۲۱۹۰۵۱
۱ نظر
۵۱۰۸
۱ نظر
۵۱۰۸
پ

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس

دنیای افراد معروف و سلبریتی، دنیای عجیب است که هر رفتاری در سبک زندگیان ها، سوژه رسانه‌ها در دنیا می‌شود و آن ها را مرتباً در صدر خروجی‌های خبری جهان قرار می‌دهد. این بار، نوبت مایلی سایرس است.

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس
برترین ها: نشریه نیوزلند هرالد، ساعاتی پیش اعلام کرد، مایلی سایرس Miley Cyrus، برترین گیاه خوار معروف سال ۲۰۱۵ شد. این عنوانی است که موسسه PETA، اخیراً به خانم مایلی سایرس، بازیگر، خواننده و ترانه سرای شهیر و جوان آمریکایی داده است. عنوان برترین چهره گیاه خوار معروف دنیا PETA 's Vegetarian Celebrity of ۲۰۱۵ که توسط این موسسه به خانم مایلی داده شده است، به دلیل فعالیت‌های وی در حمایت از حقوق حیوانات و رژیم غذایی بدون گوشت وی در سال‌های اخیر می‌باشد که با تحسین فعالان صنعت مد و هنر غرب مواجه شد.

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس

موسسه پتا در اطلاعیه ای که بر روی پرتال خود منتشر کرده است و با بازتاب گسترده ای در رسانه‌های مد و سبک زندگی جهان داشته است، دلیل انتخاب خانم مایلی سایروس به این عنوان را، آهنگ جانسوز وی درباره ماهی‌های بادکنکی beloved blowfish و حمایت ایشان از حقوق حیوانات و پرهیز از خوردن گوشت حیوانات و علاقمندی به گیاه خواری اعلام کرده است. در این بیانیه ذکر شده است که موسسه پتا، خانم مایلی سایروس را تنها یک گیاه خوار معروف نمی‌داند. بلکه او را معروف‌ترین گیاهخوار مدل جهان در سال ۲۰۱۵ می‌داند. سبک زندگی بدون گوشت free-meat lifestyle این خواننده، با شهرت جهانی همراه شده است.

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس

(ایندکس صفحه معرفی برترین مدل گیاهخوار جهان در سال 2015 توسط موسسه پتا)

مایلی سایروس در اینستاگرام خود که میلیون‌ها فالوور دارد، بعضاً به انتشار تصاویر رژیم‌های غذایی خود و هم چنین تصاویر مربوط به ظرف غذای مملو از محصولات غذایی گیاهی می‌پردازد و از مخاطبانش درخواست می‌کند تا حتی الامکان از خوردن گوشت حیوانات که سبب مرگ بیش‌تران ها می‌شود، پرهیز کنند.

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس

(تصویر پست اینستاگرامی مایلی سایروس درباره پرهیز از خوردن غذای گوشتی که با 197 هزار لایک همراه شد)

موسسه حمایت اخلاقی از حقوق حیوانات Ethical Treatment of Animals (PETA)، یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات در جهان است که بیش از ۳ میلیون عضو دارد. این سازمان در نشانی.peta.org فعالیت دارد و برای حمایت از حقوق حیوانات و ترویج گیاه خواری در دنیا، برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند. یکی از برنامه‌های سالانه این سازمان، انتخاب برترین چهره مشهور دنیا در عالم هنر و موسیقی است که برای حمایت از حیوانات، کارهای شایسته ای انجام داده است. امسال، مایلی سایروس به عنوان برترین چهره مشهور گیاه خوار دنیا انتخاب شد.

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس

(ایندکس سازمان پتا)

شعار این سازمانان است که حیوانات، متعلق به انسان‌ها نیستند و برای خوردن، پوشیدن، تفریح کردن و حتی بد رفتاری کردن، راه‌های دیگری باید انسان برگزینند!

مایلی سایروس، بخاطر نوشتن ترانه خود درباره گیاهخواری، با استقبال گسترده ای در میان طرفدارانش و حامیان حقوق حیوانات مواجه شد. وی در بخش‌هایی از ترانه خود می‌نویسد:

On Saturday night we all went out to eat/But I can never decide so someone chose sushi

I got soup and I ordered rice

But watching my friends eat my friend ruined my appetite

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس

صفحه اینستاگرام خانم سایروس در نشانی instagram.com/mileycyrus در دسترس است و ۲۳ میلیون فاوور در اختیار دارد. وی تا کنون ۳۶۳۰ پست در داخل صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که این صفحه را در زمره ۱۰۰ صفحه پر مخاطب در شبکه ۳۰۰ میلیونی اینستاگرام قرار داده است. توییتر وی نیز، twitter.com/mileycyrus می‌باشد و صدها هزار مخاطب در اختیار دارد.

افتخاری عجیب برای خواننده گیاه خوار +عکس

(تصویری از صفحه اینستاگرام خانم مایلی سایروس)

گفتنی است، مایلی رِی سایِرس، هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است. او پس از بازی در نقش مایلی استوارت/هانا مونتانا∗ در سریالی به نام هانا مونتانا∗ از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت رسید. مایلی پس از آغاز هانا مونتانا در مارس ۲۰۰۶ بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و به وجد آمد. به دنبال موفقیت‌های این برنامه تلویزیونی، در اکتبر ۲۰۰۶ یک سی دی شامل ۸ ترک که توسط مایلی سروده شده و مربوط به ترانه‌های این سریال می‌شد به بازار عرضه شد. او در دسامبر ۲۰۰۷ رتبهٔ هفدهم در رده بندی مربوط به ۲۰ پردرآمدترین تازه کاران∗ زیر ۲۵ سال را با درآمد سالیانه بالغ بر ۳/۵ میلیون دلار آمریکا به خود اختصاص داد.

مایلی، در سال ۲۰۰۸ در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۰۸ از مجلهٔ تایم قرار گرفت. مجلهٔ فوربز او را در لیست ۱۰۰ هنرمندی که درآمدی بیش از ۲۵ میلیون دلار آمریکا را دارند به عنوان سی و پنجمین نفر نیز انتخاب کرده است.

اگر دنبال راه‌هایی برای کنار گذاشتن خوردن گوشت و افزایش میزان زیبایی و سلامت خود هستید، در ۲ دقیقه ویدئو زیر را مشاهده کنید


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahdi

      من فعلا شرایطشو ندارم(غذای دانشگاه و...) ولی روزی واقعا خوردن مرغ و اندک ماهی ای ک گاهی میخورم رو میزارم کنار!

      گوشت هم اصن ندیدم تا حالا از بس ارزونه :l

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج