۲۱۹۵۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ست های لباس کودکانه

ووروجك‌هاي امروزي نسبت به نسل‌هاي قبل‌شان، بچه‌هاي خوش‌پوش‌تري هستند چون دنياي مد به عالم كودكانه آنها هم نفوذ كرده و طراحان لباس در كنار بزرگ‌ترها به بچه‌ها هم فكر مي‌كنند.

ست های لباس کودکانه
مجله سیب سبز: ووروجك‌هاي امروزي نسبت به نسل‌هاي قبل‌شان، بچه‌هاي خوش‌پوش‌تري هستند چون دنياي مد به عالم كودكانه آنها هم نفوذ كرده و طراحان لباس در كنار بزرگ‌ترها به بچه‌ها هم فكر مي‌كنند. آنها حتي برند تخصصي و طراحان مخصوص خودشان را دارند.

شما هم اگر يكي از اين دلبركان زيبا را در خانه‌تان داريد، كافي است، كمي بيشتر در دنياي مد كودكانه بچرخيد تا بفهميد چگونه از دختربچه يا پسربچه‌تان مي‌توانيد يك نيم‌وجبي خوش‌تيپ بسازيد. البته بهتر است میانه روی را در این کار رعایت کنید و توقع نداشته باشید که بعد از پوشاندن چنین ستی، دختر یا پسر شما مثل یک مدل راه برود، مثل یک مدل رفتار کند و خلاصه دنیای کودکانه‌اش را به نفع خوش پوشی و خوش تیپی کناربگذارد. به هیچ دلیلی، دنیای شاد بچه‌ها را از آنها نگیرید؛ هیچ چیز، حتی زیباترین عکس‌هایی که قرار است به یادگار بماند، ارزش این کار را ندارد.

بودن يا نبودن كلاه، نقش كليدي در اين ست ندارد فقط اگر كلاهي با طرحي فانتزي انتخاب كنيد به كودكانه شدن اين ست كمك مي‌كند البته اگر در طول روز از خانه بيرون مي‌رويد، بهتر است كلاه را همراه داشته باشيد چون آفتاب‌هاي تند بي‌خبر مي‌آيد.

ست های لباس کودکانه

نكته كليدي اين ست، چه از لحاظ زيبايي و چه كاربردي بودن، انتخاب دو تن‌پوش روي هم است. همين تركيب تي‌شرت و پيراهن است كه باعث شده اين ست متفاوت از بقيه لباس‌هاي پسرانه باشد. براي اين تركيب بايد يك اصل كلي را بدانيد، اگر تي‌شرت طرحدار است، روي آن از پيراهن ساده استفاده كنيد و زير پيراهن‌هاي چهارخانه، تي‌شرت ساده به كار ببريد. پيراهني كه انتخاب مي‌كنيد هم بهتر است از نمونه‌هاي اسپرت باشد كه آستين‌هایش تا مي‌خورد چون بچه‌ها علاقه‌اي ندارند هنگام بازي آستين مزاحم داشته باشند. در نگاه اول اين ست نيمه‌رسمي به نظر مي‌رسد ولي به سرعت با حذف پيراهن، تبديل به لباسي مناسب براي بازيگوشي مي‌شود. تغيير كاربري سريع، اين ست را به نمونه‌اي به دردبخور و مصرفي تبدیل مي‌كند.

شلوار جين بهترين تن‌پوش براي پسربچه‌هاست چون مقاومت لازم براي بازي‌هاي آنها را دارد. براي راحت بودن بچه‌ها بهتر است سراغ نمونه‌هاي تنگ و برشدار نرويد. چنين شلواري با برش آزاد به تن اغلب پسربچه‌ها با اندام ريز، متوسط يا درشت خوب مي‌ايستد. تا زدن پايين شلوار جين هم از مدهاي امسال است كه بد نيست به تيپ كودكان خود اضافه كنيد.

هيچ‌چيز راحتي يك جفت كفش كتاني را براي بچه‌ها ندارد اما شما مي‌توانيد کفش او را از نمونه‌هاي نيمه‌اسپرت تهيه كنيد كه با چنين ستي هماهنگي دارد. اما نكته كليدي در اين ست جوراب است. اگر جوراب ساق بلند استفاده كنيد، زيبايي ست تحت تاثير قرار مي‌گيرد پس بهتر است براي چنين تركيبي با پاچه تاخورده از جوراب‌های ساق كوتاه و ترجيحا هم‌رنگ با كفش استفاده كنيد. رعايت همين نكات ريز است كه از فرزند شما، مردي خوش‌تيپ و جذاب مي‌‌سازد.

خريد پيراهن‌هاي شاد براي دختربچه‌ها، بهترين كار است اما حواس‌تان باشد سادگي لباس را تحت تاثير قرار ندهيد چون كار ست كردن سخت مي‌شود. سراغ پيراهن‌هايي كه با اضافه كردن زيورآلاتي مثل زنجير و. . . سنگين مي‌شوند، نرويد و جلوي سبكي كودكانه دخترها براي شادي و بازي كردن را نگيريد. استفاده از الياف طبيعي و مدل‌هاي راحت و آزاد نكاتي است كه بايد در كنار طرح و رنگ پيراهن به آن دقت كنيد. پيراهن‌هاي گلدار هميشه انتخاب خوبي براي دختربچه‌ها هستند ولي بهتر است اين گل‌ها طرحي فانتزي داشته باشند. اين ست را براي گردش‌هاي خارج از خانه پيشنهاد نمي‌كنيم. براي چنين مناسبت‌هايي بهتر است از بلوز و شلوار استفاده كنيد كه دست و پاي دختر شما در برابر زمين‌خوردن‌هاي احتمالي بيشتر محفوظ است.

ست های لباس کودکانه

بهترين انتخاب براي دخترها ژاكت‌هاي كوتاه نيم‌تنه‌اي هستند كه مي‌توانند روي پيراهن‌هاي شادشان بپوشند. يك ترفند ساده براي جذاب كردن اين ست، استفاده از قانون تكامل در ست كردن است؛ يعني رنگي متضاد با رنگ اصلي پيراهن انتخاب كنيد تا هر دو جلوه بيشتري داشته باشند. در قانون رنگ، متضاد آبي، زرد است. در اين فصل مي‌توانيد از نمونه‌هاي تريكو استفاده كنيد.

اين روزها دختربچه‌ها دست گرفتن كيف را دوست دارند اما بهتر است روی اين موضوع نظارت داشته باشيد به خصوص در مواقعي كه از كوله‌پشتي استفاده نمي‌كنند. حمل كيف سنگين، عوارض دارد و بايد جلوي اين كار را بگيريد. هنگام انتخاب كيف هم نمونه‌هاي سبك پارچه‌اي يا حصيري را انتخاب كنيد. احتمالا دخترك شما به تقليد از شما دوست دارد كيفي چرم با خود به ‌مهماني ببرد ولي بهتر است به او توضيح بدهيد كه كيف‌هاي چرم مناسب بزرگ‌ترهاست.

از نگاه زيباشناسانه كامل‌كننده اين ست، كفشي است كه با ژاكت و گل‌هاي پيراهن هماهنگي داشته باشد. براي اين ست به يك صندل يا كفش عروسكي احتياج داريد. لطفا با استفاده از كفش‌هاي اسپرت، ظرافت اين ست را خراب نكنيد. هميشه يادتان باشد هنگام خريد اطلاع دقيقي از كمد فرزند خود داشته باشيد و پيراهني بخريد كه با كفش عروسكي كمدش هماهنگ باشد. يك جفت كفش مشكي تمام زيبايي اين ست را تحت تاثير قرار مي‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج