۲۱۸۹۸۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

چند هنرمند به شما پیشنهاد می‌دهند در ماه رمضان و با شروع تابستان چطور اوقات فراغت‌تان را پر كنید؟

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری: تابستان امسال كه با روزهای خاطره‌انگیز ماه رمضان گره خورده است، فرصت خوبی برای سر زدن به پاتوق‌های شبانه مانند رستوران‌ها و سینماهاست كه تا سحر پر از رفت و آمد و سر و صداست. پس اگر برای پر كردن روزهای طولانی رمضان دنبال پیشنهادهای خوبی می‌گردید، بد نیست در ساعت‌هایی از روز كه پای تماشای سریال‌های پربیننده نیستید به پیشنهاد هنرمندان كتاب بخوانید و از جاهای ندیده، دیدن كنید.

مژده لواسانی (مجری تلویزیون)

خواندن دعای‌های انرژی‌بخش

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

چه اهل روزه گرفتن باشید و چه نباشید فضای ماه رمضان به گونه‌ای است كه همه را غرق خود می‌كند؛ از رستوران‌ها و مراكز خرید بسته شهر گرفته تا مراسم‌های معنوی و پررونق شبكه‌های سیما. اما اگر روزه می‌گیرید و این ساعت‌های طولانی تا افطار امان‌تان را بریده است، بهتر است برای گذراندن این روزهای طولانی سرگرم شوید. یكی از راه‌هایی كه روزه‌داری و تحمل گرسنگی و گرما را آسان می‌كند، پیشنهاد مژده لواسانی، مجری محبوب كافه سوال است.

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

او پیشنهاد می‌دهد تا می‌توانید در این روزها و شب‌ها دعاهای مخصوص ماه مبارك رمضان را بخوانید تا به جز آرامش، كمتر متوجه گذر زمان شوید. مژده لواسانی درباره پیشنهاد خود این‌گونه می‌گوید: «من از قدیم روزه‌داری‌ام را با خواندن دعا و سوره‌های بلند قرآن می‌گذراندم اما چند سالی است كه مطالعه كتاب‌های نویسنده بزرگ، سیدمهدی شجاعی درباره شخصیت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) هم به برنامه‌هایم اضافه شده است. من این كتاب‌ها را بارها خوانده‌ام اما هنوز هم كه هنوز است رمضانم را با آنها سر می‌كنم.»

دانیال حكیمی (بازیگر)

افطار در برج

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

در روزهای خاطره‌انگیز ماه رمضان كه رستوران‌های شهر تا سحر در حال پذیرایی از ‌مهمانان خود هستند، شهر حال و هوای زنده و دوست‌داشتنی به خود می‌گیرد. اگر شما هم جزو شب‌گردان شب‌های دوست‌داشتنی ماه رمضان هستید، بد نیست گشت‌وگذارتان را از ساعت‌های نزدیك به افطار با خوردن افطار و گردش‌های بعد از آن آغاز كنید.

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

دانیال حكیمی كه به گفته خودش خاطرات زیادی از ماه رمضان دارد، چند سالی است كه برای افطار با خانواده یا دوستانش رستوران‌های دنج و دوست‌داشتنی برج میلاد را انتخاب می‌كند. او درباره انتخاب خود این‌طور توضیح می‌دهد: «ماه رمضان بوی خاطره‌های‌مان را می‌دهد؛ آن قدر كه من هر سال با شروع این ماه برای گذشته و خاطره‌هایم دلتنگی عجیبی را احساس می‌كنم. اما در سال‌های اخیر چند روز از این ماه را برای افطارهای دورهمی و در هیاهوی مردم با فرزندانم به برج میلاد می‌روم و برنامه‌های ویژه‌ای در این ماه تدارك می‌بینم. پیشنهاد می‌كنم حتما یك شب از این ماه را برای خوردن افطار و چرخ زدن در بازارچه‌های سنتی و فضای باز زیبای آن انتخاب كنید.»

جواد عزتی (بازیگر)

برای طرفداران سریال‌های رمضان

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

نشستن پای سفره افطار و بالا و پایین كردن كانال‌های تلویزیون برای از دست ندادن سریال‌های پربیننده ماه رمضان و داستان‌های پرمخاطبش نوستالژی دارد. امسال هم كه سریال‌های متنوعی در حال پخش از شبكه‌های مختلف است، همان اتفاق دوست‌داشتنی و تكراری در حال وقوع است.

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

جواد عزتی كه از ماه‌ها قبل مشغول بازی در یكی از همین سریال‌های مناسبتی بود برای پیشنهاد این شماره تماشای یكی از همین سریال‌ها را در نظر گرفته و می‌گوید: «شاید خیلی‌ها سریال «دردسرهای عظیم ۱» كه سال گذشته از شبكه سه پخش می‌شد را دیده یا تكرار آن را از شبكه‌های مختلف تماشا كرده باشند اما این بار كه فصل دوم از این سریال ساخته شده و برای ماه رمضان پخش می‌شود، پیشنهاد می‌كنم داستان متفاوت «دردسرهای عظیم ۲» را حتما تماشا كنند چون استقبال از فصل اول آن ما را برای ساخت قسمت دوم مصمم كرد و از نظر من نتیجه تلاش جمعی ما سریال خوبی از آب درآمده است.»

صبا راد (مجری تلویزیون)

طعم خوش موسیقی

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

همه ما هزاران هزار قطعه آهنگ گوش كرده و نكرده در پوشه‌های خاك‌خورده رایانه‌های شخصی‌مان تلنبار كرده‌ایم كه گاهی تنها از سر عادت یا حتی بی‌حوصلگی با دكمه پلی همه آنها را مرور می‌كنیم و ساعت‌ها به یك نقطه خیره می‌شویم. با اینكه شاید تكرار دوباره تمام آنها را دوست داریم اما پیشنهاد یك دوست آن هم از نوع هنرمندش شاید شنیدن هر آلبومی را دلچسب‌تر كند.

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

صبا راد كه او را هر روز در قاب تلویزیون با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» می‌بینیم از تجربه دلنشین ماه‌ها سر كردن با آلبوم ماه و ماهی حجت اشرف‌زاده می‌گوید: «شاید اولین چیزی كه بعد از درخواست شما برای پیشنهاد به ذهنم آمد، گوش دادن به همین آلبوم شنیدنی است كه من خاطرات زیادی با آن دارم به‌ویژه قطعه پرشور ماه و ماهی كه شاید هزار بار گوش كرده‌ام و هنوز هم شوق همان بار اول را برای شنیدنش دارم.‌ این پیشنهاد كوچك اما خاطره‌ساز را از من بپذیرید تا شاید ما هم سهمی در لحظه‌های شیرین شما داشته باشیم.»

نیلوفر لاری‌پور (ترانه سرا)

شعرخوانی در خلوت

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

همان اندازه كه خواندن رمان‌های بلند از نویسنده‌های مشهور لذت‌بخش است، روخوانی از كتاب‌های شعر شاعران جوان و خوش‌فكر هم یك عصر گرم و آرام را دلچسب می‌كند. اگر تا به حال تجربه خواندن شعرهای بلند و نو را با در دست گرفتن كتاب‌های شعر شاعران آن نداشته‌اید به پیشنهاد نیلوفر لاری‌پور حتما فكر كنید.

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

این شاعر خوشنام كه خودش از سال‌ها قبل كتاب‌های شعر متنوعی را به چاپ رسانده است برای روزهای گرم تیرماه پیشنهاد ویژه‌ای دارد: «من همیشه كتاب‌های شعر همكارانم را همراه دارم و گاهی بلندبلند از روی آن بارها برای خودم می‌خوانم و اگر بخواهم یكی از محبوب‌ترین كتاب‌های شعری كه خوانده‌ام را پیشنهاد كنم كتاب‌های شعر سیدمهدی فرجی است. تا جایی كه حضور ذهن دارم تا امروز چهار كتاب شعر از او به چاپ رسیده كه به جرات هر كدام آنها خواندنی است و كلام و نگاه متفاوت او در شعر لحظه‌های خوبی را برای هر كس رقم می‌زند. اگر اهل مطالعه هستید و دنبال یك پیشنهاد خوب، معطل نكنید.»

پویا امینی (بازیگر)

سفر به عروس خلیج فارس

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

شروع تابستان مساوی است با بستن بار و بندیل سفر و زدن به جاده‌های پر رفت و آمد شهرهای شمال و جنوب كشور. اما امسال به مناسبت همزمانی شروع تابستان و ماه رمضان می توانید برای ماه دوم تابستان از همین حالا برنامه ریزی کنید با وجود اینكه جزیره‌های خوش‌آب و رنگ جنوب كشور در روزهای گرم تابستان با جشنواره‌های بزرگ و هیجان‌انگیز هر كسی را وسوسه می‌كند اما ما به پیشنهاد هنرمندان سر زدن به شهرهای بكر و بومی جنوب كشور را برای تابستان امسال شما توصیه می‌كنیم.

پیشنهادهای ماه رمضانی هنرمندان معروف

پویا امینی می‌گوید: «همین چند ماه پیش یعنی اسفندماه بود كه همراه خانواده به جنوب سفر كرده‌ایم. این چندمین‌بار بود كه شهرها و جزیره‌های جنوب را برای سفر انتخاب می‌كردم اما این بار سفری عالی را تجربه كردیم. ما به شهر وفا در بندرعباس رفتیم كه طبیعت زیبا و مردمان بومی و بامعرفتش انگشت به دهان‌مان كرد. آنجا همه‌چیز مانند قصه‌ها بكر و دست‌نخورده است پس سفر به عروس جنوب را فراموش نكنید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهديه

      شكمشون سيره نشستند و تز مي دهند
      آخه برج ميلاد
      عروس خليج فارس
      شعر خوني

    • بدون نام

      وضع اقتصادی خیلی خراب،هزینه ها واقعا کمر شکنن
      قبوووووووول
      اما دیگه خیلی شلوغ نکنین
      وقتی نظرارو میخونم میبینم 95% مردم ادعا میکنن گشنن
      به نون شب محتاجن
      بده به خدا اینقدر اغراق میکنین

    • سمی

      با شعرخوانی موافقم ولی بقیه اش هزینه اضافه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج