۲۱۸۸۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بهترین سازندگان خودروهای سبز ۲۰۱۵

نیوزویک با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری نایت و HIP اقدام به بررسی ۵۰۰ شرکت سازنده خودرو در جهان کرده و در این تحقیق به مقایسه کیفیت بهترین تولیدکننده خودروهای سبز از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ کرده است.

وب‌سایت بازارخبر: نیوزویک با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری نایت و HIP اقدام به بررسی ۵۰۰ شرکت سازنده خودرو در جهان کرده و در این تحقیق به مقایسه کیفیت بهترین تولیدکننده خودروهای سبز از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ کرده است.

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

برای خرید یک خودروی سبز و زیست‌محیطی باید به اهداف تولیدکننده و سبز و زیست‌محیطی باید به تولیدکننده و سازنده آن نیز توجه کرد؛ اینکه سازندگان خودروهای سبز تا چه اندازه به اثرات مخرب سوخت‌های فسیلی در محیط‌زیست توجه دارند؟ سازندگان این خودروها تا چه به دیدگاه مصرف‌کننده اهمیت می‌دهند؛ از سوی دیگر بهره‌وری انرژی این خودروها، میزان تولید کربن، سطح تولید گازهای گلخانه‌ای، و...تا چقدر است و چه نمرهٔ دریافت می‌کند.

نیوزویک با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری نایت و HIP اقدام به بررسی ۵۰۰ شرکت سازنده خودرو در جهان کرده و در این تحقیق به مقایسه کیفیت بهترین تولیدکننده خودروهای سبز از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ کرده است.

در اینجا ۱۰ مورد از بهترین سازندگان خودروهای سبز در سال ۲۰۱۵ آمده است.


بی ام و

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

زمانی که بی ام و مدل الکتریکی (i) را به بازار آورد، راه خود را به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان خودروهای سبز پیش گرفت. بی ام و امتیاز استثنایی را در بهره‌وری سوخت، کنترل گازهای گلخانه‌ای و مصرف انرژی به‌عنوان یک خودروساز به دست آورد. بهترین مدل زیست‌محیطی بی ام و (i۳) است. این در حالی بود که گروه تسلا در بررسی ۵۰۰ خودروساز برتر جهان، جایگاه ۴۳۱ را آورد که بسیار کمتر از بی ام و بود.

تویوتا

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

دلیلی ندارد به را اطلاع از خودروهای سبز تویوتا، بررسی‌های گسترده انجام داد. خودروهای سبز این شرکت امتحان خود را پس داده‌اند. در میان نمونه‌های کارآمد آن‌که بازار جهانی را تحت تأثیر قرار داده می‌توان به هیبرید پریوس اشاره کرد. این مدل انقلابی در خودروهای سوخت هیدروژنی بود. تویوتا درزمینهٔ ساخت خودروهای سبز بسیار موفق بوده ست. در بررسی‌های انجام‌شده این شرکت رتبه ۳۵ را از میان ۵۰۰ خودروساز برتر جهان به خود اختصاص داده و جایگاه دوم بهترین تولیدکننده خودروی سبز را دارد.

دایملر AG

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

شاید فکر کنید حضور سدانهای کلاس اس مرسدس، دیگر جایی برای سدانهای سبز و هوشمند باقی نگذارد ولی دایملر در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. خودروهای هوشمند و سبز این شرکت با نمرات عالی درزمینهٔ کاهش انتشار کربن و بهره‌وری قبول‌شده‌اند. شما به‌راحتی می‌توانید پلاگین‌های کلاس سی، کلاس اس و GLE را با کلاس بی مقایسه کنید. دایملر در رتبه سنجی نیوزویک جایگاه سوم و در بررسی ۵۰۰ خودروساز برتر جهان رتبه ۷۳ را دارد.

نیسان

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

نیسان ازنظر تولید خودروهای سبز و همچنین کم‌مصرف در جایگاه چهارم قرار دارد. این برند بهترین فروش خودروهای سبز را در مقایسه با بقیه داشته است. نیسان در بررسی ۵۰۰ خودروساز برتر مقام ۱۵۲ جهان را دارد.

فورد

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

فورد بهترین بهره‌وری را با مدل‌های هیبرید C-Max و فیوژن انرژی داشته است. او با فوکوس مشعل سبز را به جاده‌ها آورده و رکورد بیشترین صرفه‌جویی را به خودروهای خود اختصاص داده است. در رتبه سنجی ۵۰۰ تولیدکننده برتر جهان، فورد در جایگاه ۱۷۸ قرار دارد و در رتبه سنجی خودروسازان سبز نیوزویک جایگاه پنج را از آن خود کرده است.

فولکس واگن

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

با معرفی VW e-Golf این برند خالص‌ترین خودروی الکتریکی را به جاده آورد و رتبه پنج را در معرفی باصرفه‌ترین خودرو از آن خود کرد. ولکس واگن جایگاه ۱۹۰ را در میان ۵۰۰ شرکت خودروساز جهان دارد.

سوبارو

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

سوبارو در کاهش مصرف سوخت و بهره‌وری آن بسیار عالی عمل کرده است. مدل‌های سوبارو در تولید کربن امتیاز صفر گرفت و جایگاه ۲۳۴ را از میان ۵۰۰ خودروساز بزرگ جهان از آن خود کرد. سوبارو جایگاه هفتم بهترین تولیدکننده خودروی سبز را دارد.

جنرال موتورز

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

شاید دود سیاهی که از اگزوز مدل‌های کامارو خارج می‌شود، دقت کرده باشید ولی جنرال موتورز دستی در ساخت خودروهای سبزی همچون مالیبو نیز دارد. به‌عنوان یک شرکت بزرگ جی‌ام در حال حاضر درزمینهٔ بهره‌وری انرژی و کاهش کربن موفق عمل کرده است. نیوزویک جایگاه هشتم بهترین تولیدکننده خودروی سبز را به این گروه داده است. جی‌ام رتبه ۲۸۹ را در میان بهترین خودروسازان جهان دارد.

هیوندای

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

هیوندای-شامل کیا- جهش بزرگی در صف سازندگان خودروهای سبز داشته است. پس از ورود هیوندای سوناتا، مصرف‌کنندگان توجه بیشتری به مدل‌های الکتریکی آن کردند. این گروه خودروساز به‌خوبی معایب خاص درزمینهٔ مصرف انرژی و تولید کربن را کنترل کرد و جایگاه ۳۰۶ بهترین خودروساز جهان را از آن خود کرد.

هوندا

بهترین سازندگان خودروهای سبز 2015

گروه ژاپنی هوندا از پیشگامان خودروهای هیدروژنی در جهان است. هوندا دومین سازنده خودروهای کم‌مصرف در جهان نیز است و در جدیدترین مدل‌ها میزان انتشار کربن به حداقل رسیده است. در فهرست برترین خودروهای سبز هوندا جایگاه دهم را دارد و در فهرست ۵۰۰ خودروساز برتر جهان رتبه ۳۱۶ را به دست آورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      دوسشون دارم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج