۲۱۹۴۶۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تصاویر پورشه‌های برقی سال ۲۰۳۵

در کم تر از ۲۰ سال آینده، بسیاری از خودروهای امروزی، یا بدون راننده خواهند شد تا به صورت برقی (هیبریدی) و بدون بنزین حرکت خواهند کرد. نمونه طراحی شده برای پورشه‌های برقی سال ۲۰۳۵ را مشاهده کنید.

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035
برترین ها: گیلسون پارک، از طراحان مطرح خودرو، نمونه‌هایی از طرح‌های خارق العاده خود را که به پورشه‌های برقی بیست سال آینده مرتبط است، منتشر کرد. در این طرح‌های اولیه، موتور پیشرفته برقی و بدنه آیرودینامیکی جالب پورشه‌های آینده که بیش تر برای مسابقات اتومبیل رانی مناسب است، جلب توجه می‌کند.

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

رقابت‌های اتومبیل رانی ورزشی موسوم به LMP۱، از خودروهای هیبریدی در دهه‌های آینده استفاده خواهند کرد. (Le Mans Prototype (LMP، نوعی از مدل‌های ورزشی خودروهای مسابقه ای است که در مسابقات استقامتی لمان که ۲۴ ساعت به طور می‌انجامد، استفاده می‌شوند. این کلاس LMP۱، کلاسی از خودروها است که کمپانی‌های زیر مجموعه فولکس واگن یعنی پورشه و آئودی در آن به رقابت می‌پردازند. جیلسونگ پارک کره ای‌، طرح‌های اولیه پورشه‌هایی که احتمال می‌رود در دو دهه آینده مورد استفاده قرار بگیرند را ارائه کرده است که جالب توجه می‌باشد.

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

(نمایی از سیستم سوخت و رانش طرح پیشنهادی برای پورشه 2035)

این طراح خودرو، از مفهوم پورشه برقی لمان ۲۰۳۵ (Porsche Electric Le Mans ۲۰۳۵) استفاده کرده است تا این پیام را به علاقمندان پورشه منتقل کند که چطور مسابقه دهندگان سر سخت اتومبیلرانی ورزشی، باید به آینده نگاه کنند و نباید شک داشته باشند که خودروهای آینده نیز، بدنه ای آیرودینامیکی و صیقلی شکل خواهند داشت.

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

(3 نوع طرح پیشنهادی برای پورشه 2035- Le Mans-Manual-Autonomous Modes)

در مقایسه با نمونه‌های امروزی Le Mans، ویژگی‌هایی که در طرح‌های خود ارائه کرده است، سیال و بدون خطوط متقاطع در طراحی بدنه خودرو می‌باشد، اگر چه این فقط یک طراحی اولیه برای خودرو می‌باشد. پورشه ۲۰۳۵، با یک موتور پیشران برقی تصور شده و همچنین با یک باطری قابل تعویض، که می‌توان آن را به سرعت در طی مسابقات LMP۱ تغییر داد. به جای موتورهای الکتریکی سنتی، این خودرو از چهار توربین هوای مجزا نیز بهره می‌برد که نه تنها باعث چرخیدن چرخ‌ها می‌شود، بلکه نیروی رانش خوبی را برای افزایش قدرت و سرعت پورشه فراهم می‌کند.

تصاویر از طرح‌های پورشه ۲۰۳۵

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

یک پک باتری قابل تعویض برای این سوپر ماشین قدرتمند در نظر گرفته شده که رانندگی بی‌وقفه در روز و شب را میسر می‌کند. چراغ جلو لیزری، بادشکن‌های فعال و شیشه‌های هوشمند دیگر ویژگی‌های این سوپرماشین می‌باشند. برای اطلاعات بیش تر درباره طراح ای پیشنهادی اولیه برای پورشه ۲۰۳۵، ویدئو را ملاحظه کنید



اگر می‌خواهید تفاوت مسابقات اتومبیلرانی LMP۱ و مسابقات اتومبیلرانی مشهور فرمول ۱ را درک کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را در چند دقیقه مشاهده کنید.



مسابقات ۲۴ ساعته لمان یکی از قدیمی‌ترین مسابقات اتومبیلرانی است که از سال ۱۹۲۳، هر ساله در شهر لمان فرانسه برگزار و به عنوان یکی از مسابقات اتومبیلرانی نامدار در سراسر دنیا شناخته می‌شود؛ این مسابقات معمولاً با نام "گرند پری استقامت" نامیده می‌شود که در آن تیم‌های شرکت کننده باید سرعت را با توانایی خودروی خود برای حرکت به مدت ۲۴ ساعت، بدون آسیب مکانیکی و آسیب به قسمت‌های بخش‌های مورد استفاده آن همانند سوخت، تایر و ترمز متعادل کنند.

استقامت رانندگان نیز، در این مسابقات مورد آزمایش قرار می‌گیرد، به این دلیل که آن‌ها باید بیش از دو ساعت را پشت فرمان تا رسیدن به تعمیرگاه و تعویض شدن با راننده دیگر سپری کنند؛ سپس رانندگان بعد از صرف غذا و کمی استراحت به مسابقه بازمی‌گردند؛ طبق قوانین حاکم بر این مسابقات، سه راننده می‌توانند در هر رقابت در یک خودرو با یکدیگر شریک شوند.

این مسابقات توسط (Automobile Club de l'Ouest (www.autoclub.fr و در Circuit de la Sarthe سازماندهی شده است.


تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

(تصویر ایندکس سایت باشگاه اتومبیلرانی l'Ouest)

این رقابت‌ها، یک دور مسابقه متشکل از جاده‌های عمومی محدود شده است و کارشناسان این مسابقات هم خودرو و هم راننده را مورد آزمایش قرار می‌دهند: توانایی آن‌ها در سرعت و دوام رانندگان در یک دور مسابقات به مدت ۲۴ ساعت. تیم‌های شرکت کننده در دسته‌هایی از یک کلاس خودرویی با یکدیگر رقابت می‌کنند و به دنبال کسب بهترین نتیجه در آن کلاس هستند؛ خودروهایی که در گذشته در مسابقات Grand Prix استفاده می‌شد، اکنون به عموم با نام خودروهای اسپرت فروخته می‌شوند؛ در طول زمان، این خودروها تکامل یافتند و اکنون در دو کلاس ساخته می‌شوند: نمونه اولیه بدنه خودروهای اسپرت دو سرنشین و دو کلاس خودروی Grand Touring که شباهت زیادی به عملکرد بالای خودروهای اسپرت فروخته شده به عموم دارند.

سایت لمان در نشانی www.lemans.org قرار دارد.

گفتنی است، هشتاد و سومین دوره مسابقات استقامتی ۲۴ ساعته لمانز فرانسه، در کلاس LMP۱ با قهرمانی پورشه به پایان رسید. این هفدهمین پیروزی تاریخی پورشه در این مسابقات محسوب می‌شود. بدین ترتیب نوار پیروزی‌های آئودی در این مسابقات نیز پاره شد و پورشه، یک سال پس از ورود مجدد به این مسابقات و بدشانسی سال اول، توانست مزد تلاش‌های خود را دریافت کند.


تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

پورشه شماره 19، قهرمان لمانز 2015

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

پورشه ۹۱۹ هیبریدی، رکورددار سریع‌ترین زمان در پیست لمانز نیز می‌باشد. نیکو هاکنبرگ راننده فرمول یک، اِرل بامبر و نیک تندی، رانندگان خودروی برنده بودند. ۳۹۵ دور طول کشید تا پرچم پایان مسابقه به اهتزاز درآید. مکان دوم نیز در اختیار پورشه با رانندگی هارتلی برندون، مارک وبر و تیمو برنارد قرار گرفت. آخرین بار پورشه در سال ۱۹۹۸ پیروز این مسابقات شده بود.

تصاویر پورشه‌های برقی سال 2035

(جدول رقابت‌ها که با قهرمانی پورشه به پایان رسید)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل

      ولی پراید 2035 یه چیزه دیگس.زغالیه.

    • بلورک

      اىرانخودرو و ساىپا چى بخورن به اىنا برسن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج