بودم به همه انتقاد کردم از رئیس‌جمهور، وزیر ارشاد گرفته تا مدیر مرکز و در پایان از یک بازیگر سخن گفتم و متاسفانه تنها چیزی که از آن مطلب بُلد شد، این بخش بازیگر بود. به هرحال چند روز بعد از آن ماجرا در نشست دیگر در حضور خبرنگاران از مهناز افشار عذرخواهی کردم و نمی‌دانم چرا دیواری کوتاه‌تر از ایشان پیدا نکرده بودم اما این مساله آنقدر که صحبت‌های قبلی‌ام بازتاب داشت، انعکاس نداشت.

او با اشاره به اینکه مهناز افشار به تازگی "مادر" شده است،گفت: الان مهناز افشار بچه‌دار شده است،من برای او و دخترش آرزوی خوشبختی و سلامتی می‌کنم. به هرحال یک بچه به دنیا آمده است و همه‌ی ما باید دعای خیرمان بدرقه راه این کودک باشد.

برومند ادامه داد: از همه کسانی که به من لطف دارند،می‌خواهم دعای خیرشان و همچنین لطف‌شان را از مهناز افشار دریغ نکنند.

او همچنین اظهار امیدواری کرد: همه کودکانی که به دنیا می‌آیند،دنیایی بدون جنگ و خشونت داشته باشند.

آیین آغاز نمایش اسم به کارگردانی لیلی رشیدی در نمایش‌خانه ایران‌شهر با حضور احمد مسجد جامعی، داوود رشیدی، مرضیه برومند ،راضیه برومند، پری صابری، امید روحانی و... برگزار شد.

در این مراسم دکتر میرعلی رضا دریا بیگی مدیریت اجرایی نمایش‌خانه که به نیابت از دکتر سرسنگی سخنرانی می‌کرد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با ابراز خرسندی از حضور و استقبال هنرمندان در نمایش‌خانه ایران‌شهر آن را نویدبخش روزهای خوب و پر مخاطب برای نمایش‌خانه خواندند و از تمامی میهمانان بابت حضورشان تشکر و قدردانی کردند.

هم‌چنین زنگ آغاز اجرای نمایش اسم را مرضیه برومند از طرف داوود رشیدی به صدا درآورند.

نمایش اسم به کارگردانی لیلی رشیدی همه‌روزه از ساعت ۲۳ در نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر سالن استاد ناظر زاده کرمانی به روی صحنه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب به ما چه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج