۲۱۸۶۹۹
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

شغلی که تا یک میلیارد تومان درآمد دارد

در بین مشاغل پر درآمدی که در سطح شهر وجود دارد، بعضی مشاغل رایج نبوده ولی بسیار پر درآمد هستند. مشاور املاک از این دسته مشاغل محسوب می‌شود.

اقتصاد نیوز: در بین مشاغل پر درآمدی که در سطح شهر وجود دارد، بعضی مشاغل رایج نبوده ولی بسیار پر درآمد هستند. مشاور املاک از این دسته مشاغل محسوب می‌شود.

آن طور که برخی از مشاوران املاک می‌گویند این شغل در پنج منطقه‌ بالای تهران بسیار پر درآمد بوده و ساعت کاری این افراد از ساعت ۹ صبح تا یک ظهر و از چهار بعد از ظهر تا هشت شب است و این افراد اغلب به صورت پورسانتی کار می‌کنند.

یکی از مدیران مشاور املاک منطقه ۱ می‌گوید: این بنگاه با ۱۷۰ متر زیر بنا، ۱۷ مشاور دارد و برای پنج مشاور دیگر آگهی استخدام داده است. این در حالی است که کمترین پورسانت پرداختی به مشاوران یک میلیون تومان بوده و بیشترین ۶۰ میلیون تومان در یک ماه بوده است.

یکی دیگر از فعالان این صنف می‌گوید که تنها سه سال سابقه کار در منطقه ۲ دارد و در این مدت درصدهای بالای پورسانت به مشاوران بنگاه خود پرداخت کرده است.

وی ادامه می‌دهد: تا یک میلیارد تومان هم به مشاور خود در یک ماه پورسانت داده‌ام. چرا که او توانسته بود یک برج را به فروش برساند و در عین حال مشاورانی هم بوده‌اند که هیچ دریافتی‌ای در ماه نداشته‌اند.

در این میان یکی دیگر از مشاوران املاک در منطقه ۴ عنوان می‌کند که به مشاوران خود ۵۰۰ هزار تومان حقوق ثابت و بابت هر اجاره ۱۰۰ هزار تومان و هر خرید و فروش ۲۰۰ هزار تومان پورسانت پرداخت می‌کند.

با این حال یکی از مشاوران املاک یادآور می‌شود با وجود اینکه در نگاه اول به نظر می‌رسد این مشاوران در ماه دریافتی بسیار بالایی دارند اما این شغل شامل بیمه و هیچ‌ یک از قوانین استخدام وزارت کار نمی‌شود و بیشتر این افراد تنها به صورت پورسانتی و دستمزد ماهانه کار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      گزارش بدون هیچ گونه دقت تدوین شده است به زبان عامیانه یک گزارش آبکی است .

    • بدون نام

      بیچاره مستاجرا واونایی که بابدبختی وام مسکن میگیرن تا یه آپارتمان 40 متری بخرن . حالا این وسط چقدر سود داره برای املاکی ها خدا داند.

    • بدون نام

      واسه همینه که تعداد املاکی ها بیشتر از سایر مغازه هاست

    • بدون نام

      بی خود نیست همه جا عین قارچ بنگاه املاک سبز شده.

    • بدون نام

      شایعه نکنید مشاور املاکی که میلیارد درامد دارد میلیارد هم سرمایه دارد ولی مشاور املاکی هم هست که صادقانه کار میکند واز راه حلال درامد کسب می کند

      پاسخ ها

      • زیبا

        حلال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من بعید میدونم این پولا حلال باشه چون دارند با زبون چربشون معامله رو جوش میدن و خودشون هم میدونند که این ملک اینقدر نمی ارزه ولی اینکارو میکنند تا به وعده ای که پشت پرده بهشون داده شده عمل کنند و پول کلان به جیب بزنند ....اونا که دلشون واسه مردم نمیسوزه

    • بدون نام

      زبون چرب هم نعمته

    • بدون نام

      صدای دهل از دور خوش است

    • بدون نام

      از املاکیها و هر چی دلاله متنفرم.

    • راستگو

      دراینکه بنگاههای مسکن بدون زحمت ازدرآمد سرشاری برخوردارهستند تردیدی نیست واین درحالی است که سرمایه شان یک مغازه چندمتری البته بعضی بززگترو مجهزبه چند تلفن وداشتن دکوراسیون مناسب ، ولی درهرحال کسب پرمنفعت وکم زحمتی است بی جهت نیست که دلالی درشرع اسلام ازمشاغل مکروح اعلام شده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج