۲۱۸۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درخواست استرالیایی ها؛ تغییر نام آی پد

خریداران آی پد در استرالیا بعد از خرید محصول جدید اپل متوجه شدند برخلاف تبلیغاتی که درباره آی پد دیده یا شنیده بودند، نمی توانند از شبکه ۴G آن استفاده کنند.

درخواست استرالیایی ها؛ تغییر نام آی پد

هفت صبح: به نظر می رسد که کاربران استرالیایی به شدت با آی پد جدید دچار مشکل شده اند. خریداران آی پد در استرالیا بعد از خرید محصول جدید اپل متوجه شدند برخلاف تبلیغاتی که درباره آی پد دیده یا شنیده بودند، نمی توانند از شبکه 4G آن استفاده کنند. از همان زمان موج شکایات این کاربران بر سر شرکت اپل فرو ریخت و اپل هم با یک ایمیل به شکایات این کاربران پاسخ داد.

درخواست استرالیایی ها؛ تغییر نام آی پد

اپل در این ایمیل توضیح داد که آی پد جدید از شبکه LTE و همینطور Wimax استرالیا پشتیبانی نمی کند اما شبکه های ارتباطی پرسرعت دیگری مثل HSPA، +HSPA، و DC-HSDPA تحت پشتیانی آی پد جدید هستند. البته شرکت اپل به فرستادن این ایمیل بسنده نکرد و از تمام نمایندگی های فروش خود در استرالیا خواست درصورتی که کاربران مایل به پس دادن آی پد جدید بودند این محصول را از آنها پس بگیرند.

پس از آن اپل در تمام فروشگاه های خود (اپ استور) در استرالیا اعلامیه هایی نصب کرد که به خریداران در مورد سازگارنبودن آی پد جدید با شبکه ۴G هشدار می دهند. کاربران استرالیایی اما کوتاه نیامده اند و از شرکت اپل تقاضا کرده اند که نام آی پد جدید را تغییر دهند و از کلمه ۴G در تبلیغاتشان استفاده نکنند.

به نظر می رسد اپل دچار دردسر بزرگی شده است چراکه ممکن است سامانه های موجود در اپل با شبکه های پرسرعت کشورهای دیگری هم همخوانی نداشته باشد و اپل مجبور شود در کشورهای بسیاری محصولاتش را پس بگیرد. بزرگ ترین ترس این شرکت این است که این محصول در بریتانیا به مشکل برخورد کند چراکه پس گرفتن محصول در این کشور می تواند اپل را دچار ضرر بسیاری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج