جاباما
۲۱۸۳۷۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

گلکسی اس ۶ اول شد

گلکسی اس ۶ مدتی است که روانه کارزارِ گوشی‌های همراهِ هوشمند شده و در این مدت از آزمایش‌های زیادی سربلند بیرون آمده است، این بار نیز سرعت پرچمدار جدید سامسونگ در حین اجرای برنامه‌های روزمره در مقابل رقبا به آزمایش گذاشته شده است.

وب‌سایت فارنت: گلکسی اس ۶ مدتی است که روانه کارزارِ گوشی‌های همراهِ هوشمند شده و در این مدت از آزمایش‌های زیادی سربلند بیرون آمده است، این بار نیز سرعت پرچمدار جدید سامسونگ در حین اجرای برنامه‌های روزمره در مقابل رقبا به آزمایش گذاشته شده است.

گلکسی اس 6 اول شد

آزمایش‌های مختلفی بر روی گوشی‌ها انجام می‌شود تا سرعت آنها با یکدیگر مقایسه شود؛ اما در این آزمایش سعی بر این بوده تا سرعت گوشی نسبت به انجام کارهای روزمره نظیر باز کردن فایل پی‌دی‌اف، سرعت باز شدن اپلیکیشنِ دوربین عکاسی گوشی و اجرای بازی‌، مورد آزمایش قرار گرفته است. مشخصات گوشی‌هایی که شانه به شانه در این آزمایش‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

گلکسی اس 6 اول شد

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، گلکسی اس ۶ سامسونگ توانست در این آزمایش سربلند بیرون آید و در میان سرقبای سرسخت خود رتبه اول را از لحاظ سرعت از آن خود کند. در تصاویر زیر می‌توانید جداول هر کدام از این آزمایش‌ها را به صورت مستقل ببینید.

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

گلکسی اس 6 اول شد

ناگفته نماند گلکسی اس ۶ ضعیف‌ترین امتیازی که در این آزمون کسب کرد مربوط به آزمایش بنچ‌مارک ۳DMark Ice Storm Unlimited بود که در رتبه سوم پس از اچ‌تی‌سی وان ام ۹ و نکسوس ۶ قرار گرفت. پیشنهاد می‌کنیم به نتایج دقیق کسب شده در این آزمایش را در تصویر زیر بررسی کنید:

گلکسی اس 6 اول شد

جی ۴ ال‌جی در این آزمایش مقام دوم را از لحاظ سرعت عمل در اجرای برنامه‌های روزمره از آن خود کرد و آیفون ۶ در کنار اچ‌تی‌سی وان ام ۹ به همراه نکسوس ۶ و ZenFone ۲ ایسوس در مقام‌های بعدی این آزمایش قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داريوش

      فرمايش شما متين اما هر وقت سامسونگ در حد و اندازه اي شد كه در حين اجراي يك برنامه پيش پا افتاده و ساده هنگ نكرد و مجبور به خاموش و روشن كردن گوشي نشدين اونوقت به فكرش خطور كنه كه بخواد با ايفون رقابت كنه

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        شما احتمالا سامسونگ چینی خریدی ما که اس5 داریم یک سال هنوز ندیدم یک لگ کوچیک نشون بده از خودش چه برسه به هنگ! چیزی که میشنوی رو نگو لطفا چیزیو که دیدی و تجربه کردی رو بگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج