جاباما
۲۱۹۶۸
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

لغو کنسرت خواجه امیری به توصیه ارشاد

یک کنسرت مورد تایید ارشاد قرار نگرفته و لغو شده. به همین راحتی. روال برنامه های خارج از کشور این گونه است و باید مجوز این قبیل اجراها به تایید وزارت ارشاد برسد.

لغو کنسرت خواجه امیری به توصیه ارشاد

تماشا: مدت زمان زیادی است که هیچ خبری از احسان خواجه امیری نیست. این خواننده پرطرفدار در سکوت کامل خبری به سر می برد و با هیچ رسانه ای حاضر به گفت و گو نمی شود. او هیچ وقت ارتباط گرمی با رسانه ها نداشته و به مرد گریزان از گفت و گو معروف است. البته او در این روزهای سکوتش هم به شدت درگیر برنامه های ارگانی و کنسرت های شهرستانش است و شلوغی و تعدد برنامه هایش هم مزید بر علت شده که هیچ وقتی برای رسانه ها نداشته باشد. جزئیات آلبوم جدید و لغو نابهنگام کنسرت استرالیا و جنجال های این اتفاق، بهترین بهانه ای بود که سراغ او برویم و چند دقیقه ای با این خواننده به گپ و گفت بپردازیم.

لغو کنسرت خواجه امیری به توصیه ارشاد

شایعه لغو کنسرت استرالیا برای اولین بار در فضای مجازی و صفحات شخصی اعضا و رهبر ارکستر این خواننده هم کشیده شد. اصل خبر هم این بود:

«کنسرت احسان خواجه امیری به دلیل حضور چند فرد وهابی در راس برگزاری برنامه و حضور گروهی از نوازنده ها که همگی از اعضای یک فرقه وهابی بودند، لغو شد!»

احسان خواجه امیری در این باره به «تماشا» می گوید:

«ما برای این اجرا قراردادی بسته بودیم که با یک شرکت فرهنگی- هنری بود. این شرکت هم از طریق یک واسطه برای برگزاری این برنامه در استرالیا در ارتباط بود. ولی ظاهرا ارشاد طی تحقیقاتی که به عمل آورده بود، صلاح ندانست که این برنامه اجرایی شود و به ما توصیه کردند که با این تیم کنسرت ندهید! خود ما در این اتفاق هیچ نقشی نداشتیم و کاملا از بقیه جزئیات بی خبریم. ماجرا زیاد هم عجیب و غریب نیست. یک کنسرت مورد تایید ارشاد قرار نگرفته و لغو شده. به همین راحتی. روال برنامه های خارج از کشور این گونه است و باید مجوز این قبیل اجراها به تایید وزارت ارشاد برسد. برای این برنامه ولی این اتفاق نیفتاد. ما هم برنامه را لغو کردیم. ولی از طریق روزنامه و سایت شما به اطلاع تمام ایرانی های حاضر در استرالیا می رسانیم که در اولین فرصت با یک گروه برنامه گذار جدید در این کشور کنسرت بزرگی را برگزار خواهیم کرد و مطمئنا این اتفاق در همین سال ۹۱ اتفاق خواهد افتاد».

پیگیری های خبرنگار تماشا از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره چند و چون این اتفاق به جایی نرسید و هیچ کدام از مسوولان مربوطه در این باره حاضر به گفت و گو و تشریح دلایل لغو این برنامه نشدند.

لغو کنسرت خواجه امیری به توصیه ارشاد


آلبوم جدید

احسان خواجه امیری درباره آخرین آلبومش هم به تماشا توضیحاتی می دهد. او بدون کوچک ترین اشاره ای به نام انتخابی اش برای این آلبوم، به تماشا گفت: «برای آلبوم جدیدم هنوز هیچ نامی را انتخاب نکرده ایم ولی از 10 تراک تشکیل شده و همه ترانه های آن را هم روزبه بمانی سروده. ملودی و تنظیم ها هم برعهده علیرضا افکاری و هومن نامداری است. در ضمن در این آلبوم با سیروان خسروی هم همکاری هایی را داشته ام که نتیجه خیلی خوبی هم داده و امیدوارم همه از آن راضی باشند».

خواجه امیری همچنین درباره زمان انتشار آلبوم جدیدش نیز به تماشا گفت: «هیچ زمان بندی دقیقی برای آلبوم ندارم ولی فقط تا همین حد می گویم که برای این آلبوم اندازه سه آلبوم هزینه کرده ام و برایم بسیار آلبوم گرانی تمام شده. امیدوارم مخاطبانم هم دوستش داشته باشند».

لغو کنسرت خواجه امیری به توصیه ارشاد


زایا سلیمان: آن فرقه خاص همه کارها را خراب کرد

زایا سلیمان، رهبر ارکستر و مدیر برنامه های احسان خواجه امیری ظهر دیروز در گفت و گویی که با یکی از سایت های هواداری احسان خواجه امیری داشت در این باره گفته است: «قرار بود به زودی در استرالیا به اجرای برنامه بپردازیم کمه مطلع شدیم این گروه به فرقه خاصی اختصاص دارد و کارها خراب شد؛ به همین دلیل اجرای خود را با این گروه لغو کردیم. قصد داریم برنامه تازه ای برای اجرای برنامه در استرالیا داشته باشیم که ممکن است تا اواخر بهار به این کشور سفر کنیم، همچنین قصد داریم تور اروپایی را در کشورهای آلمان، هلند و نروژ برگزار کنیم. خرداد امسال به شهرهای آمل و شاهرود می رویم و در این شهرها کنسرت هایی اجرا می کنیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بااون صدای تو دماغیش!

      پاسخ ها

      • یاس

        وااااااا
        صدا به این قشنگی داره
        از ساسی... مخته و ... که خیلی خیلی بهتره
        هرچند مقایسه ش با این آدما اشتباهه

    • س.ا.ب

      واقعا هم صدای زیبایی داره و هم بدون حاشیه و با اخلاقه امیدوارم موفق باشه.

    • 88

      صداش خیلیم قشنگه

    • ناشناس

      اصلاتوکی هستی که راجع بهش نظرمیدی؟
      بار آخرت باشه ها گنده تراز خودت حرف میزنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج