۲۱۸۲۲۸
۱ نظر
۵۰۳۶
۱ نظر
۵۰۳۶
پ

مجری مشهور آمریکا، صاحب برند شد +عکس

الن دجنرس Ellen DeGeneres، مجری مشهور تلویزیونی آمریکا اخیراً از ثبت برند جدید خود به نام DE خبر داد که قرار است، در حوزه سبک زندگی در عرصه مد و لباس، محصولات و خدماتی را به جامعه مخاطبانش ارائه کند.

مجری مشهور آمریکا، صاحب برند شد +عکس
برترین ها - علی محمد آقازمانی: الن دجنرس، مجری مشهور تلویزیونی آمریکا، اخیراً اعلام کرد که برند اختصاصی خود به نام ED را بزودی عرضه می‌کند که در زمینه مد و لباس، خدماتی به جامعه مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

الن د جنرس Ellen DeGeneres، مجری مشهور تلویزیونی آمریکا اخیراً از ثبت برند جدید خود به نام ED خبر داد که قرار است، در حوزه سبک زندگی در عرصه مد و لباس، محصولات و خدماتی را به جامعه مخاطبانش ارائه کند. وی در سایت اینترنتی که به منظور ارائه محصولاتش راه اندازی کرده است، خبر از رونمایی محصولاتش در آینده نزدیک داد.

مجری مشهور آمریکا، صاحب برند شد +عکس

(صفحه ایندکس پرتال رسمی برند مد و لباس الن دجنرس)

به گزارش برترین ها؛ مجری برنامه TV Talk Show از ثبت این برند و خط مشاوره پوشاک یا clothing line برای مشاوره در زمینه مد و لباس به مخاطبانش در امریکا گفت و قرار است این خدمات تحت برند ای دی، برای مردان و زنان و حتی لوازم مربوط به حیوانات خانگی نیز که مورد علاقه خانم دجنرس هست، مشاوره‌ها و محصولاتی را معرفی کند. چند ماه پیش، آلن دجنرس در مراسم جایزه "انتخاب مردم" People's Choice Awards، از برنامه خود در زمینه صنعت مد خبر داد. وی معمولاً، شلوار سفید ساده، جلیقه خلبانی و یک پیراهن متعلق به برند سنت لارن Saint Laurent و کفش‌های اسنیکرزی از برند Pharell (همکار جدید شرکت مطرح آدیداس آلمان) بر تن دارد که از او، یک سبک جذاب و خلاقانه در برنامه‌های تلویزیونی شاد و پر مخاطبش، ایجاد کرده است.

مجری مشهور آمریکا، صاحب برند شد +عکس

(خبر راه اندازی برند الن دجنرس، مجری برنامه تی وی شو آمریکا)

افرادی چون Tory Burch و Chris Burch در راه اندازی این برد و سیستم مشاوره آینده وی، با خانم آلن همکاری داشته‌اند. محصولاتی که تحت برند خانم آلن دجنرس (ای دی) عرضه می‌شوند، از طریق پرتالی بزودی معرفی می‌شوند، اما اخیراً نمونه‌هایی از آن در سایت qvc.com به فروش رفته است. برند مشهور (Gap (gapinc.com نیز اخیراً اعلام کرد که از توسعه خدمات و محصولات برند ED حمایت خواهد کرد. شرکت گپ، برند خاصی به نام GapKids x ED را برای این همکاری معرفی کرده است که ترکیبی از نام برند گپ، و نام برند جدید خانم آلن دجنرس می‌باشد. گپ اعلام کرده است که این خدمات را از آگوست سال جاری رونمایی خواهد کرد و علاوه بر پرتالش، در چین، ژاپن، بریتانیا و کانادا نیز در فروشگاه‌هایش عرضه می‌کند. کف کیروان، مدیر برنامه‌های جهانی برند Gap اعلام کرده است که یکی از دلایل همکاری برند وی با برند خانم آلن دجنرس، معروفیت بین‌المللی این مجری مشهور می‌باشد که در فروش محصولات تأثیر گذار خواهد بود. الن د جنرس نیز از همکاری خود با برند Gap ابزار خوشحالی کرده است و امیدوار است، دختران بتوانند با استفاده از این برند مشترک، به علایق خود در زمینه‌های مختلف دست یابند.

مجری مشهور آمریکا، صاحب برند شد +عکس

(الن دجنرس در 7 استایل)

سایت برند جدید خانم دجنرس، در نشانی http://www.edbyellen.com قرار دارد. آلن دجنرس در صفحه اینستاگرامی که درباره این برند راه اندازی کرده است، زمان رونمایی از محصولات خود را ۳۰ جون (۵ روز دیگر) اعلام کرد. این صفحه در نشانی instagram.com/EDbyEllen قرار دارد. گفتنی است، صفحه اینستاگرام وی نیز با ۱۳ میلیون فالوور در آدرس:. instagram.com/theellenshow در دسترس می‌باشد.

مجری مشهور آمریکا، صاحب برند شد +عکس

(خبر اینستاگرامی راه اندازی brand ای دی در آینده نزدیک)

الن دجنرس، متولد ۱۹۵۸ میلادی در لوییزیانا آمریکا هست و کمدین، نویسنده و مجری مشهور در این کشور می‌باشد. وی، از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ ستارهٔ سریال کمدی موقعیت آلن بود و از سال ۲۰۰۳ تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامهٔ تاک شوی الن د ‌جنرس شو را به عهده دارد.

وی که در سال ۱۹۸۶ با حضور در برنامهٔ تونایت شو جانی کارسون مجری و کمدین مشهور آمریکایی، شناخته شد، به اجرای برنامه‌های استندآپ کمدی می‌پرداخت. آلن در سال ۲۰۰۳ صداپیشگی شخصیت دُوری در پویانمایی در جستجوی نمو را بر عهده گرفت که جایزه ساترن را از آن خود کرد، و این اولین باری بود که این جایزه به یک صداپیشهٔ زن تعلق می‌گرفت. او همچنین مجری جایزه اسکار در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ و جایزه امی Emmy award و گرمی Germy award بوده است. او برندهٔ سیزده جایزه امی برای برنامهٔ الن د ‌جنرس شو و چهارده جایزه برگزیده مردم است.

وی در سال ۲۰۱۰ در نقش یکی از داورانِ نهمین فصل برنامهٔ امریکن آیدل American Idol ظاهر شد. وی، اخیراً برندی را با نام خودش ثبت کرده است تا در دنیای مد بازان نیز، کسب و کاری برای خود دست و پا کند. گفتنی است خانم دجنرس، در مدتی که برنامه تاک شو خود را اجرا کرده است، میزبان شخصیت‌های معروفی از دنیای سیاست، علم و ورزش و هنر بوده است که باراک اوباما، ماریا کری، میشل اوباما، کریستیانو رونالدو و نیکول کیدمن، از بارزترین آن‌ها بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب كه چي؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج