۲۱۸۱۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ورود مینیون ها به دنیای مد

حالا در دنيا كسي نيست كه كارتون « من نفرت انگيز» را نديده باشد و مينيون‌هاي بازيگوش اين فيلم را نشناسد. شخصيت‌هاي اين كارتون به سرعت به محبوبيتي باور نكردني در دنياي بزرگترها و كوچكتر‌ها دست يافتند و حالا ديگر خودشان را در دنياي مد هم ثبت كردند.

ورود مینیون ها به دنیای مد
مجله زندگی ایده آل:

BENETTON

تابستان ليمويي

ورود مینیون ها به دنیای مد

استفاده از رنگ‌هاي روشن تابستاني براي بچه‌ها كمي دردسرساز است اما به هر دليلي نبايد اين فرصت را از دست بدهيد چون در شادي بچه‌ها بي‌تاثير نخواهد بود. شركت بنتون در مجموعه‌اي كه براي بهار و تابستان كودكان طراحي كرده، رنگ ليمويي را براي دختر بچه‌ها پيشنهاد مي‌كند. در اين مجموعه لباس‌هاي مختلفي از تي‌شرت و بلوز تا پيراهن‌هاي ‌مهماني به رنگ زرد وجود دارد؛ زردي كه حس و حال روزهاي آفتابي تابستان را به خوبي زنده مي‌كند.

GEOX

حصيري‌ها همچنان هستند

ورود مینیون ها به دنیای مد

در نخستين شماره‌هاي بهاري مجله گفتيم كه كفش‌هاي پارچه‌اي با لژ حصيري، امسال مد محسوب مي‌شوند و بازار بسيار گرمي دارند. كارخانه كفش جي اوكس هم از اين قاعده مستثنا نيست و كفش‌هاي پارچه‌اي در رنگ‌هاي تابستاني طراحي و توليد كرده كه لژ حصيري دارند البته مثل تمام كفش‌هاي اين برند، ارتفاع لژ در طول كفش تغيير مي‌كند تا استانداردها حفظ شود. محصولات ديگري هم در مجموعه تابستاني جي اوكس وجود دارد مثل يك كفش پياده‌روي كه از تكنولوژي خاصي در كف آن استفاده و بدون بند طراحي شده تا بيشترين راحتي را داشته باشد.

ZANIN

آنلاين خريد كنيد

ورود مینیون ها به دنیای مد

شركت چيني زرين كه توليدكننده سرويس‌هاي چيني متنوع براي ايراني‌هاست، به تازگي سرويسي راه‌اندازي كرده كه زحمت خريدارانش را كم مي‌كند. با اين سرويس كه از ابتداي سال جديد راه‌اندازي شده، مي‌توانيد سرويس‌هاي چيني زرين را به صورت آنلاين خريداري و در خانه خود دريافت كنيد. براي اين كار كافي است، سري به سايت چيتي زرين بزنيد، سرويس مورد علاقه خودتان را پيدا كنيد و سفارش دهيد. از ويژگي‌هاي اين كارخانه، ارائه طرح‌هاي جديد و به‌روز است.

OLIVER PEOPLES

بسته ويژه تابستانی

ورود مینیون ها به دنیای مد

شركت عينك‌سازي لوكس «اليورپيپل» و كارخانه عطر‌سازي سوئدي بيردو يك بسته مشترك را براي تابستان امسال مشتريان خود طراحي و توليد كرده‌اند. اين بسته شامل عطر و عينكي است كه در هر كدام از اين شركت‌ها به صورت تخصصي توليد شده است. عطر بيردو عصاره ميوه‌هايي چون ليمو و آلبالو را دارد و به دليل رايحه خنكی که دارد مناسب روزهاي تابستاني است. اليورپيپل هم عينكش را كه فريم مربعي دارد در سه رنگ شيشه توليد كرده است؛ زرد، قهوه‌اي و آبي. شيشه‌هاي عطر هم در اين ۳ رنگ عرضه مي‌شوند. علاقه‌مندان مي‌توانند هركدام از اين محصولات را به تنهايي يا در بسته‌هاي با هم خريداري كنند.

minion

مينيون‌ها و ركوردي ديگر

ورود مینیون ها به دنیای مد

حالا در دنيا كسي نيست كه كارتون « من نفرت انگيز» را نديده باشد و مينيون‌هاي بازيگوش اين فيلم را نشناسد. شخصيت‌هاي اين كارتون به سرعت به محبوبيتي باور نكردني در دنياي بزرگترها و كوچكتر‌ها دست يافتند و حالا ديگر خودشان را در دنياي مد هم ثبت كردند. سازمان جهاني رنگ (پنتون)، رنگ زرد مينيون‌ها را به عنوان رنگ جديد پذيرفت و زرد مينيوني را به ۳۳۶ رنگ قبلي خود اضافه كرد. اين رنگ زرد كه از رنگ‌هاي تابستان امسال است در كارهاي طراحان هم زياد ديده مي‌شود.

ICUT

ايكات در اصفهان

ورود مینیون ها به دنیای مد

در ميان شركت‌هاي ايراني توليد لباس‌هاي مردانه، برند «ايكات» محبوبيت زيادي ميان آقايان جوان دارد. طرح‌هاي جديد و اسپرت اين برند باعث شده تا مورد توجه آقاياني قرار بگيرد كه به پوشيدن لباس‌هاي نيمه‌رسمي علاقه دارند. شركت ايكات به‌تازگي شعبه اصفهان خود را راه‌اندازي كرده و حالا آقايان اصفهاني هم مي‌توانند از پوشاك مردانه اين برند خريداري كنند. به‌روز بودن طرح‌هاي اين برند ايراني باعث شده تا مورد اقبال جواناني قرار بگيرد كه به‌روز پوشيدن را دوست دارند.

BURBERRY

خاص هديه بدهيد

ورود مینیون ها به دنیای مد

برند انگليسي بربري، این امكان را در اختيار مشتريان خود قرار داده كه مي‌توانند خاص‌ترين هديه را به دوستان خود بدهند. با اين سرويس شما مي‌توانيد يكي از شال‌هاي بربري كه از مجموعه ميراث اين برند هستند را هديه بدهيد درحالي‌كه اول اسم و فاميل فرد مورد نظر شما در پايين شال دوخته شده است. بربري قصد دارد به زودي اين سرويس را گسترش دهد؛ به‌طوري که براي ساير محصولات اين برند مثل كيف پول و. . . قابل استفاده باشد. پيش از اين، برندهاي ديگري مثل لويي ويتون امكان شخصي كردن محصولات خودشان را راه‌اندازي كرده بودند.

SAMSUNG

سامسونگ‌هاي طلاپوش

ورود مینیون ها به دنیای مد

شركت «لجند» پيوند‌دهنده دنياي تكنولوژي و مد است. اين شركت لوازم جانبي لوكس و متفاوتی براي تلفن‌هاي هوشمند، تب لت و. . . طراحي مي‌كند. جديدترين محصولات اين شركت براي گوشي جديد سامسونگ است كه فروش آن از حدود يك ماه پيش در بازار جهاني شروع شده است. شركت لجند به دارندگان گوشي سامسونگ ۶ S پيشنهاد مي‌كند صفحه پشت گوشي خودشان را به نمونه‌هاي طراحي اين شركت تغيير دهند. قاب‌هايي كه در آنها از طلاي ۲۴ عيار و پوست كروكوديل استفاد شده است؛ البته طرح، صفحه تراش‌خورده هندسي و. . . هم در اين مجموعه لوكس به چشم مي‌خورد.

fragamo

به ياد «ادري هيپورن»

ورود مینیون ها به دنیای مد

به تازگي «فراگامو» مجموعه كفش زنانه‌اي را روانه بازار كرده كه با الهام از كفش مخصوص باله طراحي شده و با همين نام شناخته مي‌شود. برند «سالوادور فاراگامو»، اولين بار نيست كه اين كفش را توليد مي‌كند، طراحي اول اين كفش‌ها به سال ۱۹۵۴ برمي‌‌گردد. در آن سال، فاراگامو اين كفش را براي آدري هيپورن طراحي كرد و حالا بعد از ۶۰ سال مجموعه‌اي متنوع از همين كفش را بازتوليد كرده است. در اين مجموعه از چرم براق ورني و پارچه‌هاي كتان براي توليد كفش‌هاي ظريف باله استفاده شده است. هر كفش هم براي خودش شعاري دارد: «زندگي با پياده‌روي زيباست» يا «هميشه خواسته‌ات را بگو» و... .

chanel bijou

انتخاب مدرن دوستان

ورود مینیون ها به دنیای مد

بخش طراحي و توليد جواهرات شنل، مجموعه جديدي را تدارك ديده كه با شروع تابستان در فروشگاه‌هاي اين برند فرانسوي عرضه خواهد شد. اين مجموعه كه فقط انگشتر و دستبند را شامل مي‌شود، طراحي ميني‌مال و مدرني دارد و مورد توجه كساني قرار مي‌گيرد كه به اين فضاي طراحي علاقه دارند. اين طرح‌ها بي‌شك مورد توجه مشتريان كلاسيك و قديمي شنل واقع نمي‌شود و سادگي اين مجموعه به دل‌شان نمي‌نشیند. انگشتر و دستبند جديد شنل با طلاي زرد و سفيد توليد شده است.

CHANEL

مرواريد نشان‌ها

ورود مینیون ها به دنیای مد

شركت فرانسوي شنل، سه سال است كه مجموعه‌اي را به نام بيژو طراحي مي‌كند. اين مجموعه هر سال شامل چند مدل عينك با زيورآلاتي مشابه است. عينك‌هاي امسال مجموعه بيژو شنل، عينك‌هاي كائوچويي هستند كه به صورت طبي و آفتابي توليد شده‌اند. در طراحي اين عينك‌ها از فريم‌هاي كائوچويي استفاده شده كه با مرواريد و صفحه‌هاي صدفي تزئين شده‌اند. دستبندهاي پهني با همين تزئينات هم كامل‌كننده اين ست هستند. فريم‌هاي اين مجموعه مستطيلي، بيضي و گربه‌اي هستند. از فيلتر رنگي خاكستري، مشكي و بنفش هم در توليد شيشه‌ نمونه‌هاي آفتابي عينك استفاده شده است.

MAC

يادبودي براي سیندرلا

ورود مینیون ها به دنیای مد

مديران شركت محصولات آرايشي مك معتقدند، سيندرلا ماندگارترين پرنسس دنياي والت‌ديسني است و به همين دليل مجموعه محصولات بهداشتي به نام اين شخصيت كارتوني طراحي و همراه با بهار ۲۰۱۵ روانه بازار كرده‌اند. محصولات اين برند هميشه با كاور مشكي عرضه مي‌شوند ولي اين مجموعه با الهام از لباس سيندرلا به رنگ آبي روشن است. در اين مجموعه سايه، رژلب جامد، رژلب مايع، ريمل، رژگونه و. . . وجود دارد اما همه اينها در رنگ‌هاي ملايم مثل صورتي روشن، بژ و گلبهي انتخاب شده‌اند.

MASHHAD LEATHER

چرم مشهد

ورود مینیون ها به دنیای مد

شركت چرم مشهد براي ارتباط صميمي‌تر و نزديك تر با خريداران محصولاتش، باشگاه مشتريان اين مركز را راه‌اندازي كرده است. افرادي كه از محصولات اين برند ايراني خريد كنند، به عضويت باشگاه در مي‌آيند و از امكاناتي مثل تخفيفات امتيازي، جوايز ويژه و... برخوردار مي‌شوند. شركت چرم مشهد يكي از قديمي‌ترين برندهاي ايراني است كه در حوزه توليدات چرم فعاليت مي‌كند.

ARMANI CASA

مدرن اما لوكس

ورود مینیون ها به دنیای مد

آرماني با مجموعه برندهاي خودش طرفداران زيادي ميان جوانان دارد به‌خصوص گروهي كه به ست‌هاي نيمه‌رسمي علاقه دارند، با محصولات آرماني ارتباط خوبي برقرار مي‌كنند. آرماني چند سالي است مبلمان خودش را با نام كازا توليد مي‌كند، مبلماني كه يك ويژگي منحصربه‌فرد دارد؛ طراحي ساده، مدرن و در عين حال لوكس بودن. جواناني كه به مبلمان بزرگ، حجيم، طلايي و پر نقش و نگار علاقه‌اي ندارند، مي‌توانند با محصولات اين برند صاحب خانه‌اي چشمگير شوند. در مجموعه ۲۰۱۵ كازا آرماني، مبلمان، تخت، ميزناهارخوري و. . . به چشم مي‌خورد كه با تركيب رنگ طلايي و بژ طراحي شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج