۲۱۸۰۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونی:‌

این فصل برای قهرمانی لیگ برتر می‌جنگیم

وین رونی می‌گوید منچستریونایتد این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وین رونی می‌گوید منچستریونایتد این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

منچستریونایتد فصل گذشته در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفت تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. هر چند این نتیجه هواداران منچستر را راضی نکرده است.

وین رونی مهاجم و کاپیتان منچستریونایتد می‌گوید این تیم این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد. او در این باره به روزنامه میرر گفت: باور دارم فصل آینده برای منچستریونایتد بهتر پیش خواهد رفت و از رقابت قهرمانی لیگ عقب نخواهد ماند. اگر شما به ۱۰ یا ۱۱ بازی ما در فصل قبل نگاه کنید می‌بینید که تنها حدود ۱۳ امتیاز کسب کرده بودیم و اگر به جایگاه ما در پایان فصل هم نگاه بیاندازید می‌فهمید که با شروعی بهتر می توانستیم جایگاه بالاتری داشته باشیم. در بسیار از بازی‌ها بر جریان مسابقه مسلط بودیم ولی نتوانستیم از شانس‌های خود استفاده لازم را کنیم، اگر این کار را انجام می دادیم شرایط متفاوت می‌شد.

رونی ادامه داد: مهم ترین چیز این است که کل ترکیب شامل مربی و حتی خود من، به قهرمانی باور داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم. با چند خرید خوب در تابستان شانس خوبی برای اینکار خواهیم داشت. بسیار خوب است که تا جایی که می توانیم عناوین مختلف را کسب کنیم. باشگاهی مانند منچستریونایتد باید قهرمان شود و خوشبختانه سال آینده می‌توانیم این مهم را انجام دهیم.

یونایتد فصل گذشته با هدایت فان خال موفق شد در ۲۰ بازی به پیروزی رسد و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. با وجود اینکه شیاطین سرخ ۱۷ امتیاز از تیم قهرمان کمتر داشتند رونی از پیشرفت تیم راضی است و می‌گوید فان خال شرایط را در سال اول کنترل کرده است. او ادامه داد: باید درک کنید که در آغاز فصل ما یک سرمربی جدید، چند مربی جدید و تعداد زیادی بازیکن تازه وارد داشتیم. قهرمانی خواستن در این شرایط بسیار سخت است. اینکه در چند مقطع مهم، به خصوص بازی مقابل آرسنال در جام حذفی، نتوانستیم پیروز شویم ناامید کننده بود زیرا شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی داشتیم. اگر هم به لیگ قهرمانان راه پیدا نمی‌کردیم فاجعه خواهد بود ولی مهم‌ترین چیز در حال حاضر این است که به جایگاه واقعی خود برگردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج