جاباما
۲۱۸۶۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت

در مسابقه‌ی عکاسی با موضوع آب و هوا که در آمریکا برگزار شده بود، بیش از ۲۰۰۰ عکس وارد رقابت شدند و در هر بخش افرادی به عنوان برنده اعلام شدند.

zoomit.ir - میعاد بافراست: در مسابقه‌ی عکاسی با موضوع آب و هوا که در آمریکا برگزار شده بود، بیش از ۲۰۰۰ عکس وارد رقابت شدند و در هر بخش افرادی به عنوان برنده اعلام شدند. در ادامه می‌توانید عکس‌های شگفت‌انگیزی که در این مسابقه برنده شده‌اند را مشاهده کنید. با زومیت همراه باشید.

طبیعت اطراف ما پر از زیبایی و شگفتی است؛ اما برخی از این زیبایی‌ها برای چند لحظه خود را برای ما نمایان می‌کنند و سپس محو می‌شوند. تنها راه ثبت این وقایع داشتن دوربین عکاسی در آن لحظه‌ی بخصوص و داشتن چشمانی تیزبین است؛ اما این شانس نصیب همگان نمی‌شود. در آمریکا مسابقه‌ی عکاسی با موضوع طبیعت و آب و هوا برگزار شده است که در ادامه بخشی از عکس‌های برگزیده‌ی این مسابقه را مشاهده می‌کنید.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
ابرهای در حال گذر از روی دریاچه‌ تاهو

ابرهای در حال گذر بر فراز دریاچه‌ی تاهو که توسط کریستوفر لبوا عکاسی شده‌اند، جایگاه سوم را در دسته‌ای عکس‌های گوشی‌های هوشمند را بدست آورد.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
بهار در قفس

بارانی که در اطراف گلی یخ زده سعی دارد بهار را به تعویق بیاندازد. مایک شلبی با این عکس جایگاه دوم عکس‌های گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
کوه‌های دودآلود

الیاه بوریس با گرفتن عکسی اعجاب‌انگیز از کوه‌های دودآلود، توانست جایگاه اول را در زمینه‌ی عکس‌های گوشی‌های هوشمند کسب کند.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
فناوری موجودات فضایی

جورف فیلیس از ایالت کولورادو عکسی از لوازم گروه تحقیق اتمسفریک گرفته است که حس سفینه‌های موجودات فضایی را منتقل می‌کند. این عکس لوح تقدیر بخش علم در حرکت را بدست آورده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
مغایرت خشک و سرد

عکس دیگری از جوزف فیلیپس در گروه تحقیق اتمسفریک که از ایستگاه آموندسون اسکات در قطب جنوب گرفته شده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
در حال کار

تجلی نور را در عکسی که توسط کریستوفر مورس گرفته شده مشاهده می‌کنید. این عکس مقام دوم را در بخش علم در حرکت بدست آورده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
زیبایی و فناوری

مایک زورگر از این صحنه‌ی زیبا عکس گرفته است. تلسکوپ گرین بنک در ویرجینیای غربی را مشاهده می‌کنید که توسط داوران مسابقه مقام اول را در گروه علم در حرکت کسب کرده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
آتش در آسمان

آتش بر فراز پارک ملی گلسیر که توسط ساشیکانت کینتلا عکاسی شده است، یکی از دو لوح تقدیر بخش اقلیم و آب و هوا را بدست آورد.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
زیبایی در عین سادگی

لوح تقدیر دوم در گروه آب و هوا به آلانا پترسون رسید که قطرات آب را بر روی یک برگ عکاسی کرده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
به همراه یک چتر

به همراه یک چتر عکسی است که توسط باب لارسون از ایالت آریزونا گرفته شده و توانسته مقام سوم را در بخش آب و هوا به نام خود ثبت کند. هیئت برگزار‌کنند‌ه‌ مسابقات در مورد این بخش می‌گویند:

همیشه ایمنی حرف اول را می‌زند؛ اما گاهی آب و هوا می‌تواند برای یک لحظه، صحنه‌های بی‌نظیری و خطرناکی بیافریند که بهترین موقعیت‌ها برای عکاسی هستند.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
زیبایی در آسمان

جایگاه دوم در بخش آب و هوا را کن ویلیام و عکسی که از کمان پروتون بر فراز دریاچه‌ی سوپریر گرفته است، کسب کردند.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
حمل و نقل در برف

عکسی با نام حمل و نقل در برف جایگاه اول در بخش آب و هوا را از آن خود کرده است. این عکس فردی در هیئت داوران را به شدت تحت‌تأثیر خود قرار داده بود.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
در هاله‌ای از ابهام

روبرت رالا این عکس سیاه و سفید را از مهی بر فراز اقیانوس در یک تابستان گرم گرفته است. این عکس در بخش حرفه‌ای لوح تقدیر کسب کرده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
جاده‌ی مسدود شده

برد گودارد که یک مهندس و عکاس حرفه‌ای است، هر سه مقام اول، دوم و سوم بخش حرفه‌ای را از آن خود کرده است. جاده‌ی مسدود عکسی گرفته شده توسط او است که مقام سوم را بدست آورده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
آواری از ابرها

طوفان ۶ جولای آمریکا بیش از یک گردباد تشکیل داده بود که گودارد توانسته عکسی از گردباد دوم را ثبت کند در حالی که خورشید در پشت او در حال غروب است و پایه‌ی گردباد را به رنگ نارنجی در آورده است.

عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت
نمایش قدرت

گودارد این عکس را در ماه مه سال ۲۰۱۴ میلادی پس از تعقیب طوفان به مدت سه تا چهار ساعت، گرفته است. در عکس ابری را می‌بینید که با رعد و برقی با زمین ارتباط برقرار کرده و در پشت این ابر ستارگان آسمان شب در حال درخشیدن هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج