جاباما
۲۱۹۶۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دمای هوای تهران به ۴۲ درجه رسید

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دمای هوای پایتخت طی روزهای آینده، گفت: شهروندان تهرانی امروز دمای ۴۲ درجه را تجربه کردند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دمای هوای پایتخت طی روزهای آینده، گفت: شهروندان تهرانی امروز دمای ۴۲ درجه را تجربه کردند.

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در سه روز آینده برای استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق بویژه منطقه زابل و همچنین در استان‌های خوزستان و ایلام وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی این مدت در برخی نقاط استان‌های قم، مرکزی، شمال اصفهان، جنوب تهران و سمنان نیز باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. از بعدازظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه با شمالی شدن جریانات، بارش در استان گیلان و بخش‌هایی از مازندران و کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد. در سه روز آینده شرق دریای عمان، در روز چهارشنبه خلیج فارس و در بعد از ظهر این روز دریای خزر مواج خواهد بود.

وی افزود: همچنین هوای شهر تهران امروز صاف در پاره‌ای نقاط غبارمحلی در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز ۴۲ درجه و کمینه آن ۳۰ درجه سانتی‌گراد است.

وظیفه ادامه داد: در روز چهارشنبه ۱۰ تیر ماه نیز هوای شهر تهران صاف در پاره‌ای نقاط غبارمحلی در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز ۴۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز پنج شنبه نیز کمی ابری درپاره‌ای نقاط غبارمحلی در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۳۹ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج